111. Pożegnanie lata z Zaful - o zamówieniu. Chokery, kombinezon, szal.

września 20, 2016

cooperation with zaful, współpraca z zaful

Nie pomyślałabym, że w tym roku znajdę się nie tylko w górach, ale i nad morzem. Tak się cudownie złożyło, że dzień przed wyjazdem doszły do mnie 2 paczki ze sklepu Zaful. A w nich kilka rzeczy idealnych na lato: chokery, pierścionki, kombinezon, koszulka oraz eleganckie spodenki. Nie zapomniałam też o zbliżającej jesieni i zamówiłam ogromny szal w kratkę. 

Zamówienia na zagranicznych stronach często wzbudzają niechęć, gdyż boimy się o jakość danego produktu oraz nie mamy pojęcia jak dana rzecz będzie na nas wyglądać. Ja również miałam takie obawy, ale jestem zadowolona z tego co otrzymałam.

Napiszę Wam coś więcej o samym zamówieniu, wyglądzie paczki, a w dalszej części posta pokażę te produkty na sobie.

ZAMÓWIENIE
_____

Otwierając stronę Zaful [KLIK] byłam pod wrażeniem. Jest bardzo przejrzysta i estetyczna. Produkty na modelkach prezentują się świetnie, ale bardziej przemawiają do mnie zdjęcia klientek. Możemy znaleźć je na dole strony albo na ich Instagramie.

Produktów szukałam też na oficjalnym blogu oraz w postach innych osób.
Mała ciekawostka... Na Zaful.com można łapać Pokemony! A objaśnienie tej zabawy znajdziecie na Facebooku. Mi jeszcze nie udało się żadnego złapać :(

Po odwiedzeniu strony oczywiście się zalogowałam, wybrałam produkty i uzupełniłam swój adres. Do wyboru było kilka opcji przesyłki, ja wybrałam najszybszą z możliwych. Jej koszt to około 13 $. Obie paczki doszły do mnie już po 12 dniach. Były starannie zapakowane i jak na taki dystans to rzeczy były naprawdę mało pomięte. Spodobało mi się też to, że poszczególne elementy biżuterii zostały włożone do osobnych woreczków, a oprócz tego umieszczono je w kopercie.
Współpraca z Zaful, wygląd paczki.



KOMBINEZON W PASKI
_____
Opinie o Zaful. Zgodność produktu ze zdjęciem ze strony.

Materiał wykonania to poliester. Za bardzo nie przepadam za tą tkaniną, ale kombinezon sam w sobie mi się spodobał. Dzięki wycięciu na plecach jest przewiewny i świetnie sprawdza się jako ubiór pod którym mamy założone bikini. 

Kombinezon na lato. Kombinezon w paski.

Zaful romper.

Strój dobry nie tylko na plażę, ale również na wieczorny spacer po Gdyni. Było trochę chłodno, dlatego ubrałam skórzaną kurteczkę. 

Jakość rzeczy z Zaful.

ZGODNOŚĆ PRODUKTU: jeśli chodzi o wzór to jak najbardziej, jednak krój wydaje mi się być inny niż ten na modelce. Nogawki są trochę dłuższe i szersze, niż te ze zdjęć. 



KOSMICZNA BIŻUTERIA
_____
Cooperation with zaful. Jewlery. Rings and choker.

Jestem zauroczona tymi małymi cudeńkami. Na powyższym zdjęciu widzicie dwa zestawy biżuterii. W jednym zestawie znalazły się 3 chokery (których cena nie przekroczyła 10 zł), a w drugim 3 pierścionki. 

moon, sun, star
ZGODNOŚĆ PRODUKTU: Jedynie księżyc minimalnie odbiega kształtem od tego ze strony. Pierścionki są dobrze wykonane i wydaje mi się, że nie będą "brudzić" palców po kontakcie z wodą, jak to bywa w przypadku biżuterii z sieciówek. 

Moon, sun and star.
ZGODNOŚĆ PRODUKTU: Tym zestawem byłam pozytywnie zaskoczona. Miałam obawy co do jego rzeczywistego wyglądu, ale moim zdaniem na żywo wygląda lepiej niż na zdjęciach. 


BLUZKA W PASKI
_____
Wiązana koszulka w paski na plażę.

To mieszanka bawełny z poliestrem. Materiał miły w dotyku i przyjemnie się go nosi. Po rozpakowaniu paczki nie byłam zadowolona z tej bluzki... Uznałam, że jednak nie będę jej miała do czego założyć przez te wiązania. A tu proszę, na plażę bluzka idealna. Przewiewna, a równocześnie zasłania. Idealnie się sprawdziła podczas gry w piłkę z chłopakiem albo przy przejściu po lody i gofry. 

Wiązane czarne bikini.

ZGODNOŚĆ PRODUKTU: Wygląd nie odbiega od produktu ze strony internetowej. 


WIĄZANY CHOKER ZE ZŁOTYMI KOŃCÓWKAMI
_____
Choker with gold elements. Zaful.

Niby zwykłe sznureczki, ale już dawno wpadły mi w oko. Pytanie tylko: Gdzie je znaleźć? Gdy tylko zobaczyłam je na stronie Zaful od razu włożyłam do koszyka. Ku mojej uciesze spodobały się mojemu chłopakowi, a nawet jego przyjaciel mówił, że "fajne te sznurki noszę" ;)
Wykonane z delikatnego rzemyka, ale nie wydają mi się być liche. 

Opinie o bizuterii z Zaful.

ZGODNOŚĆ PRODUKTU: Całkowicie zgodny. 


NASZYJNIK ZE SREBRNĄ KULKĄ
____
Opinie o Zaful.

Wykonany z tego samego materiału co jego poprzednik, ale z tą różnicą, że ozdobą jest malutka, srebrna kuleczka. W chwili obecnej to mój ulubiony element biżuterii. 

ZGODNOŚĆ PRODUKTU: Brakuje metalowej końcówki przy jednym z końców sznurka.


Naszyjnik z kulką - KLIK 


KRÓTKIE SPODENKI
_____

Materiał z którego są wykonane to poliester. W pasie są rozciągliwe przez co dopasowują się do sylwetki. Dobrze się w nich czuję, są lekkie i przewiewne a zarazem eleganckie. Oczywiście gdy założy się je do odpowiednich rzeczy oraz wyprasuje ;) Niestety podczas podróży trochę się pogniotły, a ja nie mam tu dostępu do żelazka.

W przyszłym roku staną się zapewne elementem niejednej mojej letniej stylizacji! ;) 

Beżowe spodenki z wiązaniem w kokardkę.

Elegnackie spodenki na lato.

ZGODNOŚĆ PRODUKTU: Produkt wygląda dokładnie tak jak na stronie internetowej. Jest też dostępny w białym kolorze.

KRÓTKIE SPODENKI - KLIK
WIELKI SZAL W KRATĘ Z POMPONAMI
_____

Zakupy w sklepie Zaful.



To jedyna rzecz, której nie zabrałam na wakacyjny wyjazd. Zbliżają się chłodniejsze dni i zapewne wkrótce ten dodatek będzie idealny w czasie jesieni i zimy. Wzór i materiał mi się podobają, a pompony być może odczepię. Są wykonane z mięciutkiego futerka.

ZGODNOŚĆ PRODUKTU: Produkt nie odbiega od zdjęć ze strony internetowej. Jedynie kolor wydaje mi się być bardziej nasycony.





To już wszystkie rzeczy, jakie otrzymałam w przesyłce. Jestem bardzo zadowolona z przebiegu współpracy oraz jakości produktów, które zasiliły moją garderobę. Najbardziej jestem zadowolona ze spodenek oraz biżuterii, której jakość przerosła moje oczekiwania. 

Dla przypomnienia wstawiam linki do poszczególnych produktów oraz jeśli to nie problem to proszę o kliknięcia ;)

Kombinezon - KLIK
ZESTAW PIERŚCIONKÓW - KLIK
Naszyjnik z kulką - KLIK 
KRÓTKIE SPODENKI - KLIK
SZAL Z POMPONAMI - KLIK

Instagram @dream_and_doit


Robisz zakupy w sklepach internetowych? Czy tak jak ja poszukujesz zdjęć na klientkach, a nie tylko na modelkach? 

                              

You Might Also Like

43 komentarze

  1. Wszystko mi się podoba ;) kombinezon z kurteczką wygląda świetnie ;)
    Oczywiście że na klientkach ubrania wyglądają bardziej wiarygodnie :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię robić zakupy w tym sklepie, oczywiście pomagam kochana - 15,49$, 4,17$, 1,91$, 12,31$, 1,46$, 1,56$, 20,49$, 8,85$ :)
    Mam nadzieję, że pomożesz i mnie w najbliższych dniach, bo też będę potrzebować klików :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no, nieźle się obłowiłaś, aż żal że tak pod koniec wakacji, a nie na początku, bo w krótkich portasach czy kombinezonikach to Ty się nie nachodzisz raczej... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, jakby co to NIE poklikałem... :D

      Usuń
    2. A no widzisz tak się składa, że ubrania mam na kilka sezonów, więc w następnym roku sobie w nich na pewno pochodzę.
      Plus kupowania czegoś "na lato" pod koniec lata jest też taki, że te rzeczy są tańsze, gdyż sklepy chcą je wyprzedać.

      A paczka doszła idealnie przed moim wyjazdem, tak to owszem... Nie założyłabym tych rzeczy w tym roku.

      Usuń
    3. W przyszłym roku na pewno, uszy do góry! ;D

      Super, że przed wyjazdem, bo inaczej byśmy nie mieli części zdjątek w takich wspaniałych okolicznościach przyrody! ;>

      Usuń
    4. No właśnie. Takie nastawienie mi się podoba ;> Tak to byście mieli zdjątka z mojego pokoju. No, a tak to jeszcze za kilka dni dodam więcej wyjazdowych zdjęć samej przyrody.

      Usuń
  4. no powiem ci że swietne zamówienie :)
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia nad morzem są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne są te zdjecia i ciuszki :)
    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/jesienne-rozterki-ust-balsam.html?showComment=1474438483622#c3042668218216656341

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że lato już przemija.. za chwilę będzie październik i będziemy odliczać dni do zimy ;(
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nadal będę się upierać przy swoim. Kupowanie ubrń na chińskich stronkach to jak granie w rosyjską ruletkę. Szczególnie jak się jest wyższym i nie ma figury modelki. Piszę to z własnego doświadczenia. Co innego dodatki.. torebki, biżuteria (ta sama co w sieciówkach, tylko trzy razy droższa).

    Piękne zdjęcia jak zwykle!

    Uściski przesyłam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To racja, że takie zakupy to rosyjska ruletka. W sumie spodziewałam się innego wyglądu kombinezonu, jest fajny, ale myślałam, że będzie się trochę różnić.

      A co do dodatków to kupiłam zegarek za chyba 35 czy 40 zł, przeglądając te chińskie stronki zobaczyłam taki sam w przeliczeniu na nasze za 15-20 zł... No i nie zdziwiłabym się jeśli sprzedawcy kupowaliby biżuterię na takich stronach i potem sprzedawali x razy drożej.

      Usuń
  9. Szalik mnie zachwycił jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę śliczne rzeczy wybrałaś. Najbardziej chyba podobają mi się ostatnie trzy przedmioty. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne zdjęcia, mega kombinezon :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zamówienie :) Słyszałam dużo dobrego o tej stronie, może kiedyś coś zamówię z niej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kombinezon i bluzka w paski skradły moje serce! Świetne rzeczy, super w nich wyglądasz :)
    Zapraszam też do mnie. Dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, więc będę wdzięczna za każdą opinię i wskazówkę. Z góry dziękuję :) Mój blog --> www.loveinwarsaw.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Kombinezon w połączeniu z tą czarną kurteczką wygląda naprawdę pięknie! Zauroczyła mnie również ta biżuteria i szal, który na jesień będzie idealny! :) Poklikane! :)
    Co do zakupów w sklepach internetowych, nie robię ich. Kiedyś bawiłam się w allegro, ale już mi przeszło. Jakoś nie jestem do tego przekonana. Ja muszę dotknąć, przymierzyć i się poprzeglądać żeby coś kupić :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybrałaś świetne rzeczy w swoim zamówieni. Urzekły mnie spodenki *_*
    Pozdrawiam :*
    http://alicekadubiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne pierścionki ♥ Niestety ostatnio odkryłam swoją nieodpartą miłość do srebrnej biżuterii i złota poszła w odstawkę :( Świetne są też te spodenki :) Chętnie bym sobie takie sprawiała ^^

    Pozdrawiam
    VIOLET END


    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe rzeczy :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    [BLOG |
    INSTAGRAM]

    OdpowiedzUsuń
  18. Mają bardo fajnie wyglądającą biżuterię. Spodenki również na plus :)
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  19. ciężko stwierdzić co jest najlepsze *.*
    poklikane! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten kombinezon w paski jest absolutnie fenomenalny! Świetnie w nim wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zamówienie kochana, naprawdę chętnie przygarnęłabym wszystko (no może oprócz chokera bo sama mam dwa od zaful bardzo podobne jeden biały drugi czarny) :D powiem szczerze że sama zastanawiałam się nad tymi spodenkami, wyglądają fantastycznie i dokładanie w moim guście. Zaful jest naprawdę super sklepem, ja ich pokochałam i super że dają możliwość współpracy tak wielu blogom :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciesze się że jestem zadowolona z otrzymanych produktów :)
    Zakochałam się w kombinezonie na zabój!
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne rzeczy! Zakochałam się w kombinezonie w paseczki - jest ekstra! Szkoda tylko, że teraz już coraz zimniej to nie ponosi się już takiego...
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  24. Zamówiłaś sobie świetne rzeczy! Biżuteria i kombinezon= ♥ haha
    Udało ci się zwiedzić i góry i morze w jedne wakacje? To super, przejechałaś kawał drogi :D
    Pozdrawiam,
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę figury! Wszystko super, szczególnie chokery i biżuteria :) poklikane $15.49 / $1.91 / $4.17 / $12.31 / $1.46 / $1.56 / $20.49 / $8.85

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Zaful, mają tam piękne ubrania i dodatki. Kombinezon był jak dla mnie najlepszym wyborem. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, wszystkie rzeczy, które zamówiłaś na prawdę bardzo mi się podobają. Nawet nie jestem w stanie powiedzieć co bardziej, szkoda ze tak późno trafiłam na Twojego bloga bo zamówiłabym sobie ten kombinezon( na który polowałam przez całe wakacje ale żaden nie spełnił moich oczekiwań)

    Zapraszam na bloga, którego prowadzę z przyjaciółką :*
    Obserwujemy,
    nikoladominikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi najbardziej podoba się właśnie szal i ta króciutka bluzka wiązana po bokach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sporo rzeczy zamówiłaś i każde jak najbardziej mi się podoba :D Kombinezon świetnie na Tobie leży :)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne rzeczy, kombinezon bardzo mi się podoba, kliknięte, jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście obserwuję i zapraszam www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne rzeczy, Zaful ogólnie ma naprawdę dobre rzeczy, są godne polecenia. :)
    Super zdjęcia, podoba mi się Twój blog. :)
    paczix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Wybrałaś naprawdę świetne rzeczy :) Kombinezon bardzo ładnie się na Tobie prezentuje, a i bluzeczka z wiązaniami nie wygląda źle :) Idealnie wpasowała się w Twoje wakacyjne plany :)
    W chokerach również jestem zakochana i przy swoim zamówieniu także sporo ich wybrałam :)
    Oczywiście poklikałam linki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Spodenki mnie zauroczyły:) Świetny kolor! Kombinezon już znam ze zdjęć i również bardzo przypadł mi do gustu. Ale ładnemu we wszystkim ładnie:*

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.