STRONY

piątek, 2 września 2016

107. Sierpień - aktualizacja włosów. Więcej baby hair.


4.09. 2016 Edycja posta - więcej zdjęć.


POPRZEDNIE AKTUALIZACJE
_____
* CZERWIEC, LIPIEC
*MAJ
*KWIECIEŃ
*POCZĄTEK
W tym miesiącu moje włosy zrobiły się bardzo kapryśne. Nawet przedziałek na głowie zmienił swoje miejsce. Zawsze układał mi się bardziej po prawej stronie, a teraz ciągle pojawia się po lewej, przez co nie mogę doprowadzić swojej fryzury do ładu.

Włosy zaczęły się plątać, trudniej jest je rozczesać, przez co wypada mi ich jeszcze więcej niż zwykle. Dlatego postanowiłam stosować wcierkę ze skrzypu i pokrzywy. Przepis na nią znajdziecie TUTAJ KLIK.
W planach na ten miesiąc napisałam, że chciałam kupić suplement diety. Wypadło na Surfin (parę lat temu bardzo pomógł mi na cerę). 

STOSOWANIE WCIERKI ZE SKRZYPU I POKRZYWY

_____

Już na wstępie napiszę, że stosowałam ją regularnie jedynie przez tydzień, gdyż wypadł mi nagły wyjazd do Krakowa i nie brałam ze sobą całego kosmetycznego ekwipunku. 


Już po kilku dniach stosowania miałam wrażenie, że przy czole pojawiły się nowe włoski (tak zwane "baby hair"). Oprócz tego włosy stały się widocznie bardziej odżywione i stan końcówek się poprawił. Jednak mam wrażenie, że od tej wcierki włosy zaczęły się bardziej plątać :( Na problem z przetłuszczaniem się włosów nie pomogła mi wcale.





Przez krótkie stosowanie nie wiem tak naprawdę co może zdziałać ta wcierka, dlatego ponownie będę ją stosować. Jeśli nie pomoże mi na problem nadmiernego wydzielania się sebum, to powrócę do kozieradki. 



AKTUALNY WYGLĄD WŁOSÓW

_____

Przez wzmożone przetłuszczanie się włosów prawie całkowicie zrezygnowałam z olejowania... Teraz widzę, że to był błąd. Dzięki olejom włosy były bardziej sprężyste, odżywione oraz nie puszyły się. 
Zbawienny okazał się być dla mnie suchy szampon, który doskonale odświeżał moją fryzurę i dzięki któremu nie musiałam codziennie myć głowy. 
Wzrost włosów w sierpniu był mizerny. Urosły jedynie o około 1 cm. 








ULUBIONE KOSMETYKI
___

Suchy szampon Batiste (o zapachu wiśniowym), który ratował moje włosy przed codziennym myciem. Pomocne okazało się również SERUM DEEP-REPAIR ułatwiające rozczesywanie.



TABELKA
_____


CZYNNOŚĆ
JAK CZĘSTO
W JAKI SPOSÓB
PRODUKTY
MYCIE WŁOSÓW
Co 1-2 dni.
W ciepłej wodzie, w umywalce. Pod koniec w chłodniejszej wodzie.
Garnier Ultra DOUX, Garnier Fructis Vitamin Force Fresh
CZESANIE
Codziennie.
Przed myciem i wilgotne w trakcie suszenia.
Tangle Teezer
SUSZENIE
Zawsze po umyciu.

Najniższa temperatura, mocny nawiew
oraz suszenie na słońcu.
Suszarka „Britney Spears” (z funkcją jonizacji).
ODŻYWKI
Po każdym myciu.
Od połowy włosów po końce.
Garnier Ultra DOUX Żurawina i olejek arganowy.
MASKI
Co 2-3 mycia.
Na skalp.
Tołpa Botanic czarny owies, Biowax
OLEJOWANIE
Od czasu do czasu.
Od połowy włosów po końce. Czasami same końce. Na suche lub wilgotne włosy.

L'Oreal Paris, Elseve, Magiczna Moc Olejków, odbudowujący eliksir do włosów Olej lniany LenVitol.
WCIERKI
Regularnie przez tydzień.
Wcierając w skórę głowy.
Pokrzywa i skrzyp.
SUPLEMENTY
Codziennie.
2 razy dziennie przed posiłkiem.
Surfin.
PICIE ZIÓŁ
Od czasu do czasu.
Picie na czczo lub do posiłku.
Czystek.
PROSTOWANIE
NIE
-
-
KRĘCENIE
NIE
-
-
FARBOWANIE
Nigdy.
-
-

PLANY NA WRZESIEŃ
_____

Koniecznie powrócić do olejowania włosów i rozejrzeć się za olejem migdałowym. Regularnie stosować wcierki. 

Bloger płata mi dzisiaj okropne figle. Cały czas tekst się rozchodzi, zmienia swoje miejsce i nawet zniknęła tabelka z rozpiską. W dodatku wszystkie zdjęcia włosów wyszły rozmazane, czego niestety nie zauważyłam na aparacie. Jutro postaram się wstawić coś w lepszej jakości. 

A tymczasem zapraszam Was na mojego Instagrama:

A Ty jak dbałaś o swoje włosy przez wakacje? Czy nadmierne promienie słońca miały wpływ na ich kondycję? 

25 komentarzy:

  1. Wcierki, olejowanie.. jak ja się na tym nie znam :< musze się w końcu gdzieś doedukować.
    Włosy i tak wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne włosy :)
    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentują:) Ja też ostatnio miałam więcej problemów z włosami przez stres i zmęczenie...no i najgorsze, że nie miałam czasu w ogóle o nie zadbać:(
    Liczę na więcej zdjęć z sesji w plenerze<3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zapisałam się do fryzjerki w przyszłym tygodniu - na końcówki. ostatni raz odwiedziłam ją w marcu, także już trochę czasu minęły
    mam wrażenie, że obecnie mam najdłuższe włosy jakie miałam w swoim życiu : D
    twoje prezentują się pięknie. chciałabym mieć takie proste, zdrowe włosy... mam kręcone

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam nie wiem, może się nie znam, ale przynajmniej na fotkach twoje włosy wyglądają pięknie jak zazwyczaj. Wcierkę właśnie zrobiłam i zaczynam używać. Koleżanka mówiła mi, że sama jej używała, ale właśnie po 3 tygodniach nie dostrzegła żadnego efektu :< I tak postanowiłam spróbować, zobaczymy jak to będzie :P

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczne włosy :) Ja raczej nie stosuję żadnych wcierek, ale ta mnie zaciekawiła :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz przepiękne włosy, moje są obecnie w słabym stanie, jak zawsze po wakacjach, jednak muszę im zrobić akcję ratunkową i mam nadzieję, że będą już wkrótce dużo ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne masz włosy <3 ja niestety swoje za bardzo już zniszczyłam rozjaśnianiem i codziennym prostowaniem..

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz śliczne włosy i kolor <33
    Ja nie do końca znam sie na tych pielęgnacjach i wcierkach ;/
    Obserwuję, buziaki xx
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze.. a ja tak słabo o swoje włosy dbam.
    Ładne masz włosy <3
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma to jak naturalne odżywki, ale ja również kocham Gliss Kur!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma to jak naturalne odżywki, ale ja również kocham Gliss Kur!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne włosy, ja żałuję, że nie mam takich prostych :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne masz włosy! Ja też mam teraz baby hair, bo mi odrastają po ciąży i karmieniu:D mnóstwo mi wypadło:-O
    lovecreation.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne włosy! Moje rozjaśnione końcówki wysuszyły się trochę na plaży ale już są w normie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę Ci takich długich włosów :) wyglądają rewelacyjnie, ja chyba nigdy nie osiągne takich efektów :)

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. A moje włosy ostatnio odżyły, mimo że nie robię z nimi nic specjalnego :) Oby tak zostało :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po prostu kocham Ciebie i twoje włosy! :) nie mogę się na nie napatrzeć i
    nie mogę przestać cię podziwiać za taką systematyczność wobec włosów. Ja
    próbowałam, ale praca, obowiązki, czasem byłam tak zmęczona że nie dawałam
    rady na włosową rutynę. Ale przynajmniej się staram w miarę możliwości :)
    kupiłam teraz radical mgiełkę wzmacniającą od farmony i zobaczymy czy coś
    pomoże :) akurat była na promocji w rossemanie to pomyślałam dlaczego by
    nie wypróbować :) czekam na twoją sesję z zaful!
    pozdrawiam cieplutko myszko :* ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. łał piękne włosy i również uwielbiam szampony BATISTE nie mogę sobie wyobrazic zycia bez nich!
    podrawiam cieplutko xx
    i zapraszam również do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz piękne włosy. Też stosuję wcierki oraz płukanki ze skrzypu i pokrzywy, które nazbieram na działce a potem ugotuję :)
    Pozdrawiam i obserwuję ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)