91. Urodziny.

czerwca 18, 2016



Urodziny - przez jednych długo wyczekiwany dzień i okazja do hucznego świętowania, a dla drugich dzień jak co dzień. Ja zaliczam się raczej do tej drugiej grupy... Owszem jako dziecko nie mogłam doczekać się dnia 10 czerwca. Mama wtedy zawsze robiła dla mnie tort z truskawkami. Tak jest zresztą do dziś, pomimo tego, że urodzin nie odprawiam od czasu skończenia 18 lat.



W tym roku nie nastawiałam się na nic specjalnego. Wiedziałam, że mój chłopak nie przyjedzie, przyjaciółka mieszka w Szkocji, a na Facebooku mam ukryty ten dzień, więc kto by o nim pamiętał? Oczywiście rodzice pamiętają, babcia, dziadek, ciocia i moje kuzynostwo też. Chłopak i przyjaciółki również, choć nie do końca... Wiedziałam, że mogę liczyć na życzenia od nich, ale równocześnie nastawiałam się, że spędzę ten dzień samotnie. A ostatnio najbardziej potrzebuję towarzystwa drugiego człowieka. 




Jednak dzień ten był pełen niespodzianek. Nie odbierajcie tego w taki sposób, że się chwalę tym co dostałam, ale być może się chwalę... wspaniałymi osobami, które mnie otaczają!;)

Z samego rana dostałam SMSa z życzeniami od mojego Ukochanego. Oczywiście ucieszyłam się, że był pierwszy. W kolejnej wiadomości napisał mi, że mam się ubierać, bo o 8:15-30 będzie czekać na mnie NIESPODZIANKA. Przyznaję, że byłam trochę rozespana i nie chciało mi się wstać, ale równocześnie byłam pełna nadziei, że zrobił mi niespodziankę i przyjechał do mnie. Chociaż godzina nie zgadzała się, bo jeśli jechałby pociągiem, to byłby u mnie po godzinie 9. 

O 8:30 zadzwonił do mnie telefon. Dostałam informację, że przed bramą czeka na mnie przesyłka. Z mokrymi włosami wyszłam na zewnątrz. Przed bramą stała kobieta z papierową torebką. W niej zdołałam zauważyć słoik i zwinięty rulon papieru. Powiedziała mi, że to "miła przesyłka". Podziękowałam i odpowiedziałam, że bardzo miła. Wtedy z samochodu wyszedł mężczyzna z ogromnym bukietem kwiatów. Troszkę mnie zamurowało... Ten bukiet był naprawdę OGROMNY.
Wiem, że to nierealne, ale patrzyłam z nadzieją na tylne siedzenie samochodu myśląc, że wysiądzie z niego mój chłopak :>



Wróciłam do domu. Nie wiedziałam co czuję w tym momencie. Z jednej strony radość, a równocześnie lekki smutek, że nie mogę przytulić się do swojego mężczyzny i podziękować mu za taki piękny prezent. Po dostaniu tych kwiatów czułam się jak prawdziwa kobieta :>


Oprócz bukietu przepięknych kwiatów dostałam słoik miodu gryczanego i życzenia ułożone specjalnie dla mnie. Ich wartość jest bezcenna.


Najbardziej wzruszył mnie cytat napisany u dołu strony... Zachowam go w swojej pamięci na długo, o ile nie na zawsze.

,, Być może dla Świata jesteś tylko Człowiekiem,
ale dla mnie jesteś Całym Światem."

Oczywiście ucieszyłam się z prezentów i tak cudownej niespodzianki, ale równocześnie zdałam sobie sprawę, że ciężko jest się cieszyć z rzeczy materialnych, kiedy obok brakuje Ci drugiej osoby...

PANDA W KIESZONCE
______________________


Miesiąc wcześniej dostałam od niego koszulkę z Pandą ukrytą w kieszonce. Myślałam, że to będzie mój przedwczesny prezent urodzinowy, dlatego post z nią miałam zrobić po urodzinach, ale skoro już tworzę coś o prezentach to dorzucę jej zdjęcie.



Panda Gosia jest troszkę niegrzeczna, ale ogromnie mi się podoba. Ktoś pytał mnie gdzie ją zamówiłam. Pochodzi ze strony pokety.pl. W ofercie sklepu jest więcej zwierzątek. Jak coś to nie każdy pokazuje środkowy palec ;p

KAKTUS
__________


Po południu przyjechał do mnie kuzyn i dał mi kaktusa. Bardo się z niego ucieszyłam, gdyż miałam zamiar kupić sobie kilka kaktusów do pokoju. Parę dni później sama (a raczej od taty) dokupiłam 3 nieduże kaktusiki. Łącznie teraz moja kolekcja liczy 10 roślin tego rodzaju ;)



PIZZA URODZINOWA
_____________________

Dzień po moich urodzinach byłam umówiona z kuzynkami i kuzynami na pizzę. W jednej z pizzerii w mieście sąsiadującym z moją miejscowoscią jest taka oferta, że za okazaniem dowodu/legitymacji można dostać wielką pizzę urodzinową w cenie dużej. Uważny czytelnik może się zastanowić, ale jak to, skoro to było już dzień po... A no tak to, że 11 czerwca urodziny obchodzi mój kuzyn.

Po pizzy pojechaliśmy do mnie na urodzinowy truskawkowy tort.

KULA DO WRÓŻENIA
_____________________

Nie mówiłam Wam, ale interesuję się wróżbiarstwem i magią. Dlatego kuzynka kupiła mi kulę do wróżenia, z nadzieją, że wywróżę jej świetlaną przyszłość...  Nie no żartuję, ale taką kulę dostałam naprawdę, lecz nie do wróżenia, ale jako rekwizyt do zdjęć.



Jestem tym bardziej wzruszona, bo wiem ile kuzynka włożyła wysiłku w znalezieniu tego przedmiotu. Już nie wiem co mnie bardziej zaskoczyło... Bukiet kwiatów czy ta kula.

Kula jest trochę mała przez co obraz jest odrobinę zniekształcony, ale mam nadzieję, że uda mi się uzyskać ciekawe efekty na zdjęciach.




Oprócz tego dostałam tę gumkę do włosów co wygląda jak kabel, ale nawet nie zdążyłam jej założyć na włosy, a już ją zapodziałam.

PRZED WYKŁADEM
___________________

W piątek miałam tylko jeden wykład. Ledwo zdążyłam na pociąg a tam też czekała niespodzianka. Mój przyjaciel miał w torbie dla nas po lodzie koktajlowym o smaku kukułki i ajerkoniaku. Był przepyszny. A do tego dostałam chipsy.

Natomiast po wykładzie dostałam upominek od kolejnego kolegi. Szaro-biały świecznik wraz z waniliowymi podgrzewaczami i przepyszną, ciasteczkową Milkę.




Naprawdę cieszę się, że jestem otoczona tak wieloma dobrymi dla mnie ludźmi. Nawet na Instagramie dostałam życzenia od paru moich Czytelniczek ;)
 Nadal uważam, że nie liczy się cena danego prezentu, lecz pamięć i starania danej osoby. Choć muszę przyznać, że takich niespodzianek w swoich najśmielszych snach się nie spodziewałam.
Jeszcze raz wszystkim bardzo...



...DZIĘKUJĘ!!! ♥





Czym są dla Ciebie Twoje urodziny? To dzień jak każdy inny, czy może wyjątkowa chwila? 






You Might Also Like

55 komentarze

  1. Przecudowne są te kwiaty *-*
    Kochana mogłabyś poklikać w linki? Byłabym Ci bardzo wdzięczna
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale proszę takie rzeczy kierować np. pod moją Wishlistą a nie pod zwykłymi postami ;)

      Usuń
  2. Wspaniałe prezenty! Ten bukiet jest przecudowny <3
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzonka już napisałam :) Bukiecik jest przecudowny! Myślę, że w takim dniu właśnie najmilsze jest spędzenie czasu z najbliższymi i fakt, że o Tobie pamiętają :) Szkoda, że nie mogłaś spędzić tego czasu z chłopakiem, ale liczę że sobie w najbliższym czasie odbijecie i to nie jeden raz :* Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero w lipcu sobie odbijemy... No, ale sesja jest i uczyć się trzeba, to jakoś przeboleję ;)
      A za życzonka raz jeszcze dziękuję :)

      Usuń
  4. "Chłopak i przyjaciółki również, choć nie do końca..." Co to znaczy? Psiapsióła pamiętała czy nie? ;]

    Tyż ukryłem informację o urodzinach na FB i - ciekawostka - prawie nikt nie składa mu już życzeń oprócz najbliższych. Fajna koszulka z pandą!

    Dla mnie urodziny to po prostu kolejne okrążenie naszej planety wokół Słońca za mojego życia, nawet średnio lubię jak ktoś składa mi życzenia... ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, a miałam to zdanie usunąć :P Przyjaciółki pamiętały, ale inna, która obiecała mi spotkanie nie odezwała się już do mnie (ostatni kontakt to dzień przed urodzinami). No i nie wiem czy mam tak czekać czy przerwać ciszę ;) Zła nie jestem bo nie mam o co.

      Dla mnie też odbieranie życzeń jest czasami niezręczne. Szczególnie gdy starsza ciocia albo wujek przy okazji chcą dać buziaka w policzek...

      Usuń
  5. Szkoda, że nie udało się przyjechać Twojemu chłopakowi, ale na prawdę się postarał z prezentami;p

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, ze nie było Twojego chłopaka obok Ciebie, ale i tak bardzo piękny prezent Ci dał, na poprawę humoru :)
    bardzo fajne urodzinki :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój chłopak zrobił Ci mega niespodziankę chociaż szkoda, że osobiście się nie pojawił. Kwiaty są przepiękne chciałabym takie dostać :)


    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś ględziłam mu, że nie dostaję od niego kwiatów... Myślałam, że jak mi kupi to jakąś różę albo malutki bukiecik a tu taka niespodzianka :D

      Usuń
  8. Great post!

    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prezenty, zazdroszczę! ;)

    http://fioletowytusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój chłopak zrobił Ci naprawdę fajną niespodziankę z tymi kwiatami :) Bukiet naprawdę pięknie wygląda, a inne prezenty również są świetne! Spóźnione Wszystkiego Najlepszego!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Życzenia od swojej koleżanki to dostałam nawet 11 dni po :D

      Usuń
  11. Dużo się u Ciebie działo! Masz naprawdę świetnych bliskich, ''widać'' że bardzo Cię kochają. Nic, tylko pozazdrościć. ;)
    Moje urodziny to dzień jak każdy inny, choć wolałabym tę pierwszą wersję, o której wspomniałaś. Nie dostaję prezentów, rodzice nie składają mi życzeń, nie ma przytulasów itp. Dopiero gdy zjedzie się dalsza rodzina trochę więcej się dzieje... No cóż. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, zapomniałabym - życzenia! Życzę Ci wszystkiego najwspanialszego, bo zasługujesz na wszystko, co najlepsze. Buziaki! :*

      Usuń
    2. Za życzenia bardzo, bardzo dziękuję :)
      Trochę mnie dziwi, że rodzice nic nie robią w tym dniu. Moim zdaniem czasami nawet tabliczka czekolady wystarczy, aby komuś umilić ten dzień.
      Sama zazwyczaj dostaję jakieś skromne i drobne prezenty. Choć w tym roku moi bliscy zaszaleli :D

      Usuń
  12. Spóźnione wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! <3
    Dostałaś naprawdę fantastyczne prezenty, ten cytat bardzo mi się spodobał- jest taki prawdziwy.
    Piękne zdjęcia szczególnie to z kwiatami.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Gdy odczytałam ten cytat to się troszkę popłakałam ze wzruszenia.

      Usuń
  13. Naprawdę otaczają Cię świetni ludzie! :))) Ten bukiet... kartka... oj piękno! :) Reszta prezentów również świetna - zwłaszcza, że pochodzi od ludzi, na których Ci zależy i widać, że im na Tobie również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem jedynaczką przyzwyczajoną raczej do bycia sam na sam... Jednak gdy otaczają mnie tak dobrzy dla mnie ludzie, to czuję się naprawdę wyjątkowo.

      Usuń
  14. Ale miła niespodzianka od chłopaka, przekaż mu, że kwiaty CUDOWNE!:) Najfajniejsze jest chyba to, że otaczają Cię ludzie, którzy naprawdę Cię kochają, a nie wysyłają głupich "Naj" na fb :) Spóźnione wszystkiego najlepszego, kochana! Spełniaj marzenia!

    PS. Zazdroszczę czekolady :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i przekażę :D Choć on mi tu czyta komentarze, więc już pewnie sam odczytał ;)
      Oprócz tej czekolady, dostałam jeszcze tą ogromną Milkę. A ta ciasteczkowa była przepyszna. Zapomniałabym, że jeszcze Milka z Oreo wpadła w moje łapki, ale zniknęła w ekspresowym tempie.

      Usuń
  15. Wiem jak to jest z tymi urodzinami. Sama przestałam je obchodzić tak spektakularnie po 18, w końcu jesteśmy dorośli i mamy inne wydatki niż urządzanie przyjęcia, ale jednak w duchu chciałoby się aby ten dzień był wyjątkowy. Zazdroszczę ci, cudowny bukiet! ogromny :) chodź ja na brak kwiatów nie powinnam narzekać, dosyć często dostaję skromny bukiecik lub różyczkę :) wszystkiego najlepszego kochana! cudowna bluzeczka :D mam podróbkę- tylko że z kotem :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :)
      A ja właśnie nie dostaję kwiatów, przez co czasami narzekam swojemu chłopakowi i mówię, że mógłby mi kupić chociaż różę albo zerwać na łące.

      Ale tym bukietem to mnie mega zaskoczył, nigdy bym nie pomyślała, że będzie taki piękny i ogromny.

      Usuń
  16. Dla mnie urodziny to dzień jak co dzień. Niektórzy o nich pamiętają inni nie. Nigdy jakoś specjalnie nie przywiązywałam zbyt dużo uwagi do dat, nie mam do nich pamięci.. pamiętam wydarzenie nie pamiętam dat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat w moich stronach gdy osoba jest dorosła, to już nie obchodzi się urodzin, lecz Imieniny. Czego za bardzo nie rozumiem.
      Od 4 lat nie urządzam urodzin, ale moje koleżanki czy kuzyni zawsze przychodzą na jakieś ciasto.

      Usuń
  17. Naprawdę zazdroszczę ci tak wspaniałych przyjaciół i rodzinie. Gdyby nie fb lub moje przypomnienia pewnie większość by zapomniała. Ale w sumie, nie byłoby to aż tak tragiczne, no ale ten tego, w klasie zawsze na urodziny pieczemy sobie ciasta, więc... Jedzenie najważniejsze xD
    Ta bluzeczka z pandą wymiata ;P
    Ostatnio znalazłam w swoich starych śmieciach podobną kulę, tyle, że jeszcze mniejszą, ale jak tylko dostała się do moich łapek upadła i rozłupała się z pół - to się nazywa szczęście :C

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, biedna kula :(
      Ja wyłączyłam powiadomienia, bo mi się nie chce każdemu pisać "Wszystkiego Najlepszego" no i wyłączyłam, bo skoro ja nie piszę, to mi też nikt nie musi;p

      Usuń
  18. Dla mnie urodziny to dość wyjątkowa chwila. Każdy składa życzenia, telefon dzwoni cały czas. Lubię je obchodzić, ale wiadomo 18 urodziny były najlepsze jak dotąd!
    Pozdrawiam i obserwuję! :)
    http://adellaidee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. No widzisz ;) Cudowny bukiet, a chłopak najwyraźniej uważa ten dzień za naprawdę ważny. Zadbał o to abyś czuła się wyjątkowo ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam ukrytą datę urodzin na FB;)
    Dostałaś piękne kwiaty! Szkoda tylko, że chłopak sam nie mógł ich wręczyć.

    OdpowiedzUsuń
  21. Miłego wieczoru :)


    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/sammydresscom-ii-sheincom.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Mogę poklikać w linki o ile to nie jedyny powód dla którego komentujesz posty."

      Usuń
  22. Ojej, tort truskawkowy od mamy co roku ♥ Świetna sprawa ;)
    Ten bukiet jest przecudowny, masz świetnego chłopaka, szkoda że nie mógł być tego dnia z Tobą.
    Ja również lubię kaktusy, a ten co dostałaś jest naprawdę ładny :)
    Ja również życzę Ci, chociaż spóźnione, to wszystkiego najlepszego :*

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com :*


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Jeszcze dokupiłam sobie 3 inne kaktusy :D
      Mniejsze, ale bardziej różnorodne.

      Usuń
  23. Super sprawa z takim tortem :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś zaobserwowała, to zapewne bym to odwzajemniła ;)

      Usuń
  24. Spóźnione najlepsze życzenia urodzinowe! Dużo zdrowia, uśmiechu na twarzy każdego dnia oraz spełnienia wszystkich marzeń :)
    Zachwyciłam się tym postem. Kurczę, tyle wspaniałych upominków; świetnych i kochanych ludzi, którzy Cię otaczają... Cudownie!

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niby mnie otaczają, a tak naprawdę sporo czasu spędzam sama... Przyjaciółka w Szkocji, chłopak ponad 470 km ode mnie. Te co są na miejscu to pracują i też kontakt jest bardzo ograniczony.

      Usuń
  25. Spóźnione ale szczere: spełnienia marzeń, abyś każdego dnia wstawała z uśmiechem na twarzy i dążyła do wymierzonego przez siebie celu! Piękne prezenty, bardzo podoba mi się ta koszulka, jest urocza :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tak bardzo spóźnione :D Jeszcze dostałam kartkę, która przyszła do mnie 28 czerwca i zostałam zaproszona na urodzinową pizzę ;)
      Dziękuję za życzonka.

      Usuń
  26. Urodziny, niby dzień jak każdy inny, ale miło jest usłyszeć życzenia i mieć świadomość, że ktoś o tobie pamięta. Ja osobiście nie potrzebuję co roku hucznych urodzin, wystarczy czas z najbliższymi, którzy nie pamiętają o Twoich urodzinach tylko dzięki facebookowi ;)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne kwiaty! :) Dla mnie urodziny to wyjątkowy dzień, uwielbiam je spędzać w gronie przyjaciół i najważniejszej dla mnie osoby, czyli mojego chłopaka :) + obserwuje
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cała masa wspaniałych niespodzianek. Bukiet kwiatów imponujący. Szkoda, że nie mogłaś spędzić tego dnia ze swoim chłopakiem, ale na pewno jeszcze nie jedne urodziny przed Wami i okazji do świętowania pewnie też wiele wiec nadrobicie ten czas. Fajnie, że wszyscy Twoi najbliżsi tak się postarali i przygotowali dla Ciebie tyle niespodzianek prosto z serducha. Kochana wiem, że jestem ogromnie spóźniona, ale również chciałabym Ci życzyć wszystkiego najlepsze z okazji urodzin. Przede wszystkim spełnienia wszystkich marzeń, wiary w siebie i swoje możliwości oraz samych sukcesów zarówno w życiu prywatnym jak i tym blogowym :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za piękne życzenia :) Wiara w siebie i we własne możliwości bardzo by mi się przydała...

      Usuń
  29. Ukochany się postarał! :) mam nadzieję, że wasza rozłąka nie potrwa już długo i będziecie razem :)
    I wszystkiego naj! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To są "uroki" związków na odległość ;p Choćby się chciało to nie zawsze da się być przy tej Drugiej osobie...

      Usuń
  30. Wszystkiego dobrego! Bukiet jest przepiękny a koszulka świetna :)

    High Five? :)
    https://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny bukiet *,* zapraszam do mnie :
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgadzam się z Tobą, najważniejsza jest ta świadomość, że są ludzie dla których jesteśmy ważni :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj, ale romantycznie:* Przepiękna historia i prezent:*
    Zgadzam się, że nic nie zastąpi bliskości drugiej osoby:( ale piękny gest z Jego strony udowodnił, że pamięta i, że jest przy Tobie myślami:)
    Wszystkiego najpiękniejszego:* Spełnienia wszystkich, nawet tych najskrytszych marzeń:* :* :*

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.