STRONY

środa, 3 sierpnia 2016

100. Stylizacja: Hiszpanka i szorty z wysokim stanem.

czarna hiszpanka, kobieca
Dzisiejsza stylizacja była już wcześniej zapowiadana na moim Instagramie (dream_and_doit) oraz jako nagłówek ostatniego posta dotyczącego pielęgnacji włosów (KLIK). Teraz przedstawię Wam ją bardziej szczegółowo.

Nie bez powodu mówi się, że hiszpanka, czyli bluzka z odkrytymi ramionami to "must have" tego lata. Dzięki niej możemy w gustowny sposób odsłonić swoje ciało, równocześnie nie pokazując zbyt wiele. Koronkowa hiszpanka jest ubiorem idealnym na lato. Dodaje stylizacji lekkości oraz zwiewności. Świetnie sprawdzi się jako ubiór na spacer, plażę, a nawet na randkę... Krój ten sprawi, że poczujesz się bardziej kobieco, a co za tym idzie zyskasz większą pewność siebie.



Kobieca stylizacja z czarno-złotymi dodatkami.

Myślałam, że zdjęcia stylizacji zrobię na mieście, ale los chciał, że sesja została zrobiona nad Wisłą. Do czarnej hiszpanki założyłam szorty z wysokim stanem, dzięki czemu bluzka nie odsłaniała brzucha. Do tego dobrałam czarno-złote dodatki w postaci sandałków oraz torebki na łańcuszku. Może strój zbyt elegancki jak na wypad nad rzekę, ale powiedzmy, że byłam na randce ;)







Długie nogi, stylizacja.

Bluzka - Stradivarius
Szorty - Cropp
Sandałki - Stradivarius
Torebka - Second Hand


Lipiec przeleciał mi przez palce... Nie udało mi się zrealizować większości swoich planów oraz postanowień. Nie żałuję, bo wykonałam masę innych, nieplanowanych czynności, dzięki którym przeżyłam wiele wspaniałych chwil. Mam jednak nadzieję, że sierpień wypadnie bardziej owocnie ;)

Życzę Wam udanej dalszej części wakacji oraz dziękuję, że ze mną jesteście :) Nie mogę uwierzyć, że w tym tygodniu liczba obserwatorów stała się trzycyfrowa oraz, że właśnie kończę pisać 100 post.

*****
Zapowiedzi postów możecie śledzić na moin Instagramie

A ty masz w swojej szafie bluzkę z odkrytymi ramionami? ;) Do czego najchętniej ją zakładasz?



45 komentarzy:

  1. Wyglądasz obłędnie, ale jesteś zgrabniocha ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie <3

    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz ;) bardzo podobają mi się bluzki hiszpanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudowna stylizacja ♥
    Mam podobną bluzeczkę, ale niestety nie pasuje mi do spodenek tak dobrze jak Tobie :( Mega zazdroszczę figury
    Pozdrawiam cieplutko :*

    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zazdrościć nie ma czego. Zazwyczaj to słyszę, że jestem zbyt szczupła ;p
      A co do spodenek to bluzeczka jest krótka i byłoby w niej widać brzuch, dlatego wolę do niej coś z wysokim stanem.

      Usuń
  5. Piekna Ty i piekne Twe ubrania i dodatki! :)
    Gdy hiszpanki weszły na nasz rynek nie bardzo mi się podobały. Teraz coraz bardziej je doceniam, jednak w szafie póki co żadnej nie mam. Jak trafię na jakąś, która spełni moje wymogi, na pewno kupię, bo prezentuje sie super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz figurę! Te spodenki świetnie się na tobie prezentują :D
    Silent Habits

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega stylizacje. Masz genialną figurę, której każda by pozazdrościła.
    Jeśli chcesz to wpadnij do mnie :)
    www.mojastrona.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ajććć uwielbiam te hiszpańskie piękności, mam i bluzkę i sukienkę, z ktorych jestem bardzo zadowolona :)
    Są niesamowicie subtelne, kobiece i zmyslowe i uważam, że prezentują się o niebo lepuej, niż nie jedna wydekoltowana po sam pępek laska :P hehe

    super wyglądasz :)


    W takim razie życzę Ci, abyś zrealizowala swoje plany w sierpniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Oj, o delikatnej sukience też marzę. No i tak jak ty uważam, że taki krój wygląda lepiej niż dekolt w znacznym stopniu odsłaniający piersi. Choć widziałam, że nawet niektóre kobiety w taki sposób hiszpanki noszą ;p

      Usuń
  9. łooo co za figura! kochana wyglądasz zjawiskowo <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw, zwłaszcza w tej bluzce z taką figurą prezentujesz się niesamowicie:)

    Możesz poklikać w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :D Ja również w te wakacje ukochałam sobie bluzkę hiszpankę ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. nogi do nieba! pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta bluzka - cudo, ogółem wyglądasz cudownie!

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak świetnie wyglądasz:) stylizacja prosta, czyli najlepsza:)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja świetna, a szorty mega ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaach, to że nie do końca znamy Twoją twarz dodaje tym zdjęcią odrobiny pikanterii! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie gdybyś zobaczył to tak pikantnie by nie było ;p

      Usuń
  17. Niestety nie mam takiej bluzki, choć niesamowicie ten krój mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjęcia!
    Stylizacja jest naprawdę genialna, prosta, ale ma to coś! *.*
    Śliczne sandałki ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz, masz przepiękną figure:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega podoba mi się ta torebka, super że taką upatrzyłaś w sh

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja,bluzki hiszpanki są genialne :D
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobają mi się bluzki typu hiszpanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna Hiszpanka! :) Ja dziś nabyłam białą :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biała też mi się bardzo podobała, ale coś mnie skłoniło do zakupu czarnej. Może gdy wybiorę się na zakupy, to jeszcze sobie dokupię taką ;)

      Usuń
  24. Stylizacja wygląda świetnie! Nic dodać, nic ująć :) Sama szukam jakiejś ładnej bluzeczki typu hiszpanka, ale jakoś tak się złożyło, że nie mogę wyhaczyć nigdzie..
    Zapraszam do mnie, będzie miło jeśli weźmiesz udział w konkursie :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurczę, bardzo ładna ta hiszpanka i sama pewnie chodziłabym w niej, ale moje szerokie ramiona raczej średnio będą się w niej sprawdzać, a szkoda. W każdym razie Ty świetnie wyglądasz! Eee tam za elegancki! Ta torebka na łańcuszku jest cudowna. Gratuluję Ci tych obserwatorów i tylu napisanych postów! :o Życzę Ci tego owocnego sierpnia, mam nadzieję, że miło spędzisz tę drugą połowę wakacji w dobrym humorze! :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Humor to ja mam dobry, póki nie dopadają mnie głębokie rozważania na temat życia :p

      Usuń
  26. Piękne zestawienie, szczególnie urzekła mnie ta bluzeczka

    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz! Bardzo podobają mi się takie bluzki :)

    http://agataosinska9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie byłam przekonana co do tych bluzek ( może jeszcze nie trafiłam na tą idealną?), ale kiedy zobaczyłam twoje zdjęcia zakochałam sie :D

    hidenly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję :) Widziałam wiele takich "bufiastych" hiszpanek i wiem, że bym się w nich topiła. Ta akurat jest raczej taka skromniejsza ;)

      Usuń
  29. Bardzo fajna bluzka, podoba mi się ;) Bardzo ładnie się prezentuje ! Całą stylizacja świetnie wygląda, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajna bluzka. jakoś nie mogłam się przekonać do 'hiszpanek' Po Twojej stylizacji zmieniłam zdanie ;)
    [blog]

    OdpowiedzUsuń
  31. Długo szukałam takiej bluzki i w końcu nie kupiłam, obawiałam się, że będę mieć w niej zbyt dużą klatę :D Zestaw cudowny, nie spodziewałam się, że torebka z Second Hand :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie Ty masz długie nogi! Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)