109. Czarna sukienka i kwiecista narzutka z frędzlami.

00:24

Narzutka House.

W poprzednim poście umieściłam swoich ulubieńców z zakresu filmu, muzyki oraz aplikacji na telefon. Kto nie czytał tego zapraszam  KLIK.
Z bólem serca muszę przyznać, że zapomniałam o najważniejszym... A mianowicie o serialu "Sezon na miłość"! To turecka telenowela, którą oglądałam w 2015 roku w TV Puls. Tak się złożyło, że w tym roku zobaczyłam jeden odcinek i wspomnienia wróciły. Znalazłam serial online i zaczęłam go oglądać. W sumie dobrze się złożyło, gdyż okazało się, że nie oglądałam pierwszych 7 odcinków i nawet nie wiedziałam w jaki sposób poznali się główni bohaterowie.




W skrócie jest to humorystyczna historia o infantylnej miłości dwóch młodych ludzi. Główną bohaterką jest śliczna Öykü, która chce zostać najlepszą projektantką mody. Od lat kocha się w Mete, bracie swojej przyjaciółki, który z początku nie zwraca na nią uwagi i traktuję jak młodszą siostrę. Wtedy do akcji wkracza jego najlepszy przyjaciel (arogancki playboy, który nie traktuje kobiet na poważnie) i nieoczekiwanie zakochuje się w Öykü. W całej tej historii nie brakuje intryg i zawiłych zdarzeń... Szczególnie wtedy, gdy Mete uświadamia sobie to, że Öykü wcale nie jest mu taka obojętna. Zaczyna się męska rywalizacja o kobiece względy.

Cenię sobie ten serial za humor, charyzmę głównych bohaterów oraz przezabawne historie, które ich spotykają.

*****
No cóż... powróćmy do stylizacji. Zamiast standardowo ubrać jeansy i koszulkę, postanowiłam, że założę sukienkę (a to rzadkość w moim wykonaniu). Zazwyczaj na wierzch ubieram do niej jeansową kurteczkę, ale tym razem postawiłam na delikatną, kwiatową narzutkę z frędzlami. Przez co stylizacja zyskała odrobinę romantycznego wyrazu ;)






Dodatki stanowiła mała czarna torebka, znaleziona w szafie mojej mamy. Oprócz tego znalazłam w niej pasek firmy Gucci. Jego klamra posiada nietypowy kształt. Jest w kształcie litery G. Naszyjnik został kupiony za 4 zł na wyprzedaży w sklepie F&F. Zastanawiałam się czy pasowałby mi kapelusz, ale był zbyt pomięty, aby użyć go na wyjście.



Mocne słońce utrudniało robienie zdjęć i bałam się, że z tej sesji nie wybiorę nic, co mogłoby się nadawać do posta... Ładne zdjęcia wyszły, ale z twarzą... Czasami żałuję, że się Wam nie pokazuję ;)




Zapraszam Cię na mój Instagram.



Korzystając z ostatnich dni lata z chłopakiem wykonaliśmy sobie kilka zdjęć w tej przepięknej scenerii, którą widzicie na ostatnim zdjęciu. Było bardzo wesoło i wręcz romantycznie. Zachodzące słońce, chowające się za górami, w okół nas jezioro i łabędzie przepływające w pobliżu... 

A Ty jak korzystałeś/aś z ostatnich dni wakacji? ;) 


You Might Also Like

41 komentarze

  1. Sukienka ma śliczny tył! Fajnie, że dobrałaś do niej tę kwiatową narzutkę, dodała ciekawego wyrazu całej stylizacji, bardzo delikatnego i romantycznego. Zdjęcie z kapeluszem mi się spodobało, szkoda, że był pomięty, bo myślę, że fajnie pasowałby do całości. c:
    Nadal korzystając z ostatnich dni wakacji tonę w zdjęciach do obróbki... a w kolejce szykują się nowe sesje. Jednak póki co nie mam do tych fotograficznych spraw głowy w związku z pojawieniem się małego szczeniaczka w gronie rodziny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Uwielbiam jej tył, choć zazwyczaj go zakrywam. Jakby nie było to problem z doborem bielizny.
      To było najlepsze zdjęcie z kapeluszem :p Niestety reszta to tragedia. W ogóle w sumie mieliśmy problemy z zapanowaniem nad aparatem. Dopiero uczę mojego fotografa jak ma mi robić zdjęcia ;)

      O, świetnie, że masz nowego członka rodziny! Mam nadzieję, że przyjdzie mi go zobaczyć na Twoich zdjęciach! :)

      Usuń
  2. Ekstra narzuta i pasuje do sukienki. Zdjęcia wyszły bardzo ładnie. Ale dlaczego nie pokazujesz twarzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku gdy założyłam bloga to stwierdziłam, że twarzy nie będę pokazywać. Uznałam, że na razie niech tak jeszcze zostanie. Choć czasami brakuje mi tego przy stylizacjach :p

      Usuń
    2. No pewnie, że brakuje:( Ale Ty wiesz po pisałam Ci o tym już nie raz:*:*
      Pięknie wyglądasz, świetna jest ta sukienka i narzutka też ale najpiękniejsze są Twoje włosy:) :*
      Uwielbiam klimat jak z ostatniego zdjęcia, achh kojarzy mi się z wakacjami, relaksem i wolnością:) :)

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo za miłe słowa :)
      Nie pokazując się wzbudzam w niektórych ciekawość oraz jestem okryta nutką tajemniczości ;)
      Czekam aż spełni się mój cel i wtedy się prawdopodobnie pokażę.

      Usuń
  3. Ślicznie ta narzutka komponuje się z sukienką :)
    Ja oczywiście korzystałam ze słońca i również pstrykałam zdjęcia, ale bez chłopaka bo wyjechał :(\
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, ale sukienka raczej nie w moim stylu ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. nie oglądałam nigdy tego, ale brzmi zachęcająco:)
    Twoja stylizacja idealnie trafiła w mój gust jest skromna i kobieca :)
    bardzo mi się podoba!


    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Turecka telenowela? Wow, takie rzeczy zazwyczaj trochę śmiesznie mi się kojarzą, ale widzę, że nie wszystkie jednak są głupie :D Zresztą nie będę się wypowiadać, bo nie jestem fanką oglądania seriali.
    Piękne zdjęcia i cudowna stylizacja. Bardzo podoba mi się ta sukienka, a w połączeniu z kapeluszem, który masz na jednym ze zdjęć wygląda bardzo elegancko... A ostatnie zdjęcie no bajka, cudowny zachód <3
    Niedługo połowa września i moje wakacje się kończą... Cóż, zbieram wyprawkę na przeprowadzkę :D Jeszcze chwila i będę studentką :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, czy to mądre jest to nie wiem :p ale spodobało mi się ;)

      A co do stylizacji to dziękuję bardzo :)

      Tamto miejsce faktycznie magiczne. Zrobiliśmy sobie w nim z chłopakiem taką małą sesyjkę, aby było co do ramki włożyć. Dawno nie czułam się tak szczęśliwa jak właśnie wtedy :)

      Usuń
  7. cudowny zestaw <3
    poziomka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna narzutka, a ostatnie zdjęcie magiczne ♥
    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka sukienka *o* Świetnie wygląda na plecach, bardzo oryginalnie. Ostatnie zdjęcie zwaliło mnie z nóg - magiczne ♥

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też mi się podoba, tylko ten krzaczor "z którego wyrastam" mi przeszkadza :p

      Usuń
  10. Świetny zestaw. Śliczny tył sukienki!:) Niestety ja nie miałam nigdy głowy do seriali jako takich (z malutkimi wyjątkami).

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna sukienka :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kapelusz, urocze to ostatnie zdjęcie ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna stylizacja i blog!! Podoba mi się miejsce na sesj3 :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) A miejsce owszem jest magiczne.

      Usuń
  15. Bardzo ładnie wyglądasz. Kocham takie stylizacje :) A ostatnie zdjęcie jest cudowne! Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O czyżby to był taki turecki serialik w zachodnim stylu? Może być fajne, ale nie będę ściemniał, że się temu przyjrzę :P

    Fajne fryndzle, no i pasek za 4 złote - dobry stosunek cena/jakość!

    Wakacje? Jakie wakacje, co to są wakacje? ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój facet tego nie lubi i nie chce ze mną oglądać...( ciekawe czemu :c) Ogólnie lubię ten serial, ale szczerze to jest dla mnie trochę za długi. W TV trwa 2 godziny (bo reklamy), a na necie 1,5 h.

      Nie wiem za ile bo pasek mojej mamy. Tak sobie wyjątkowo pożyczyłam :>

      Dla mnie wakacje to czas wolny od nauki ;p No i przymusowe zaliczenie praktyk plus opieka nad dziećmi.

      Usuń
  17. Ja nie przepadam za telenowelami.
    Stylizacja jest cudowna, taka lekka i zwiewna ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnie zdjęcie jest bajkowe. Piękna narzuta z frędzlami. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnemu we wszystkim ładnie! ;) Choć ja bym tej narzutki nie założyła.. nie znoszę frędzli i żadna moda nie zmusi mnie, bym je nosiła. :) Sukienka ma piękne plecy.

    Zafascynował mnie ten pasek Gucci za kilka złotych. to chyba nie ten Gucci co? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba ten ;) Made in Italy.
      Kiedyś frędzle też mi się nie podobały, ale narzutkę polubiłam. Delikatna i taka trochę w stylu boho.
      Plecy sukienki bardzo lubię, ale niestety zazwyczaj je zakrywam (bo problem z doborem bielizny).

      Usuń
  20. Śliczne zdjęcia, a ostatnie jest rewelacyjne. A jak tylko skończę oglądać Teen Wolfa to chyba zabiorę się za tą novele bo zapowiada się bardzo ciekawie.

    "http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sezon na miłość to może nie jest zbyt ambitny serial, ale przyjemny w odbiorze, a główni bohaterowie szybko zyskują sympatię widza ;)

      Usuń
  21. Serial "Sezon na miłość" świetny ! Także oglądałam :D Polecam :*
    Piękne włosy :D
    Pozdrawiam :*
    http://alicekadubiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No ten serial dla mnie wymiata;p Jedyny jego minus to to, że odcinki są dość długie i nie mam czasu obejrzeć całego na raz ;/

      Usuń
  22. Wszystko się pięknie ze sobą komponuje i ten czarny kapelusz jest idealnym dodatkiem! :) Po za tym uwielbiam kwiatowe motywy w ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna stylizacja. Mała czarna jest zawsze w modzie, choć Twoja dzięki tym odsłoniętym plecom nabiera charakteru. Idealne połączenie z kapeluszem i narzutką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zazwyczaj do tej sukienki zakładam jeansową kurteczkę i tym samym zakrywam plecy, ale tuż przed wyjściem coś skusiło mnie na założenie narzutki :)

      Usuń
  24. Oj ten zestaw bardzo mi się podoba, ekstra sukienka i narzutka, całość w stonowanej kolorystyce, a jednak lekko i radośnie. Delikatne balerinki dodają Ci uroku. I ten pasek! Po prostu super.

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)