92. Jedna koszula - 5 stylizacji.

22:28

Biała koszula kilka stylizacji.



Zależało mi by zrobić ten post przed zakończeniem roku szkolnego by być może mógł posłużyć jako inspiracja dla niektórych z Was. Niestety nie zdążyłam go wcześniej skończyć, ale jeśli nie masz pomysłu co jutro na siebie założyć, to koniecznie przejdź do dalszej części wpisu. Oczywiście moje stylizacje to nie tylko propozycje dla uczniów...

Wspomniałam Wam, że chciałabym bardziej skupić się na tworzeniu stylizacji... z tą różnicą, że w moich wpisach zamiast jednej znajdziecie kilka zestawów, gdzie główną rolę odgrywa jeden wybrany element ubioru.



Kupując ubrania nie patrzę na to czy są aktualnie modne, ale zastanawiam się czy będą pasować do reszty mojej garderoby. Nie sztuką jest dla mnie noszenie pięknej bluzki zawsze w identycznym zestawieniu, ale łączenie jej z wieloma innymi rzeczami. Tak, aby nie zawiało nudą ;)

Uważam, że mam za dużo ubrań, choć i tak ciągle nie mam się w co ubrać... Pewnie znacie to z autopsji ;) Dlatego celem moich stylizacji jest pokazanie Wam, że przy ograniczonej liczbie rzeczy można stworzyć wiele ciekawych i różniących się od siebie stylizacji.

Na końcu wpisu mam dla Was pewną propozycję...
***

Na pierwszy rzut wybrałam białą koszulę. Prosta, nadająca się na różne okazje. Może kojarzyć się głównie z oficjalnymi uroczystościami takimi jak: rozpoczęcie/zakończenie roku szkolnego, rozmowa o pracę czy inne ważne spotkanie. Okazuję się jednak, że ten element garderoby nie musi czekać w szafie na uroczystości, gdyż nawet w zestawieniu z krótkimi szortami sprawdza się idealnie.

biała koszula na rozpoczęcie roku szkolnego, koszula z kieszeniami

Prosto, skromnie... nieciekawie. Koszula sama w sobie nie jest zła, ale...

biała koszula, czarne spodnie, naszyjnik z sową

... włożona w spodnie z wysokim stanem wygląda o wiele efektowniej. Dobrałam do niej również naszyjnik na długim łańcuszku.

BIAŁA KOSZULA + CZARNE SPODNIE Z WYSOKIM STANEM
___________________________________________________________


czarne spodnie z wysokim stanem

Wygląd galowy, a rozwiązanie idealne dla osób, które nie lubią nosić spódnic ani sukienek. W dodatku spodnie z wysokim stanem optycznie wydłużają nogi.

Koszula - House
Spodnie - Zara

BIAŁA KOSZULA + JEANSY
___________________________


Niby tylko zmieniłam spodnie, a od razu poczułam inny wyraz mojego stroju. W połączeniu z jeansami zestaw jest odpowiedni na różnego typu spotkania, które nie wymagają galowego stroju.

długie włosy, naszyjnik z sową



Koszula - House
Spodnie - Lee

BIAŁA KOSZULA + CZERWONA ROZKLOSZOWANA SPÓDNICZKA
_________________________________________________________________

red sweet skirt, cool, amazing legs

Przy tych upałach, aż się prosi o założenie spódniczki. Wiadomo, że do białej koszuli idealnie pasuje czarna spódnica, ale z czerwoną zestaw ten również tworzy zgrany duet. 

Red skirt and white shirt fashion, stylization


Biała koszula house i rozkloszowana spódniczka


Koszula - House
Spódniczka - Modo
BIAŁA KOSZULA + SZORTY
__________________________

Ten strój na pewno nie jest oficjalny, ale na letni wieczór czy spotkanie ze znajomymi się nadaje. Zamiennik stanowiła dla mnie biżuteria. Dobrałam kolorowe rzemyki, zamiast sowy pojawił się łapacz snów oraz pierścionek zmieniający kolor pod wpływem temperatury.

Stylizacja na lato z szortami.

Stylizacja z białą koszullą i szortami.


Koszula - House
Szorty - DIY

BIAŁA KOSZULA + CZARNA SPÓDNICA
_____________________________________

Dodatkowo mam dla Was zdjęcie z września. Wtedy do koszuli dobrałam czarną spódnicę oraz czarne rajstopy. A do tego botki na obcasie.


***

Mam nadzieję, że taka forma postu przypadła Wam do gustu i, że zaczerpniecie z niego trochę inspiracji przy tworzeniu własnych stylizacji ;)



PROPOZYCJA DLA CIEBIE

Jeśli masz inne pomysły z czym łączyć białą koszulę, to możesz mi podesłać zdjęcie na adres e-mail. Jeżeli zbiorę od Was kilka zdjęć, to pojawią się one w kolejnych postach. 

Obserwowanie mnie ani posiadanie bloga nie jest konieczne. Zdjęcie możesz podesłać anonimowo albo dodając adres swojego bloga (umieszczę go pod zdjęciem, co naprowadzi moich Czytelników do Ciebie).

Co to ma na celu? 
Wzajemne inspirowanie się i pokazanie innym, że jeden element może pasować do naprawdę wielu rzeczy. Przez co nie zawieje nudą w Waszych stylizacjach. Przy okazji przekonasz się, że takie kombinowanie z modą może być świetną zabawą ;)

Stylizacje należy wysyłać na adres:
azetblog@tlen.pl
W tytule wiadomości napisz: Biała koszula.

***
Instagram: dream_and_doit



Z czym zazwyczaj łączysz białą koszulę? Czy pomysł na dzisiejszy post przypadł Ci do gustu?;)





You Might Also Like

70 komentarze

  1. Podoba mi się pomysł na posty ze stylizacjami z jednym powtarzającym się elementem garderoby. Fajna i ciekawa sprawa, a na pewno inspirująca!
    Świetnie połączyłaś tę koszulę, przez co nadaje się na różne okazje i nie musi czekać w szafie na oficjalną chwilę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Minus tej koszuli jest taki, że się łatwo i szybko mnie. Dlatego nie zakładam jej zbyt często.

      Usuń
  2. Biała koszula to abolutny MUST HAVE każdej kobiety. Ja z racji pracy w korpo, naogół łączę ją z ołówkowymi spódnicami w różnych odcieniach, ale i ze spodniami.. biała koszula i szorty do idealny zestaw na letnie niezobowiązujące wyjscie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. W sumie długo "polowałam" na białą koszulę, która będzie mi się podobać i pasować praktycznie do wszystkiego.

      Usuń
  3. Bardzo ładne stylizacje :)
    Ja bardzo często noszę białą koszulę włożoną w czarne jeansy.
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba moje ulubione połączenie, gdyż w spódnicach zbyt często nie chodzę.

      Usuń
  4. Biała koszula to must have kazdej z nas. Pokazałaś że ją możemy ubrać do wszystkiego. To jest taki ultra uniwersalny ciuch :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł na post. Mam nadzieję, że takich będzie więcej. Co do białej koszuli to według mnie jest to taki element garderoby, który powinna posiadać każda kobieta w swojej szafie. Jak sama pokazałaś jest na tyle uniwersalna, że można z nią wyczarować wiele bardzo ciekawych i modnych stylizacji. Mnie absolutnie urzekło zestawienie jej z czerwoną spódniczką (mój ulubiony fason). Wszystko wygląda bardzo szykownie i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej spodobały mi się dwie stylizacje: ta z szortami i ta z czerwoną spódniczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej! z góry przepraszam za spam, ale bardzo mi zależy i potrzebuje kliknięć w linki aby utrzymać współprace:( liczę na pomoc i obiecuję że się odwdzięcze kochana!!! *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, ale to jest trochę nie na miejscu... Napracowałam się nad postem a jedyny komentarz od Ciebie to prośba o klikanie. Gdybyś choć troszkę się rozejrzała to zobaczyłabyś, że 2 posty niżej mam swoją Wishlistę i gdzie jak najbardziej mogłabyś wstawić tam taki komentarz ;)

      Usuń
  8. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CallofBeauty

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się stylizacja z czarną spódniczką :)
    Zdjęcie wysłałam do Ciebie na maila.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://adellaidee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Bardzo się cieszę :) Zdjęcie również mi się ogromnie podoba.

      Usuń
  10. Podoba mi się to, w jaki sposób chcesz robić te stylizacje, dobry pomysł! Dobrze, że nie patrzysz na to, co jest teraz modne. Najbardziej podoba mi się zestaw z czerwoną spódniczką. Sama chętnie poszłabym w czymś takim! Wiadomo,każda jest śliczna, ale ta jakoś wyjątkowo rzuciła mi się w oczy. ;) Naprawdę świetny post i nie wątpię, że trochę spędziłaś nad nim czasu. Trzymaj się ciepło! Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Lubię ten zestaw z czerwoną spódniczką, choć częściej dobieram po prostu czarne spodnie.

      Usuń
  11. Mam taki sam naszyjnik z sową! :D Osobiście bardzo lubię koszule, pasują i do eleganckiej stylizacji i właśnie do szortów na upalną pogodę. Twoje stylizacje są świetne! Ta czerwona spódniczka jest piękna! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na posty, coś ciekawszego niż sama stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam biała koszulę, która ma bardzo elegancki krój, więc za bardzo nie nadaje się na co dzień, ale wiem już, że muszę ją sobie sprawić, bo pasuje do wszystkiego ;)
    Ja jeszcze założyłabym białą koszulę do czarnych spodni z rozcięciem na kolanach.
    _______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie i można tak kombinować :) Ja dobrałam zwykłe, czarne spodnie z wysokim stanem, a ty natomiast z rozcięciem na kolanach. Takie kombinowanie to główny cel tego wpisu ;)

      Usuń
  14. Koszula z szortami wygląda świetnie :P Tak na luzie :) Wszystkie stylizacje ładne :)

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny post! Wszystkie zestawy przypadły mi do gustu :) Jednak najbardziej zestaw, gdzie koszula połączona jest z szortami - uwielbiam :)
    Zapraszam: https://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się pomysł z kilkoma stylizacjami na podstawie jednej rzeczy. To naprawdę ciekawa opcja i moja ulubiona- jeżeli chodzi o stylizacje. cieszę się że wybrałaś akurat tą formę, na pewno będę się tobą inspirować <3 wszystkie pomysły bardzo mi się podobają, bo uwielbiam minimalizm :) naprawdę wyglądasz fantastycznie. A co do tych zdjęć, czy można przesłać mając inną koszulę? bo mam białą ale z krótkim rękawem :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, że pomysł Ci się spodobał :)

      Ideą pomysłu na podsyłanie tych stylizacji było to, żeby właśnie pokazać innym, że nie trzeba mieć identycznych rzeczy by stworzyć podobną i ciekawą stylizację. A także to, że jeden bazowy element pasuje do wielu części naszej garderoby.

      Możesz mi podesłać zdjęcie z białą koszulą z krótkim rękawem. Gdyby była niebieska czy w kratę to wtedy nie spełniałaby mojego planu ;)

      Usuń
    2. Super :) nie obiecuję że uda mi się szybko zrobić to zdjęcie, ale na pewno się postaram :)

      Usuń
  17. Bardzo fajnie połączyłaś rzeczy z tą koszulą. Świetnie to wygląda :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Spódniczka mnie urzekła :D Bardzo fajny kolor :D Bardzo dobre połączenia z tymi rzeczami :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie >KLIK<,Paputeq 

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochałam się w wersji z czerwoną spódniczką chociaż wszystkie są świetne :D
    Genialny pomysł na post!
    Pink Chocolate

    OdpowiedzUsuń
  20. Posiadam jedynie dwie koszule - w kratę :) Przedstawiłaś naprawdę świetne propozycje "wykorzystania" koszuli. Wszystko do siebie idealnie pasuje. Myślę, że równie dobrze biała koszula komponowałaby się z granatowymi spodniami i sweterkiem w kolorze szarym lub butelkową, trupią zielenią :)

    http://inna-mysl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, z szarym sweterkiem też kiedyś łączyłam, ale to raczej gdy na zewnątrz było troszkę chłodniej ;)
      A w szafie koszula w kratę też musi być <3

      Usuń
  21. Opcja z czerwoną spódniczką podoba mi się najbardziej :) Bardzo fajny pomysł na ciekawy i kreatywny post :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Jej wszystkie mi sie podobają :) swietnie wyglada z szortami ale jeszcze lepiej ze spódniczka ktora jest naprawdę piękna :) bardzo mi sie podobają zdjecia ;) widać ze sie napracowałeś nad postem o stylizacjami 😘 Oby wiecej takich notek bo bardzo fajnie mi sie czytało i oglądało ;) pozdrawiam Cie cieplutko claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. najbardziej spodobała mi się opcja z czerwoną spódniczką i szortami :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie, no stylizacje prześwietne! Masz talent do tworzenia i dobrze ci to wychodzi:) pozdrawiam cieplutko! typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. biała koszula i szorty, zakochałam się!<3

    kariaxv.blogspot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to zestawienie też najbardziej mi się spodobało. Ta koszula niby niepozorna, a fajna!

      Usuń
  26. masz mega pięknego bloga. nie mogę się napatrzeć
    co do koszuli, to właśnie takiej brakuje w mojej szafie. mam ze dwie, ale jednak to nie jest to ;x

    www.ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Koszula naprawdę mi się podoba, a najlepiej połączenie z szortami! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja często wykorzystuje moją koszulę w sposób nr 2 :) Spodobało mi się połączenie ze spódniczką, bardzo ładnie to wygląda. Pozdrawiam i zapraszam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ostatnio źle czuję się w koszulach :( a miałam czas, że uwielbiałam mieć ich miliony!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ahh uwielbiam koszule, jak pokazałaś pasują do wszystkiego! :D

    Buziaki, xx
    Zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. takie rzeczy uwielbiam są praktyczne i do wszystkiego pasują ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedyś nie lubiłam takich koszul, teraz mam i czuje się w takich świetnie. Biała koszula to jedna z najbardziej uniwersalnych części garderoby. Wiele z Twoich propozycji sama wykorzystywałam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję i zapraszam do mnie :
    http://klassandglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Białych koszul nie noszę, wolę te w kraty lub wzory i najchętniej łączę je ze spódniczkami, legginsami lub jeansami. U ciebie spodobała mi się koszula z szortami i spódnicami :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Niby tylko koszula, a do każdej stylizacji wprowadziła coś nowego! Najlepsza w połączeniu ze spodniami z wysokim stanem :)

    Może wpadniesz na relację z procesu przekształcania się mojego bloga z zwykłej strony na podróżny pamiętnik :) Kreta + Santorini = Grecja 2016

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie odwiedzę. Brzmi ciekawie :)

      Usuń
  36. Polska Biało Czerwoni!
    Idealna stylizacja, jak z trubyn Euro :)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Może to dziwne, ale nie mam w szafie ani jednej białej koszuli. Mam od groma w kratkę, kwiatki i inne takie, ale białej brak. Jakoś nigdy nie czułam potrzeby. Chociaż przyznam, że prezentuje się świetne. Najbardziej podoba mi się w zestawieniu z czerwoną spódnicą. :D
    No nie wiem, może powinnam zastanawiać się jednak nad poszukiwaniem koszuli ^^

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny pomysł na post z jednym elementem garderoby powtarzającym się w różnych stylizacjach. Bardzo inspirujące :) Czekam na więcej!
    Zaciekawiło mnie to połączenie białej koszuli z szortami, wygląda naprawdę świetnie! Nie pomyślałabym, że takie zestawienie da taki fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  39. uwazam ze biala koszula to podstawa w szafie kazdej z nas ;3 uwielbiam twoje stylizacje ;3 tak trzymaj! obs i licze na uczciwy rewanz<3
    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      A co do uczciwego rewanżu to nie wiem o czym mowa, gdyż widzę swoje statystyki i nie przybyło mi nowego Obserwatora ;)

      Usuń
  40. Biała koszula i spódnica wygląda tak zwyczajnie, galowo, po szkolnemu. A już przy czerwonej prezentuje się absolutnie fenomenalnie! Nie jestem fanką mody, ale tym wpisem świetnie pokazałaś zabawę tym tematem i jak dodatkami można zmienić charakter naszego stroju. Świetna sprawa! Dodatkowo absolutnie zauroczyło mnie zdjęcie z numerem 10! :)

    Pozdrawiam
    aleeexsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Też lubię wersję z czerwoną spódniczką. Jak do tej pory ubrałam się tak jedynie na egzamin ;)

      Usuń
  41. Oooo ja, z czerwoną spódniczką wygląda mega! Muszę poszukać podobnej, bo bardzo bardzo przypadł mi do gustu ten zestaw! Wszystkie zresztą mi się bardzo podobają, bo baza jest świetna. Biała koszula dodaje świeżości i nutkę elegancji ale dba też o prostotę zestawu co jest dla mnie bardzo ważne:):)
    Fajny pomysł na wpisy:) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki fachowy komentarz :) Rzadko zakładam spódniczki, a wybierając czerwoną uważałam, że będzie pasować do wielu rzeczy i równocześnie ożywi stylizacje :)

      Usuń
  42. bardzo fajny pomysł z takim postem. Jak dla mnie w każdym zestawie koszula świetnie wygląda ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja łączę swoją koszulę z takim starym, czarnym bezrękawnikiem, który jest znienawidzony przez moją Dziewuchę... :C Ale na lato nadaje się świetnie! ;)

    A może by tak "wygląda o wiele efektowniej" zamiast "efektywniej"? ;D

    Kultura & Fetysze (klik!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję za poprawkę ;) Czytam tekst kilkukrotnie oraz daję go do przeczytania chłopakowi, a tu i tak coś potrafi umknąć naszej uwadze.

      Napisałeś, że "z takim starym", więc prawdopodobnie tu masz część odpowiedzi dlaczego Twoja go nienawidzi ;p
      To co, może wyślesz mi zdjęcie Twojego połączenia białej koszuli z tym elementem garderoby? ;D

      Usuń
    2. Taa, też angażuję w korektę Partnera i... niestety bywa to dość zawodne! ;]

      NIE WYŚLĘ!!!

      ;)

      Usuń
  44. cudowne zdjęcia i połączenia, naprawdę mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)