117. Wear black (from Sammydress).

października 09, 2016



Niedawno otrzymałam paczkę od Sammydress. Czekałam na nią około 2 tygodnie. Rzeczy były dobrze zapakowane i swoim wyglądem nie odbiegają od tych ze strony internetowej. Nie miałam wcześniej do czynienia z tym sklepem i jestem pod wrażeniem ilości asortymentu. Mimo, że to "chiński" sklep, to niektóre akcesoria już otrzymały miano moich ulubieńców ;)

Niektórzy mawiają, że ,,CZARNY TO NIE KOLOR. CZARNY TO STYL ŻYCIA".  Trudno się dziwić gdyż to kolor ponadczasowy, nadający się praktycznie na każdą okazję. Dzięki niemu można tworzyć stylizacje nie tylko bardzo eleganckie, ale też luźne lub trochę buntownicze...

W moim zamówieniu nie ma monotonii, pomimo tego, że królującym kolorem jest czerń. Sami zobaczcie...


T-SHIRT A'LA LATA 90
___

A raczej T-shirt z napisem 90's. Od razu bardzo go polubiłam. Nie tylko ze względu na nadruk, ale też przez przyjemność noszenia. Wykonana jest z grubszego materiału. Rozmiar na poniższych zdjęciach to M. Celowo zamówiłam rozmiar większą.

Koszulka z lat 90 - tych.

vintage, alternative, 90's, sammydress, cooperation with sammydress

Grunge, punk, style, 90's,  cooperation with sammydress

Wielka, jeansowa kurtka.

T-shirt - [KLIK]
Spodnie - House
Kurtka - No Name
CZARNA SUKIENKA
___

Wybór sukienek na stronie jest ogromny. Jednak oczywiście nie wiedziałam na jaką się zdecydować i w tym przypadku zamiast na coś kolorowego, padło na klasyczną czerń. Góra sukienki wykonana jest z bardzo delikatnego, prześwitującego materiału i zakończona uroczym wiązaniem pod szyją. Niestety jest na mnie trochę za duża.

 cooperation with sammydress, współpraca z Sammydress

 cooperation with sammydress

 cooperation with sammydress, współpraca z Sammydress

Sukienka - [KLIK] 

ELEGANCKI CZARNY PLECACZEK
_____
W sam raz na krótszy dzień na uczelni albo wypad na miasto. Przyszedł do mnie odrobinę pognieciony, ale przy użytkowaniu zaczął się prostować. Spodobało mi się to, że złote elementy zostały zabezpieczone folią. Jeśli o format chodzi, to nie zmieści się w nim zeszyt A4, ale B5 już tak.

 cooperation with sammydress



 cooperation with sammydress

Na stronie znajdziecie więcej opcji kolorystycznych.
Plecak - [KLIK] 
ELEGANCKA BRANSOLETKA
___

Mam bardzo szczupłe dłonie, dlatego obawiam się zamawiania bransoletek bez wcześniejszego przymierzenia ich. Jednak dla tej zrobiłam wyjątek. Na szczęście nie spada mi z dłoni i mogę ją nosić. Produkt pomimo swojej bardzo niskiej ceny nie wygląda tandetnie, a mogłabym rzec, że nawet elegancko ;)
 cooperation with sammydress


 cooperation with sammydress
 cooperation with sammydress
 cooperation with sammydress

Bransoletka - [KLIK]

BLUZA Z NADRUKIEM
___

OK, BUT FIRST COFFEE, to jedno z moich ulubionych haseł. Gdy zobaczyłam tę bluzę, to wiedziałam, że trafi na listę mojego zamówienia. Nie ukrywam, że wielki ze mnie #coffeelover ;)

 cooperation with sammydress, współpraca z Sammydress

 cooperation with sammydress, współpraca z sammydress

Rękawy są trochę za krótkie, ale to nie problem, gdyż i tak zawsze noszę podwinięte.
 cooperation with sammydress

 cooperation with sammydress

Bluza - [KLIK]


LISTA ZAMÓWIONYCH RZECZY
___T-shirt 90'S - [KLIK]Czarna sukienka - [KLIK] Elegancki plecaczek - [KLIK] Bransoletka z trójkątnymi elementami - [KLIK]Bluza OK, BUT FIRST COFFEE- [KLIK] 
REVIEWS [KLIK] [KLIK]

A Ty lubisz nosić czerń? ;) 

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Mam taki sam plecak tyle że w kolorze kremowym i go uwielbiam :)
    Kochana wszystko ci poklikałam - 8,22$, 8,75$, 12,39$, 2,39$, 5,27$,
    Mam nadzieję, że jutro poklikasz też u mnie :)
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki ;*

      Usuń
  2. Kurcze, wszystkie rzeczy są genialnie, dokładnie w moim stylu *.* A ta ostatnia bluzeczka - ja też xD

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miło mi :) Uwielbiam kawę, ale staram się ograniczać jej spożywanie ;p

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oj, tak. Polubiłam go ;) Gdyż często wolę nosić plecaki niż torebki, a brakowało mi czegoś bardziej eleganckiego.

      Usuń
  4. Bluza, t-shirt i plecak są super <3
    Poklikane oczywiście :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałaby mi się ta koszulka z napisem dot. kawy ;D bransoletka mega urocza :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś to była jeszcze szara z czarnym napisem ;)

      Usuń
  6. Fajne rzeczy :) Śliczne zdjęcia. Ostatnio przekonuje się do czerni :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpadł mi w oko plecak, jest boski. Ale ja jakoś za nimi nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się t-shirt i bluza, coś bardzo w moim stylu :) Szczególnie świetnie połączyłaś koszulkę z kurtką i jeansami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka i plecak totalnie mnie zauroczyły - cudo ! Wszystko poklikane.
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje serce skradł plecak <3
    Uwielbiam czarny kolor i najlepiej się w nim czuje :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ubrania, ja też lubię chodzić czasem w czerni, uważam że wygląda klasycznie a zarazem oryginalnie jak dobrze dobierzemy ubrania ;) Najbardziej podoba mi się ten pierwszy t-shirt i plecak :D Pozdrawiam :) www.xgetflowx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten t-shirt jest genialny! Podoba mi się niesamowicie! Zresztą wszystkie prezentowane rzeczy są świetne, sukienka ma cudowny fason i z chęcią taką bym nosiła. Plecak też ekstra. A co do czerni, to czerń nie jest kolorem z naukowego, fizycznego punktu widzenia i teorii koloru, dlatego pasuje do każdego innego "już koloru" właśnie, trochę to może skomplikowane, ale tak jest. Podobnie jest z bielą, dopiero po rozszczepieniu wiązki np. przez pryzmat uzyskujemy kolory (tęcza), więc biały również będzie pasować nam do wszystkich kolorów. Dlatego tak lubimy sięgać po czerń. Ja czerń lubię, choć w samej czerni nie wyglądam niestety korzystnie, czego bardzo żałuję, bo inaczej całą szafę miałabym chyba w czerni, a tak jedynie sporo butów i torebek takich mam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam Twoją wiedzę o kolorach :D Gdzieś już słyszałam takie stwierdzenie o czerni i bieli, ale nie było to ujęte w tak interesujący sposób;)
    Może to i dobrze, że Twoja szafa nie jest cała czarna, bo uwielbiam kolory w Twoich stylizacjach! ;)
    A co do tego T-shirtu to strasznie go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy zamówiłaś, najbardziej spodobała mi się bluzka, plecak też świetny jest!:)
    Pozdrawiam :*
    https://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka jest mega, w sumie wszystko na Tobie leży niesamowicie:)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.