116. Podstawowy zestaw do manicure hybrydowego (+ 2 kolory). Czym kierować się przy wyborze?

października 05, 2016



Bardzo lubię mieć pomalowane paznokcie, ale odpryskujący lakier to moja zmora... Już na 2-3 dzień po pomalowaniu na lakierze pojawiają się ubytki, które ciężko jest poprawić bez zmycia całego lakieru. Oczarowana lakierami hybrydowymi postanowiłam kupić cały zestaw do użytku własnego. Wreszcie będę mogła cieszyć się ładnie pomalowanymi paznokciami nie przez 2 dni, a przez 2 tygodnie! ;) W dodatku bez odbitego śladu poduszki na lakierze. 

DLACZEGO ZDECYDOWAŁAM SIĘ NA HYBRYDY?
___

Jak we wstępie wspomniałam, dlatego, że chciałam dłużej cieszyć się ładnym wyglądem paznokci. Hybrydy miałam robione 3 razy w życiu (za każdym razem na wesele) i uznałam, że zrobienie takiego manicure do trudnych wcale nie należy. A dodatkowo po odpowiednim zdjęciu hybryd moje paznokcie były w lepszym stanie niż po zmyciu zwykłego lakieru!

JAKĄ FIRMĘ WYBRAŁAM?
___


Od razu postawiłam na firmę Semilac, dlatego, że za każdym razem miałam robione paznokcie na zestawie tej firmy i byłam z nich zadowolona. Poza tym zdobywanie informacji o innych firmach wprowadziłoby mnie w niezły dylemat. 

OK, KUPUJĘ HYBRYDY, ALE CO TERAZ?
___


Co prawda koleżanka opowiedziała mi o lampach UV i LED, powiedziała, że taniej wyjdzie mi zakup lampy i skompletowanie do niej pozostałego ekwipunku (wybranej firmy), ale ja wciąż zastanawiałam się jakie jest bezwzględne minimum. Wtedy z pomocą przyszły mi autorki różnych blogów. 
freewolnosc.pl - jak wybrać idealny zestaw. [KLIK DO WPISU]
candymona.blogspot.com - świetny wpis z porównaniem przeróżnych lamp. LED czy UV a może CCF? [KLIK DO WPISU]

CO MA ZAWIERAĆ MÓJ IDEALNY ZESTAW?
___

Lampę UV 36 W
Lampę LED odrzuciłam ze względu na to, że może nie utwardzać wszystkich kolorów. Szczególnie tych mocniej napigmentowanych, czerni oraz bieli. Zdecydowałam się na UV o mocy minimum 36W, gdyż słabszej się nie opłaca. 

Osobną bazę i top
Na rynku są dostępne takie produkty w wersji 2w1, ale naczytałam się wielu opinii, że produkt ten nie spełnia swoich oczekiwań. 

Odtłuszczacz Nail Cleaner 125 ml

W zestawach głównie możemy znaleźć o pojemności 50 ml, ale produktu tego używa się dość często i lepiej zaopatrzyć się w większą buteleczkę. 

Płyn do usuwania lakieru hybrydowego 125 ml

Tu było mi obojętne czy to będzie Aceton czy Remover, ale chciałam o większej pojemności. 

Kolor lakieru

Kolor, który mogę sobie sama wybrać, a nie taki, który narzucono mi w zestawie. 

+Waciki bezpyłowe, blok polerski

Uznałam, że pilnik, patyczki, oliwkę do skórek i zmiękczacz do skórek dokupię przy najbliższej okazji. 

MÓJ ZESTAW DO MANICURE HYBRYDOWEGO
___

Po zrobieniu całej listy potrzebnych produktów, przejrzeniu różnych oferowanych zestawów i przekalkulowaniu wydatków, swój zestaw zamówiłam na Allegro. Przeliczyłam cenę poszczególnych produktów i wyszło na to, że całość kupię za 216 zł*, co  i tak wyszło 20 zł taniej, niż przy kupowaniu wszystkiego osobno.

Kolory mogłam dobrać sama. Mogłam nawet wziąć 4 kolory (ale bez bazy i topu) lub 3 kolory i bazę-top 2w1 albo tak jak wybrałam czyli bazę, top i 2 kolory. 

Mój chłopak zrobił zamówienie w sobotę wieczorem. W poniedziałek paczka została wysłana, a we wtorek już otrzymałam przesyłkę do rąk. 
* za przesyłkę nie była pobierana dodatkowa opłata


CO ZAWIERA MÓJ ZESTAW DO MANICURE HYBRYDOWEGO
___


Lampę UV 36W

lampa do hybryd, jaką kupić lampę do hybryd

W lampie bez trudu zmieszczę się wszystkie palce. Posiada czas pracy ciągłej, czas 120 s oraz 180 s. Timer to naprawdę wygodne rozwiązanie. Pani która po raz pierwszy robiła mi paznokcie posiadała lampę bez takiego licznika, przez co ciągle musiałam sprawdzać czas na swoim telefonie. 

Bloczek polerski

Cleaner i Aceton o pojemności 125 ml
Odtłuszczacz do hybryd Semilac
Cleaner - służy do odtłuszczania paznokcia, lakieru bądź topu.
Aceton - to produkt służący do usuwania lakieru.


Vitamin Base i Top

Jaką kupić bazę do hybryd
Baza - chroni naturalną płytkę paznokcia oraz służy jako podkład dla lakieru.
Top - nadaje połysk oraz utrwala lakier hybrydowy.

Zapewne wybrałabym zwykłą bazę, ale nie była wtedy dostępna. Może i lepiej, że los chciał, aby trafiła do mnie ta witaminowa. Czytałam, że łatwiej się ją zdejmuje i nie ma aż tak szkodliwego działania na paznokcie. Krócej się utrzymuje, ale ja i tak mam zamiar zdejmować lakier przed upływem 2 tygodni (ze względu na odrosty).

Lakiery: 032 Biscuit i 058 Heather Gray


ładne kolory ze Semilaca

Kolory wybrałam sama. Chciałam coś delikatnego i pastelowego.


Waciki bezpyłowe
Folia bąbelkowa...
...a raczej bardzo dużo folii bąbelkowej. Ostatnio jestem trochę zestresowana i z przyjemnością przebijam malutkie pęcherzyki powietrza. Już nie wiem z czego się bardziej cieszę... Z całego zestawu, czy z tej folii ;)

PIERWSZY MANICURE HYBRYDOWY
___
Pierwszy manicure zrobiłam sobie w stopach (czyli w sumie zrobiłam pedicure)... Gdyż uznałam, że w dłoniach mam za krótkie paznokcie. Zabawę rozpoczęłam po godzinie 21. Fajnie było, podobało mi się... Tak bardzo, że około 23 cieszyłam się nowym kolorem na dłoniach. 

Ogólnie jak na pierwszy raz to byłam zadowolona z efektów. Choć brakowało mi patyczka, którym mogłabym odgarnąć zlewający się lakier i niekiedy wyszedł, aż na skórki. Właśnie w tych miejscach lakier delikatnie zaczął odchodzić. Sądzę, że kolejnym razem będzie lepiej i nie popełnię takich błędów ;)

Tak oto prezentuje się lakier Biscuit na moich paznokciach po tygodniu noszenia: 

delikatny kolor lakieru hybrydowego


Instagram: @dream_and_doit


A Ty masz swój domowy zestaw do robienia manicure hybrydowego? A może jesteś zwolenniczką zwykłych lakierów?;) 



You Might Also Like

47 komentarze

  1. Ja się boję zacząć przygodę z hybrydami, bo z doświadczenia moich koleżanek wiem, że jest to bardzo uzależniające. Nie wiem, dlaczego z Tobą jest inaczej, ale zwykle manicure hybrydowy niszczy paznokcie! Pięknie wyglądają ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że przy dłuższym stosowaniu też będę mieć je bardziej poniszczone i będę musiała odpocząć od hybryd.
      Głównym powodem zniszczeń jest nieodpowiednie zdjęcie lakieru. Np. za pierwszym razem zdrapałam cały lakier i aż porobiłam sobie dziury w płytce.

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się taki manicure, ale sama nie miałam jeszcze okazji go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie hybryda skończyła się totalną dewastacja płytki. Paznokcie łamały się dopóki nie odrosła cała płytka. Jasne hybryda maskuje wszelkie niedoskonałości i trzyma paznokieć.. ale to co się dzieje po jej zdjęciu to inna sprawa. ;) Aha.. to tylko moja subiektywna ocena!

    Serdeczności! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że to też kwestia indywidualna. U jednych wyrządza szkody, a u drugich nie. Inaczej ten manicure nie byłby taki popularny ;)
      Gdyby mi wyrządził straszne szkody, to w życiu bym się nie zdecydowała na własną lampę.
      Dziś spróbuję zdjąć lakier i zastanawiam się czy nie zmienię zdania o hybrydach ;p

      Usuń
  4. Zazdroszczę używania Semilaca, ja niestety nie mogę, a mają tyle fajnych kolorów. Patrząc na Twój mani przypomniały mi się moje pierwsze prace, fajnie tak powspominac i zobaczyć jak trening czyni mistrza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz wykonałam trzecie pazurki i po raz pierwszy lakier mi się nie zlał przy skórkach. Jest coraz lepiej :D

      Usuń
  5. Ja niestety na razie nie mogę pozwolić sobie na mani hybrydowy, moje paznokcie raczej by tego nie zniosły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Póki co jestem przy zwykłych lakierach, raz miałam żele choć na stan moich paznokci zadziałały jeszcze gorzej. Niestety borykam się z notorycznym rozdwajaniem się paznokci, a jestem uzależniona od ich malowania ;) Choć przyznam trochę hybrydy mnie kuszą, bo dużo osób o nich wspomina ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię mieć pomalowane paznokcie, ale niestety zwykłe lakiery sprawiają u mnie jeszcze większe rozdwajanie się ;( Teraz jestem oczarowana hybrydami :)

      Usuń
  7. Też niedawno kupiłam zestaw z Semilaca:) Hybrydy - super sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz więcej czytam o hybrydach, aż mam ochotę sprawić sobie taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O widzę kolejna miłośniczka hybryd, witam w naszym gronie ;)
    Jeśli chcesz to zapraszam do siebie, dużo inspiracji, nowości związanych z hybrydami ;)
    barwne-paznokcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno chętnie do Ciebie zajrzę :)
      Jestem Nowicjuszką w świecie hybryd. Mam nadzieję, że nie będę mieć słomianego zapału do robienia paznokci ;)

      Usuń
  10. Semilac to bardzo dobra firma, jest polecana przez bardzo dużo osób. Też jestem zwolenniczką hybryd. Bardzo ładnie ci wyszło :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, dziękuję :)
      Jedni polecają, inni na nią narzekają.

      Usuń
  11. Ja hybryd nie lubię, zwykły lakier only :D
    Be Beauty (klik) Zapraszam!
    (Konkurs na blogu, serdecznie zarabiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie uzależnia i to bardzo. Kiedyś nie malowałam paznokci ale jak zaczęłam z hybrydami to sobie nie wyobrażam jak było by bez nich. Ja testuje różne firmy jak na razie z powodzeniem. Za semilackiem jakoś nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam porównania, bo akurat za każdym razem malowano mi lakierami firmy Semilac. Jedyne co to widziałam u koleżanek najtańsze hybrydowe lakiery i na paznokciach prezentowały się dość masywnie.

      Usuń
  13. Ja jeszcze nie miałam hybryd :< Ale moją przygodę z nimi chciałabym zacząć z własna lampą. Razem z siostrą mamy zamiar ją kupić. Śliczne zdjęcia! Ogólnie bardzo dopracowany post. Piękny kolor lakieru. Z folii bąbelkowej zawsze bardzo się cieszę w sumie czasem bardziej niż z jej zawartości :> Dołączam do grona obserwatorów :>
    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa i, że zechciałaś pozostać tutaj na dłużej :)

      Mam nadzieję, że będziecie zadowolone z zakupu, jeśli do niego dojdzie :)

      Usuń
  14. Cześć :) Bardzo fajny post, dla zupełnych laików, którzy zastanawiają się od czego zacząć swoją przygodę z lakierami hybrydowymi. Jak to mówią: praktyka czyni mistrza, więc czekam z niecierpliwością na kolejne wpisy z "paznokciowymi postępami" i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobry wybór,również polecam lakiery z semilaca. Też na początku miałam problem ze skórkami ale nabrałam wprawy z malowaniem. Niedawno dodałam post z hybrydami.Obserwuje :)
    karolajn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Już słyszałam o tych lakierach i powiem Ci, że były to same dobre opinie ;) Bardzo fajny post, lecz mi jak na razie się raczej nie przyda, bo nie mam w planie robić w najbliższym czasie hybrydów ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Kto wie, może kiedyś się jeszcze przyda :D

      Usuń
  17. Ja chodzę na żelę, jednak o semilacu trochę słyszalam, głownie z facebooka i dziewcyzny naprawdę bardzo polecają, opinie były bardzo dobre, muszę porozmawiać z kosmetyczką i jej je polecić :) Tęskniłam za zaglądaniem tutaj!

    http://mvrcelia.blogspot.com/2016/10/wspopraca-dressily-halloween-duzy.html ZAPRASZAM DO MNIE NA DUŻY KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, miło to słyszeć! :) Cieszę się, że wpadłaś chociaż na chwilę.

      Usuń
  18. Ostatnio rozmyślałam o kupnie takiego zestawu do robienia hybryd.
    Bardzo przydatny post.:*
    http://alicekadubiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uzywam hybryd z Chin nie mam zaufania do Semilaca po tym co slyszalam i widzialam na blogach kosmetycznych, ale to wszystko kwestia podejscia, zdrowia i stanu faktycznego plytki paznokcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam robione wcześniej hybrydy z Semilaca 3 razy. Nic mi się po nich nie działo, więc również zdecydowałam się na taki zestaw. Tak jak mówisz, to wszystko kwestia podejścia ;)

      Usuń
  20. Ja też uwielbiam paznokcie hybrydowe. Nie dość, że wyglądają fantastycznie to na dodatek trzymają się długo. Zestaw bardzo fajny. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach muszę kupić nową lampę xd

      Usuń
    2. Dziękuję :) Już zdążył się powiększyć ten mój skromny zestawik ;)

      Usuń
  21. Taką lampę i ja muszę sobie kupić ;)) Kolorek cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja na razie jestem wierna zwykłym lakierom, ale drażni mnie ich krótka trwałość. Kuszą mnie hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, to do mnie najbardziej przemówiło ;) Gdyż jeszcze się nie zdarzyło, bym miała idealnie pomalowane paznokcie (bez odprysków) dłużej niż przez 3 dni. Teraz tydzień, prawie dwa i manicure wygląda schludnie :)

      Usuń
  23. jakoś nie mogę sie przekonać do hybryd...

    OdpowiedzUsuń
  24. Hybrydy są super, ale ja nie znoszę ich ściągać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z początku zrobiłam krzywdę swoim paznokciom, gdy zdejmowałam hybrydy. Teraz wychodzi mi to coraz lepiej. Ostatnim razem nie doszło do żadnych uszkodzeń ;)

      Usuń
  25. Cały czas zastanawiam się nad zakupem.. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zestaw prezentuje się imponująco i profesjonalnie. Ja nie maluję paznokci, ani nie robię hybryd, ale u innych podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszyscy chwalą firmę Semilac i chyba też zdecyduję się na kupno zestawu z tej firmy ;) Przydatny post!

    http://xgetflowx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.