106. Sceny z życia klocków LEGO - galeria.

sierpnia 29, 2016


Zapewne znacie przysłowie "lepiej późno niż wcale"... W maju Natalia (blog jestrudo.pl) zachęciła swoich czytelników, aby wzięli udział w fotograficznym wyzwaniu - Bądź jak Slinkachu. Oczywiście byłam bardzo na TAK. Tematem wyzwania był kreatywny świat małych ludzików... A przynajmniej ja to tak zinterpretowałam.




Zapał i pomysły miałam, ale zabrakło mi czasu na ich realizację. Pożyczone ludziki LEGO wciąż czekały na mnie w szufladzie mego biurka. W piątek coś mnie tknęło, wyjęłam je z opakowania i zaczęłam sobie wyobrażać co dany ludzik mógłby robić w danej chwili. Bardzo wkręciłam się w wymyślanie historyjek oraz robienie zdjęć.
Efekty możecie zobaczyć poniżej ;)












(A takie tam poranne kobiece rozterki...)



Chyba naturalną rzeczą jest, że większość ludzi odkłada rzeczy na potem, aż w końcu całkowicie zapomina o ich realizacji... Ja też tak mam, ale gdy się wezmę za siebie i zrobię coś ze swojej listy "to do" to wtedy czuję się być szczęśliwa. Nawet jeśli zrobienie "tego czegoś" ciągnie się miesiącami ;)

***
Częściej dodaję zdjęcia na Instagramie. Zapraszam ;)
@dream_and_doit




Jeżeli chcesz coś zrobić to zabierasz się za to od razu? Czy zwlekasz z ich realizacją?

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Bardzo fajna interpretacja tematu. Lubię sobie pooglądać interpretacje wyzwań, pochodzących z bloga Jest Rudo. Piękne i kreatywne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też lubię patrzeć na różne interpretacje. Niesamowite jest to w jaki przeróżny sposób ludzie odbierają ten sam temat.

      Usuń
  2. To zależy.. ale mam tendencję do odkładania pewnych spraw na później np. prasowania. ;)
    Zdjęcia jak zwykle wspaniałe! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Haha, moje rzeczy do prasowania też już leżą od kilku tygodni w szafie, a chodzę w tym, czego prasować nie muszę (albo poprasuje się szybko).

      Usuń
  3. Wykonanie świetne! Fotografie naprawdę intrygują i pokazują dane historie, uczucia. Świetna sprawa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ludzi nie potrafię wydobyć takich emocji, ale z klocków LEGO już tak :D A co do wykonania, to dziękuję ;)

      Usuń
  4. Jeej, bardzo pomysłowe! Chciałabym wybrać ulubione zdjęcie, ale wszystkie są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że pomysłowe i to bardzo :)
    poziomka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, świetne te zdjęcia i bardzo pomysłowe. Widać, że włożyłaś w to dużo pracy :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia. :) Kurcze, nigdy nie wpadałabym na pomysł fotografowania z lego ^^

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, Ty wiesz jaką mi przyjemność zrobiłaś, że to są ludziki właśnie TEJ firmy, prawda? ;D Mam nadzieję, że się nie zapiaszczyły i nie pobrudziły w czasie sesji! Podziwiam, że udało Ci się utrzymać strażaka z kotem w takiej pozycji bez podstawki, nie było łatwo, co? ;>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No rany, świętej cierpliwości trzeba aby poustawiać te ludziki :P Gościu na deskorolce chyba z 10 razy spadł mi ze słonecznika, zanim mu zrobiłam zdjęcie ;)
      Szkoda, że nie mam takich fajnych ludzików, jakie ty posiadasz w swojej kolekcji :c Nawet te wszystkie były pożyczone. Oczywiście są czyściutkie i żaden ludzik nie ucierpiał podczas sesji ;)

      Usuń
    2. Iii tam, raptem kilka ludzików z rożnych parafii... Ale kolekcja będzie rosła, ooooj będzie! ;D

      Usuń
    3. No, ale za to jakie fajne te Twoje ludziki. Przy takiej różnorodności miałabym większe pole do popisu ;p

      Usuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia. Gratuluję kreatywności. Ja nigdy nie wpadłabym na takie pomysły.
    Pozdrawiam.
    Cień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) Pomysły zrodziły się same w trakcie realizacji.

      Usuń
  10. Efekt końcowy jest genialny! Świetna interpretacja. c:

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł, zdjęcia są mega! :D
    Pozdrawiam :*

    |MÓJ BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, ale mega ;o uwielbiam klocki lego, ale nigdy nie myślałam, aby użyć ich postaci do pokazania zyciowych sytuacji. Moze tez dlatego, ze niestety zadnych nie mam :< ale i tak kocham całym sercem. Zdjęcia piekne, pomysły również.
    A z realizacją bywa różnie. Niektóre rzeczy potrzebują większej chwili zastanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pomysł wziął się z wyzwania na blogu jestrudo, w którym właśnie małe ludziki były pokazane w różnych życiowych sytuacjach. No, ale takich fajnych ludzików nie miałam jak zdobyć, więc wyręczyłam się LEGO ;)

      Usuń
  13. Ale świetna akcja ;p uwielbiam takie wyzwania <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Galeria naprawdę ciekawa, świetne pomysły :D

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. o jaaaa, ale super zdjęcia - lego w naturalnym środowisku ;)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia, miałaś bardzo dobry pomysł :) Ja też niestety mam to do siebie, że czasem dużo rzeczy odkładam ,,na potem" ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Baardzo kreatywnie! Ja zawsze staram się wszystko realizować od razu :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    BLOG | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym tak chciała, ale jakimś trafem dużo rzeczy odkładam na później :( Próbuję z tym walczyć ;p

      Usuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.