STRONY

poniedziałek, 22 sierpnia 2016

105. Czerwona spódniczka - 6 stylizacji.



Kolejny post z serii "Jeden element... kilka stylizacji". Poprzednim razem starałam się połączyć białą koszulę ze spodniami, spódniczkami oraz szortami. Najbardziej spodobało Wam się połączenie jej z czerwoną spódniczką. Dlatego tym razem ta czerwona spódniczka będzie odgrywać główną rolę. Zamiast białej, jednolitej koszuli drugim elementem stylizacji będą wzorzyste bluzki.

Poprzedni post z tej serii: Jedna koszula - 5 stylizacji.

Tym razem prezentuję proste i dziewczęce zestawy. Idealne na spacer z przyjaciółmi, wyjście na miasto czy spotkanie z chłopakiem. Najbardziej lubię połączenie spódniczki z kwiatowym body, a jaki jest Twój typ? ;)



CZERWONA SPÓDNICZKA + KROPKI
_____

biała bokserka w kropki cropp

naszyjnik z sową

Bluzka - Cropp
Spódnica - Modo

czarna bluzka z kokardką

Bluzka - New Yorker
Spódnica - Modo

CZERWONA SPÓDNICZKA + KWIATY
_____


Bluzka w kwiaty



Bluzka - No name
Spódnica - Modo

Body w kwiaty. New yorker.

Koturny Pull and bear

Body - New Yorker
Spódnica - Modo
Koturny - Pull&Bear

CZERWONA SPÓDNICZKA + PASKI
_____

Bluzka w paski.

Bluzka w paski.

Bluzka - No name
Spódnica - Modo


Bluzka w paski.


Biała bluzka w paski.

Bluzka - Modo
Spódnica - Modo

Rozkloszowane spódniczki to dla mnie jeden z bazowych elementów garderoby. Posiadam klasyczną czarną, którą zakładam na egzaminy i bardziej oficjalne chwile, ale dzięki czerwonej w znaczny sposób mogę nadać życia swoim stylizacjom.

*****
Więcej zdjęć i stylizacji na moim Instagramie.


A ty posiadasz w swojej szafie czerwoną spódniczkę? ;)

54 komentarze:

  1. z białym topem w grochy podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi podoba się każda stylizacja, ale szczególnie ta z bluzką w czerwone i białe paseczki :)

    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczki na ogół są bardzo uniwersalne i można je zestawić z wieloma fantazyjnymi bluzkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki :*

      Usuń
  4. Ehh.. jakbym wyglądała tak jak Ty, zżera mnie zazdrość! ;) A poważniej, czerwona spódnica to absolutna podstawa garderoby każdej kobiety. Oczywiście fasony mogą się różnić, bo kluczem jest dopasowanie do figury, że tak powiem oczywistą oczywistość. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najładniejsze wydaje mi się zestawienie spódniczki z T-shirtem z kwiatami. Po prostu bomba ♥ Ostatnio sama zaczęłam dobierać tak ciuchy (a przynajmniej się staram) ;)

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ten zestaw się najbardziej podoba.
      Jak byłam mała to miałam swoją ulubioną czerwoną spódniczkę:) A dzięki Tobie mam ochotę sprawić sobie podobną ponownie:)

      Usuń
  6. Świetne stylizacje, szczególnie podoba mi się ta z kwiecistą koszulą ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się z czarną bluzką z new yorkera :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne stylizacje :) Widać ta czerwona spódniczka jest naprawdę bardzo uniwersalna i do wielu rzeczy świetnie pasuje :) Najbardziej jednak podoba mi się w połączeniu z bluzką w kwiatki :)

    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://lifebyyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza i czwarta naj ^^ chociaż wszystkie wyglądają super :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. z czarnym chyba mi się najbardziej podoba ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  11. Z czarną koszulką wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi najbardziej podoba sie w ostatnim zestawieniu. Styl marynarski to zdecydowanie hit na lato i to juz od wielu sezonow :D
    Pozdrawiam (W.)

    OdpowiedzUsuń
  13. Łał nie widziałam, że można czerwoną spódniczkę łączyć na tyle sposobów, najbardziej przemawia do mnie połączenie z kropkami, spódniczka jest jednokolorowa więc fajnie połączyć taki akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie czerwona spódnica jest zbyt mocnym akcentem. Chyba bym się nie odważyłam. Z reguły na dół ubieram coś w stonowanych kolorach. Twoje stylizacje natomiast świetne. Nie wiem, która najlepsza. Paski mi się podobają i lekko marynarski klimat. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie najbardziej podobają się zestawy numer 2,3 i 4! Są świetne :3
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zestawy! :) Ja ostatnio staram się wprowadzać więcej sukienek i spódniczek do swojej garderoby. I o ile z sukienkami sprawa jest prosta, tak jeśli chodzi o spódniczki to czasami sama nie wiem co od nich dobrać. Także taka dawka inspiracji jest jak znalazł dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. masz śliczną figurę :)
    spódnica ma bardzo mocny kolor, dlatego rzadko do czego pasuje. ważne są też dodatki! najważniejszą częścią ubiory są dodatki- szczegóły, to one robią największą furorę.
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Również uwielbiam rozkloszowane spódniczki ♥ Najbardziej mi się podobają stylizacje 'Czerwona spódniczka + kwiaty' :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    |MÓJ BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  19. Super propozycje :) Szczególnie podoba mi się połączenie spódniczki z topem w groszki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie odważyłabym się na czerwoną spódniczkę, nie miałabym nawet tyle pomysłów z czym ją nosić - a jednak si3 da! :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne stylizacje, takie posty bardzo fajnie się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne, druga i ostatnia najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czerwonej spódniczki nie posiadam w swojej szafie, ale ślicznie ją zestawiłaś, szczególnie podoba mi się z koszulką w kwiatki :)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  24. w każdym wydaniu mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna jest ta spódniczka, w ostatnim wydaniu chyba najbardziej mi się podoba :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z grochami i paskami najbardziej podoba mi się ta spodnica <3
    fajnie, że pokazalaś, że można tą spodnicę nosić na rożne sposoby- uwilebiam takie zestawy, ktore są fajną alternatywa i na sportowo i do obcasow <3

    super wyglądasz !


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o klik w bluzkę Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzecia i ostatnia stylizacja najbardziej mi się podobają ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta spódnica z czarną bluzką w kropki po prostu MEGA! :)
    Zapraszam(KLIK) rewanż za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi też najbardziej podoba się zestaw z kwiatowym body. Na wszystkich zdjęciach wyglądasz świetnie, ale tamto to po prostu mistrzostwo.
    Czerwonej spódniczki niestety nie mam, ale chyba zakupię niedługo :)

    Jill

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale super pomysł na serie! :)
    do mnie chyba najbardziej przemówiła 2 propozycja ;)
    Choć pozostałe i tak prezentują się super

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładne stylizacje. Bardzo mi się podobają mimo iż nie lubię nosić spódnic.

    Cień

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mało noszę sukienki czy spódniczki :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ;> Lecz skoro mam ich kilka w szafie, to chociaż do posta zdjęcia zrobię :D

      Usuń
  33. najbardziej mi się podoba z czarną bluzką w kropki z New Yorkera. Super to wygląda, choć inne stylizacje również są bardzo trafione :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna jest ta spódniczka ;3 mierzyłam w sinsay ale nie było mojego rozmiaru :(
    Jeśli chcesz zapraszam do mnie: http://barwne-paznokcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. czerwona spódniczka z tymi czerwono-białymi paskami <3 urocze!
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Połączenie z granatową bluzką moim zdaniem jest najładniejsze. Uwielbiam takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna spódnica :) Mam taką czarną i bardzo lubię. Ogólnie czerń chyba przeważa w mojej garderobie :DD
    Stylizacje ładne, połączenia bardzo ze sobą pasują. Aż załuje, że w czerwieni jakoś mi nie bardzo :)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkie stylizacje są świetne jednak do tej czerwonej spódniczki najbardziej mi się podoba 3 i 4 bluzka :) Super!
    Ja nie mam żadnej czerwonej spódnicy w szafie xD
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  39. Czerwonej spódniczki akurat nie posiadam, choć planowałam jakiś czas temu kupić. Przepiękny odcień czerwieni :) Bardzo fajnie się prezentuje w tych stylizacjach, a najbardziej podoba mi się z bluzką w paski :) pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Najbardziej podoba mi się 3 stylizacja ;)
    Pozdrawiam ;) #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają! Masz świetne pomysły i bardzo fajnie potrafisz łączyć ze sobą ubrania. :) Ja niestety nie posiadam czerwonej spódniczki, ale na pewno się w nią zaopatrzę. ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciężko wybrać najlepszą :) Chyba 1 i 2. Ale w zasadzie to wszystkie fajne, no, najmniej podoba mi się z koszulką w czerwone paski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, czyli kropki ;) Szczerze to ta z czerwonymi paskami też najmniej mi się podoba, ale dodałam ją dlatego aby były po dwie stylizacje każdego rodzaju.

      Usuń
  43. Ta spódniczka wygląda świetnie w każdej stylizacji, którą przygotowałaś, dlatego ciężko mi wybrać najlepszą... ale chyba skradło mnie połączenie z kwiatami, wygląda bardzo dziewczęco i delikatnie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Zestawiona z bluzeczką w paski wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  45. Pierwsza stylizacja według mnie najlepsza ;)
    Pozdrawiam,
    normxcore

    OdpowiedzUsuń
  46. Dla mnie idealna jest pierwszą stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Do mnie najbardziej przemawiają czerwone paseczki lubię jak wszystko do siebie psuje kolorystycznie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. przepiękna spódniczka:)
    www.natalietter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)