114. Stylizacja: body z wiązaniem i szara spódniczka.

września 30, 2016


Dziś przychodzę do Was  prawdopodobnie z ostatnią letnią stylizacją. Długo mogliśmy cieszyć się ciepłym latem, ale jakby nie patrzeć mamy już kalendarzową jesień. Wkrótce krótkie spódniczki i spodenki zostaną zamienione na grube i mięciutkie swetry (oj, tak! Nie mogę się już doczekać!).




Przez długi czas unikałam noszenia spódniczek, głównie dlatego, że nigdy nie wiedziałam jaką górę do nich dobrać. Gdy już znalazłam odpowiednią bluzkę, to zazwyczaj odstawała nieestetycznie. W takich sytuacjach świetnym rozwiązaniem jest założenie body (co prawda jest zapinane u dołu jak śpioszki u dziecka, ale spełnia swoje zadanie i nic nie odstaje). W tym zestawieniu nie miałam okazji nigdzie wyjść, ale przynajmniej zrobiłam zdjęcia na bloga ;)


W te wakacje tak wiele u mnie się działo. Praktycznie nie było dnia, który spędziłam sama. Już za kilka dni rozpocznie się nowy rok akademicki... Chłopak i znajomi powrócą na swoje uczelnie, a ja znowu zacznę spędzać więcej czasu samotnie. Jestem jedynaczką i taki stan rzeczy jest dla mnie czymś naturalnym. Tak się złożyło, że zajęcia mam jedynie w czwartek i piątek. To coś wspaniałego! Będę mieć czas zarówno na pisanie pracy inżynierskiej, jak i na prowadzeniu bloga, umówiłam się też na jesienne sesje zdjęciowe.
No, ale właśnie... Plany, planami a później figa z tego jest. Muszę w jakiś sposób uporządkować swoje życie i stać się bardziej systematyczna. Czasami mam wrażenie, że to dla mnie kluczyk do drzwi szczęścia.

Równocześnie zaczynam być przerażona pisaniem pracy inżynierskiej. Z natury jestem straszną panikarą, która (całe szczęście) i tak spada na przysłowiowe cztery łapy...





Ramonseka - TALLY WEiJL
Body - No name
Spódniczka - No name
Torebka - Second Hand
Zegarek - Geneva

Korzystając z dnia i okazji życzę chłopakom wszystkiego co najlepsze w dniu ich święta ;) (o ile tu jacyś są i to czytają).

Instagram: @dream_and_doit


U Ciebie też już minął sezon na letnie stylizacje? 





You Might Also Like

30 komentarze

  1. Świetna stylizacja!
    zapraszam do mnie http://sazanaa.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz ♥ Pomimo tylu zalet jakie posiadają body nie potrafię się do nich przekonać :/ Bardzo niekomfortowo się w nich czuje. Pjona jedynaczki XD

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. No też jestem w szoku! Niby fajnie, ale z drugiej strony czwartek od rana do wieczora spędzę na uczelni, a w piątek też do późna :C
      A w takich godzinach mózg za świeżo nie pracuje ;p

      Usuń
  4. świetna stylizacja, bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się takie body do spódniczek, bardzo praktyczna rzecz :) Śliczna spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna bluzka :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna bluzka :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna bluzka :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna bluzka :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne polaczenia:) spodniczka + body! super

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to razem wygląda :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja! Bardzo lubię spódniczki ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Juz to u Ciebie pisałam ale się powtórzę! Tym razem drukowanymi!

    ŁADNEMU WE WSZYSTKIM ŁADNIE!

    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję ;) Choć nie zawsze sprawdza się ta teoria ;p

      Usuń
  14. Kocham bluzki/body/sukienki z taki wiązaniami. Są prześliczne!
    Be Beauty (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw:) Pięknie wyglądasz:)
    Mi się nie spieszy do noszenia swetrów, lato mogłoby trwać wiecznie:) Masz racje systematyczność to klucz, tylko czaasami życie krzyżuje nam wszystkie plany:)
    Ja też jestem panikarą, ale w przypadku pracy licencjackiej czy inżynierskiej nie masz się czego obawiać tylko pracować na to, żeby było ok:)
    :* Miłego weekendu:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też będę tęsknić za latem, bo jestem ciepłolubnym człowiekiem ;) No, ale jesień i chłodne dni są nieuniknione, a wtedy to uwielbiam nosić sweterki ♥
      Mi życie już wczoraj pokrzyżowało moje plany... Chyba chciało mi przypomnieć, że mam migreny, które czasami powalają mnie na cały dzień do łóżka.

      Dziękuję za słowa otuchy :)

      Usuń
  16. Całe zestawienie wygląda ciekawie, uwielbiam takie delikatne połączenia. :) I faktycznie, body to świetne rozwiązanie dla spódniczek, niestety większość bluzek odstaje i trzeba je co chwilę poprawiać, co jest naprawdę uciążliwe.

    OdpowiedzUsuń
  17. musisz częściej nosić spódniczki, wyglądasz genialnie! bardzo mi się podoba połączenie, a bluzka świetna <3


    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja! Zakochałam się w bluzce :)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, lubię takie wiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ladne body! :) swietnie wyglada z szara spodniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna spódniczka! :)
    Zapraszam do siebie
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wyglądasz :)))

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.