102. KOBO MATTE LIQUID LIPSTICK 405

23:29

405 passiflora tea

Już od dawna poszukiwałam matowego produktu do ust, ale zazwyczaj zniechęcała mnie cena albo brak kolorów, którymi byłabym zainteresowana. Do zakupu MATTE LIQUID LIPSTICK zachęciła mnie trwająca wtedy promocja w Naturze. W tym poście napiszę Wam coś więcej o odcieniu 405 passiflora tea, choć w swojej kosmetyczce posiadam również 401 cranberry meringue.



INFORMACJA NA OPAKOWANIU

,,Trwała, matowa pomadka z odżywczym masłem morelowym i kompleksem polimerów utrzymujących ją na ustach. W celu utrwalenia matowego efektu po aplikacji odbić nadmiar pomadki chusteczką."


MOJA OPINIA
Już z pierwszym słowem trudno mi się zgodzić. Pomadka do trwałych nie należy. Łatwo się rozmazuje i szybko "znika" z ust. Jeżeli o matowe działanie chodzi, to można je zauważyć dopiero po odbiciu pomadki chusteczką. Nie wysusza ust i ma śliczny, delikatny zapach.
Pomimo tego, że produkt nie spełnia informacji zawartych na opakowaniu, to po prostu ją UWIELBIAM.
Kolor jest bardzo naturalny i w delikatny sposób podkreśla usta. Chętnie używam jej na co dzień.



KONSYSTENCJA I APLIKACJA

Swoją formą i opakowaniem pomadka niczym nie różni się od tradycyjnych błyszczyków do ust. Konsystencja jest płynna, a aplikacja nie należy do kłopotliwych. Produkt nie jest zbytnio wyczuwalny na ustach.
ZDJĘCIA

1. Przed użyciem pomadki wolę obrysować usta. W tym celu używam konturówki KOBO LONG LASTING LIP LINER o odcieniu 104 ENGLISH ROSE.
2. Kosmetyk rozprowadzam najpierw na dolnej wardze, a później na górnej w taki sposób jak pokazałam na zdjęciu poniżej. Dzięki temu pomadka jest równomiernie rozprowadzona.

jak wygląda na ustach


3. W celu uzyskania matowego efektu nadmiar pomadki należy odbić chusteczką.

4. Teraz możemy cieszyć się subtelnym kolorem delikatnie matowych ust.
matowa pomadka do ust

matowa pomadka do ust KOBO



PODSUMOWANIE
+ cena (14,99 zł, a na promocji nawet poniżej 10 zł)
+ delikatny, naturalny kolor (chętnie przygarnęłabym pozostałe kolorki z tej serii)
+ ładne, matowe wykończenie
+ przyjemny zapach
+ aplikator (łatwy w użyciu)

+/- konsystencja trochę lejąca
- nie jest trwała
- słaby efekt matu
♥♥♥
Na końcu wpisu chciałam jeszcze bardzo podziękować mojej kuzynce za pomoc przy robieniu zdjęć, tym bardziej, że był to jej debiut w roli fotografa ;) Oprócz tego zrobiłyśmy zdjęcia stylizacji, które pojawią się już niebawem.
Dlatego jeśli chcesz być na bieżąco to nie wahaj się zaobserwować mojego bloga albo konta na Instagramie :)

Instagram: @dream_and_doit



Spotkałaś się już z tym produktem? Które matowe pomadki należą do Twoich ulubieńców? ;)

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Nigdy nie słyszałam o tych pomadkach z kobo. Ale kolorek rzeczywiście śliczny i idealny na co dzień! :) Szkoda jednak, że nie spełnia obietnic producenta, największy minus dla mnie to ta trwałość. :/ Chociaż cena jest jak najbardziej na plus. :) Jednak mimo wszystko przeważają plusy, a Ty ją uwielbiasz, więc chętnie i ja się skuszę ją wypróbować. :)
    Ja bardzo lubię pomadki z GoldenRose. ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety dość szybko trzeba usta poprawiać, a nie zawsze ma się do tego okazję, choć ciężko mi się wypowiedzieć gdyż mi wyjątkowo szybko każda szminka znika z ust ;)
      Co prawda dla mnie plusy przeważają, ale jeśli ją kupisz to nie spodziewaj się idealnego matu, bo się troszkę zawiedziesz.

      Usuń
  2. Mam jakąś jedną z tej serii i kolor niby ładny, ale zupełnie się nie utrzymuje. Wolę podobne z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Golden Rose kupię na pewno jak tylko będę mieć okazję :) Niestety trochę mi nie po drodze do miejsca gdzie te pomadki są dostępne.

      Usuń
  3. Chyba kiedyś o takich pomadkach słyszałam , świetny wybór.
    Zapraszam , za każdą obserwacje odwdzięczam się http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie prezentuje się na ustach! :)
    zapraszam na NOWY POST i do obserwacji! <3 locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne usta takie pełne.. kolor pomadki też niezły.

    justlovejulie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam pomadek z KOBO. Świetny, naturalny kolor ma ta pomadka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadka pomadką, ale Ty masz piękne usta:D:*:* Wow:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Akurat usta mogę pokazać ;p

      Usuń
  8. Jeszcze takiej nie miałam, ale już używałam kilka produktów z Kobo i pomimo dość pozytywnych opinii u mnie się nie sprawdziły :( Na matową pomadkę - dobrą i w przyzwoitej cenie, jeszcze nie trafiłam, chociaż mam 2 z essence i nie narzekam, choć z tym matem nie poszaleli :<
    Pogratuluj kuzynce bo jak na debiut to wyszło jej świetnie ;P

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) Bardzo się ucieszyła :)
      Mam parę kosmetyków z KOBO i jestem z nich zadowolona ;)

      Usuń
  9. śliczne usta,musze sobie kupic ten kolor

    Zapraszan :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor, ale odrzuca mnie to że nie jest trwała.
    Be Beauty (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że nie trwała :/
    piękne usta!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny kolorek tej pomadki. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej pomadce :)

    Klikniesz w link z bluzką pod zdjęciami? Z góry dziękuje :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/08/changes-are-good.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wydaje sie zbyt dobra, ale za taka cene mozna sporbowac:)

    typical-teengirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor pomadki jest cudowny. Bardzo lubię takie delikatne odcienie. Choć cena kusi to jednak wolę wydać trochę więcej i mieć trwalszą pomadkę

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie kolor jest genialny <3 Nie wiedziałam, że w Naturze mają takie super pomadki <3 Zwykle sięgałam po Wibo, bo nie znałam marek w podobnej cenie, ale myślę że następnym razem zainteresuje się tą pomadką bo uwielbiam matowe, a tak jak Ty nie lubię przepłacać :) Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny kolorek :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas ;)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolorek jest rewelacyjny, taki jak lubię :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  18. kolory ma fajne, ale jak z trwałością słabo, to nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolorek ma naprawę ładny, tylko szkoda, że z trwałością nie jest najlepiej :/
    Świetny blog obserwuję ;) Jeżeli chcesz wpadnij do nas a jak ci się spodoba zaobserwuj ;D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie bym wypróbowała. Szkoda jednak, że nie mam Natury i nie mam gdzie zakupić tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)