STRONY

sobota, 16 lipca 2016

96. Banggood - Kombinezon w słoneczniki i kapelusz.

weheartit, sunflower suit

Ostatnie dni spędziłam w Toruniu. W trakcie mojego pobytu doszła do mnie wyczekiwana paczka z Bangood! Zamówiłam kombinezon w słoneczniki oraz czarny kapelusz. Rzeczy te mogliście zobaczyć w poście Summer Wishlist Banggood.

Pierwsza rzecz dotarła do mojego domu po 17 dniach od złożenia zamówienia. Byłam trochę zaskoczona, gdyż moja mama powiedziała, że paczka jest malutka. Pozwoliłam by odpakowała ją za mnie. Kombinezon był, ale kapelusza ani śladu. Trochę się zasmuciłam, że zamówienie doszło niekompletne. Jednak za kolejne 2 dni dostałam drugą przesyłkę.



Raczej nie zamawiam rzeczy przez Internet. Głównym powodem jest strach o nietrafienie rozmiaru albo niezgodność produktu z opisem. Jednak tą przesyłką byłam pozytywnie zaskoczona ;)

Kombinezon był zapakowany w folię i włożony w kopertę. Był bardzo pomięty, więc przed założeniem oczywiście musiałam go wyprasować. Wybrany przeze mnie rozmiar to S. Spodenki są dosyć luźne, a góra trochę odstaje, ale dzięki regulowanym ramiączkom podniosłam dekolt do góry.

Kombinezon po rozpakowaniu
Z kapeluszem było troszeczkę gorzej. Rondo jest pomięte i ciężko je wyprostować. W dodatku paseczek nie jest przymocowany do kapelusza i czasami się z niego osuwa. Nie zmienia to faktu, że i tak mi się podoba ;) 
Zamówiony kapelusz jest inny niż ten z Wishlisty, gdyż tamten wraz z kombinezonem przekraczał mój budżet. 


Marzyła mi się sesja w polach podczas zachodu słońca. Jednak pogoda wciąż płata mi figle i słoneczko nie chce się pojawić... Dlatego musiałam zadowolić się tłem w postaci białej ściany. 








Kombinezon - Banggood [KLIK]
Kapelusz - Banggood [KLIK]
Sandały - Atmosphere
Biżuteria - Stradivarius

Mój Instagram: dream_and_doit


56 komentarzy:

  1. Świetny kapelusz, ciekawie dobrane kolory na zdjęciach. :) www.gwiezdnemarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko pieknie ^^ kapelusz mega ;d
    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja ;*

    zapraszam do mnie - http://wrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy. idealnie pasują mi do Ciebie. Są takie subtelne i .. romantyczne! Jak zwykle zdjęcia BAJKA!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to czytać, dziękuję :) Choć zrobiłam zamówienie z rzeczami w których nie chodzę. Rzadko ubieram coś wzorzystego na siebie, nie miałam wcześniej kombinezonu ani kapelusza ;)

      Usuń
  5. Kapelusik taki "łowiecki" mi się zdaje, choć rondle pofalowany! ;D

    Sukienka schludna, radosna, letnia, przewiewna, ładnie zakończona na dole. Nie mam uwag, chyba zadowolona z dwóch paczuszek, hm? ;)

    KULTURA & FETYSZE BLOG (KLIK!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mama mówiła, że jak dla czarownicy ;)
      To nie sukienka, a kombinezon :P Czyli u dołu jest zakończony spodenkami.
      Tak, jestem zadowolona i trochę zaskoczona.

      Usuń
  6. Pięknie Ci w tym kombinezonie! :)
    W ogole tak śliczna z Ciebie dziewczyna, że oniemiałam z zachwytu :))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba ten kombinezon - już go widziałam. A kapelusz stanowi jego idealne uzupelnienie.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest ten kombinezon! Wiele osób go ma i chyba sama się na niego skuszę przy następnym zamówieniu ;)
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pięknie wyglądasz! Masz idealne włosy! Szczerze poklikałam ^^ Udanych wakacji, kochana :*

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Kombinezon w słoneczniki jednym słowem jest świetny i bardzo mi się spodobał ^^
    Poklikałam! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na zdjęcia :) Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jumpsuit is stunning! With the hat looks very interesting))
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny, lekki, letni outfit.

    PS. Zachwycające włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam sie w tym kombinezonie *.*
    Ja nadal poszukuje kombinezonu idealnego dla siebie, większość źle na mnie leży bo jestem dość niska :c

    Blackminniee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kombinezon to rozmiar S. Mam ponad 170 cm wzrostu i wydaje mi się, że jest trochę krótszy. Może taki by Ci spasował :)
      Mierzyłam kiedyś w sklepie i większość małych rozmiarów była na mnie za duża.

      Usuń
  16. Widzę, że zamówienie udane :) Śliczne rzeczy, pięknie w nich wyglądasz!

    Pozdrawiam, typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Oj, tak. Jestem zadowolona z tego zamówienia :)

      Usuń
  17. jaki piękny kombinezon! świetnie wygląda w zestawieniu z tym kapeluszem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kombinezon jest piękny - sama bym w takim chodziła (;

    OdpowiedzUsuń
  19. przepieknie ci w tym kombinezonie :) mozna wiedziec skad masz ten kapelusz? :)
    obserwuje i mam nadzieje na rewanz ;3

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W treści posta napisałam skąd ten kapelusz oraz dodałam link do niego pod stylizacją ;)

      Usuń
  20. Bardzo ładny motyw na kombinezonie :D A co do niego to Tobie pasuje :)



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć jak w tytule - kombinezon ;)

      Usuń
  22. Dziwne, że nie przyszły Ci w tym samym czasie, ale najważniejsze, że w ogóle przyszły! Ja również raczej nie zamawiam przez internet, dokładnie z tych samym powodów, co Ty. :) Trzymam kciuki za tę sesję w polach przy zachodzie słońca! Zdjęcia tego typu mają w sobie to coś. Widziałam już wcześniej ten kombinezon i była to miłość od pierwszego wejrzenia. :) Cudo! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  23. Matko, jaki cudny kombinezon <3 Zakochałam się jak tylko go zobaczyłam ^^

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  24. kapelutek udany:D kombinezonów nie lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowny kombinezon. naprawdę jego design i krój piękne. sama zakochana jestem w kombinezonach, bardzo bardzo mi się podobają jednak na mnie nie wszystkie wyglądają korzystnie, dlatego nie zamawiam ich przez internet. nawet w stacjonarnych sklepach nie mogę znaleźć odpowiedniego, bo mam skoliozę, lordozę i zawsze materiał układa się źle a ja wyglądam jak kaczka.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. O boże jaki piękny kombinezon! Muszę go mieć :D
    Be Beauty (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny kombinezon, a co do zamawiania przez internet to też nigdy nie mogę się zdecydować, czy włąsciwy numer wybrałam, czy przesyłka dotrze itd. Ale cóż...czasami bywają strony godne podziwu.
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale super zdjęcia, przepiękny kombinezon i kapelusz, a przede wszystkim Ty:* Czekam aż w końcu pokażesz twarz:):) Uwielbiam słoneczniki<3
    Ja też mam taki kombinezon który wszyscy mylą z sukienką:P ha ha ha:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kombinezon szczególnie przykuł moją uwagę. Do tego ten kapelusik - widać, że masz oko do tworzenia uroczych stylizacji.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  30. kombinezon zdecydowanie na tak. wyglądasz w nim super. do mnie też ostatnio przyszła paczka z tego sklepu i jestem mega zadowolona ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne zdjęcia, pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga http://perfectmoog007.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale masz nogi zazdroszczę :D ja też raczej nie zamawiam przez internet bo boje się że przyjdzie coś zupełnie innego

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  33. mam te słonecznikowe shorty, ale kombinezon też jest genialny! *.*
    poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny kombinezon! Ale chrzanić go, bo, matko, jakie ty masz nogi dziewczyno! Nie moge oderwac od nich wzroku. Masz przepiękną figurę!
    Firma mogłaby przywiązywać nieco większą uwagę do pakowania produktów, niemniej jednak asortyment jest zachwycający :)
    Buziaki!
    http://smile-for-me-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Mega fajny kombinezon, pasuje Ci :). Świetnie dobrałaś stylizacje ! :*

    Klikniesz w ten link? Odwdzięczam się :)

    http://www.sammydress.com/product2797297.html?lkid=342407

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny kombinezon. Wyglądasz świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kombinezon i kapelusz bardzo ci pasują :D
    Zapraszam na mojego bloga Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna stylizacja :) Zawsze jestem zaskoczona rozmiarem przesyłek z zagranicznych stron, są bardzo małe, a dużo się w nich mieści. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com
    Fanpage: https://www.facebook.com/lublins/ (zapraszam do polubień)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kombinezon jest naprawdę ładny i kapelusz również. Jeżeli chodzi o zdjęcia to są cudowne!
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Kombinezon jest śliczny a kapelusz, no coż...faktycznie nie najlepiej zniósł podróż. Spróbuj delikatnie spryskać go wodą i następnie przeprasować rondo. Ja tak robię z moimi kapeluszami, kiedy widzę że zaczynają nieco tracić kształt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję bardzo za poradę. Na pewno z tego skorzystam:)

      Usuń
  41. Myślałam nad takim kombinezonem :) Na zdjęciu w całej stylizacji prezentujesz się bardzo ładnie! :) A zamawianie ubrań przez internet niestety ma to do siebie, że nie zawsze dobrze się trafi ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgrabne nogi :) Ładne zdjęcia. Byłam w Toruniu, fajne miasto.

    OdpowiedzUsuń
  43. Najbardziej podoba mi się w zestawieniu z kurtką jeansową

    OdpowiedzUsuń
  44. Również niechętnie zamawiam ubrania przez internet, ale oprócz wspomnianych przez ciebie powodów obawiam się również, że to coś nie będzie dobrze na mnie wyglądało. Mimo że bardzo mi się podoba, jak leży na płasko albo na manekinie :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale masz piękne włosy!
    Kombinezon jest cudny. Ja w tym roku odkryłam ich zalety, uważam, że to świetne ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziewczyny, dodatkowo na banggood można wykorzystać punkty oraz zwrot za zakupy do 6% wartości zamówienia
    Poza tym fajne nogi :D

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)