STRONY

wtorek, 14 czerwca 2016

90. SUMMER Wishlist - BANGGOOD.



Ostatnio dostałam propozycję współpracy z firmą Banggood. A jako, że postanowiłam, że będę podejmować się nowych wyzwań to pomyślałam, że czemu nie. Spróbować nie zaszkodzi.
Tym bardziej, że przez wakacje chcę ruszyć ze stylizacjami na moim blogu :)

Czy coś z tej współpracy wyjdzie to naprawdę nie wiem... Ruch na blogu nawet jest, ale nie wiem czy to wystarczy. Poza tym nie za bardzo lubię kogoś o coś prosić. Dlatego moje pytania typu:

POKLIKASZ? 

Ciężko przeszłyby mi przez gardło. Jednak jeśli jesteś na moim blogu i to zrobisz to z góry dziękuję. Jeżeli też potrzebujesz takich kliknięć to mogę się odwdzięczyć, tylko zostaw link do posta w komentarzu ;) 

Postarałam się aby moja Wishlista zawierała zestawy na lato i obejmowała panujące trendy. Być może komuś z Was coś się spodoba. 



WISHLIST
____________
♥  Połączenie tego co modne z wygodnym ;) Paski i wiązania.
Bluzki w paski uwielbiam, gdyż pasują do większości rzeczy. Do tego mam jakąś manię na body. Szczególnie lubię je zakładać do rozkloszowanych spódniczek. Plusem takiego rozwiązania jest to, że bluzka nigdzie nie odstaje.


♥ Kapelusze też chodzę za mną od dawna, ale nie dam ponad 80-100 zł za rzecz, którą będę zakładać (a może i nie) jedynie okazjonalnie.
Do braletów też wzdycham. Ostatnio bardzo podobny przymierzałam w Tally Weijl, ale nie kupiłam go ze względu na cenę (ponad 60 zł) i czekam na promocję.
Kombinezonu nie mam żadnego, ale w tym zauroczył mnie motyw kwiatowy.
Z kolei wianki sądzę, że będą idealne do sesji zdjęciowych :)



♥ Koronkowych i kwiatowych rzeczy nigdy za wiele ;) W dodatku w końcu znalazłam te cudne zawieszki z kamieniami. Może już nie ma na nie takiego wielkiego szału, jak kilka miesięcy temu, ale mi się nadal podobają.





ZAWIESZKA (Z DRUCIKIEM) [KLIK]
♥ Na mojej liście znalazły się też balerinki z wiązaniami. To absolutny hit tego sezonu. Zastanawiam się jednak nad wyborem czarnych a cielistych (na Banggood są tylko czarne).



Jeżeli robisz zakupy przez Internet, to myślę, że warto przyjrzeć się ofercie tego sklepu. Produkty na zdjęciach prezentują się świetnie. Jeżeli coś otrzymam to na pewno Wam pokażę i ocenię pod względem jakościowym. Gdyż w tym przypadku jestem bardzo wybredna ;) 

Zaciekawiła mnie też zakładka z promocjami. Chociaż w niej znajduje się wiele z pozoru szalonych rzeczy. 

Np. wycięte skarpetki do butów z odkrytymi palcami. Po chwili zastanowienia uznałam, że to dobra rzecz. Szczególnie teraz, gdy kobiety częściej zakładają tak wycięte obuwie.


Albo roślinki zanurzone w szkle wyglądają uroczo i można je kupić za mniej niż 10 zł. Ostatnio podobne naszyjniki widziałam też w House.






Podoba Ci się któraś z moich propozycji? Robisz zakupy na zagranicznych stronach?

50 komentarzy:

  1. Koronkowy crop top i plecak w kwiaty samo piękno! ;)
    Poklikane :)

    Uroda dramatycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Pomyśleć, że już taki podobny miałam na sobie a go nie kupiłam ze względu na cenę.

      Usuń
  2. Ahh, kapelusze, wszyscy mówią, że bardzo mi pasują, a ja wciąż żadnego nie mam.
    Naszyjnik cudo! :)
    Poklikane. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może najwyższy czas to zmienić?:D Oczywiście jeśli byś miała ochotę w takim chodzić gdziekolwiek. Niestety często mam tak, że coś mi się podoba i chcę to kupić, ale później stwierdzam, że i tak nie będę w tym chodzić.

      Usuń
  3. Jakoś nie lubię lata i całej tej otoczki. Mam kombinezon, którego jeszcze nie założyłam oraz mnóstwo koszulek. Jakoś nie zależy mi na podążaniu za modą, w której dobrze się nie czuję.
    _______________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że nie ma co zakładać tego w czym się dobrze człowiek nie czuję. Ja nie podążam jakoś specjalnie za modą, ale zdarza się, że podoba mi się to co akurat jest modne. Jednak często tego nie kupuję ze względu na cenę;)
      Albo gdy zobaczę, że połowa mojej szkoły czy miasta chodzi w tym samym.

      Usuń
  4. Śliczne rzeczy. Mam bardzo podobny plecak ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Brelet jest faktycznie rewelacyjny. Mam nadzieję, że w rzeczywistości też taki będzie i się nie zawiedziesz. Trzymam kciuki za owocną współpracę i już nie mogę doczekać się tych stylizacji na Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tego lata przymierzam się do kupna kombinezonu :) ciekawe co z tego wyniknie :D ; ciekawa opcja z tymi wyciętymi skarpetkami do butów :)
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rany, co za śliczności <3 Już od dawna marzy mi się taki koronkowy crop top, ale w normalnym sklepie ich ceny są wprost zatrważające. Nie, sorry, nie dam sześciu dych za kawałek materiału. Jeszcze nie dotarłam do tej dolnej granicy... xD

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi bardzo podobają się balerinki, koronkowy top jest rewelacyjny, no i wszystkie pasiaste bluzki, bo takie lubię. Poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam we wszystkie kochana :* świetna wishlista, dużo produktów podoba mi się u Ciebie :) pozdrawiam cieplutko ! :*

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście służę pomocą i poklikam :) Do mnie paczka od banggood juz idzie- tobie gratuluję współpracy :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. No świetnie, po co ja tu wchodziłam. Wszystko co uwielbiam, paski, kapelusze, wiązane baleriny....Kusisz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może, żeby się w jakiś sposób zainspirować :D Chociaż częściej to ja wchodzę do Ciebie i się inspiruję Twoimi stylizacjami :) Np. po ostatnim poście zachciało mi się mieć kombinezon.

      Usuń
  12. Gratuluje współpracy, świetny post i rzeczy które wybrałaś do listy :)
    Oczywiście poklikałam, zrobie to tez jutro(każdy dzień sie liczy) I Dziękuje bardzo za klikanie u mnie :*
    pozdrawiam serdecznie :*
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie wiedziałam, że liczy się każdy dzień. Szczerze to nie wiem na jakiej to zasadzie działa i myślałam, że od jednej osoby kliknięcia liczą się tylko raz. To jutro też postaram się Ciebie odwiedzić i dziękuję ;)

      Usuń
    2. Ponowne dziękuje za klikanie :* Jesteś kochana :D

      Usuń
  13. Fajne ciuszki! Kliknęłam :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Na widok koronkowych "crop topów" (pierwszy raz spotykam się z tą nazwą) czuję jak krew odpływa mi z górnych partii ciała gdzieś w dół! ;D Fajne też te klejnociki-zawieszki! ;)

    KULTURA & FETYSZE BLOG (KLIK!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D O, czyli mam rozumieć, że się podoba?;) Szczerze to ja sama do końca nie wiem jak to nazwać. Bo widuję różne nazwy i w końcu taką wpisałam.

      Usuń
    2. Podoba, podoba! Dziewucha zrobi brzuch (mam nadzieję...) i jej kupię! :v

      Usuń
    3. Haha :D Ciesz się, że ona nie widzi tego komentarza (o zrobieniu brzucha). A sam zamysł kupna tego swojej dziewczynie jest pochlebny ;)

      Usuń
  15. Świetne ubrania, uczciwie poklikane :) Chciałam jeszcze zapytać, jaki ich firma ma e-mail?

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Napisz do mnie e-mail, bo nie wiem czy mogę tak upubliczniać ten adres. Firma napisała do mnie sama, ale na ich stronie jest u dołu zakładka o współpracy z blogerami.

      Usuń
  16. Świetne rzeczy, również mi się one podobają
    juz poklikane! :*
    SENSIBLEES

    OdpowiedzUsuń
  17. wspieram klikami! :) takie współpracę są cudowne, więc wiem, ze każdy klik jest na wagę złota :) współpraca z banggood jest sczególnie super! <3
    oczywiście odwdzięczam się obserwacją i pozdrawiam cieplutko!
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tam na współpracach się nie znam. Tą jestem zaskoczona ;)
      Tylko w ramach wdzięczności? :( Mam nadzieję, że coś Ci się jednak u mnie spodoba, gdyż tematyką pielęgnacji włosów też się zajmuję.

      Usuń
  18. Mi najbardziej podoba się kombinezon:)
    We wszystkie linki kliknęłam. To nic mnie nie kosztowało, a wiem, że tobie pomoże. Życzę powodzenia ze współpracą! Mam nadzieję, że się uda!
    Pozdrawiam
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Właśnie możliwe, że na ten kombinezon się skuszę.

      Usuń
  19. Poklikane, zrobisz to samo u mnie ? :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten kombinezon w słoneczniki i jestem w nim wprost zakochana :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej podoba mi się plecak. Super kwiatowy nadruk.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie że zaproponowali Ci współpracę i świetnie że się zgodziłaś! na pewno będziesz z niej zadowolona a ja nie mogę doczekać się twoich stylizacji :) Nie ma nic złego w pytaniu o kliki, jako że podjęłaś współprace oczywiste jest że będziesz ich potrzebować- to zrozumiałe dlatego ja chętnie klikam we wszystko. Świetne rzeczy wybrałaś do wishlisty- chętnie kupiłabym wszystko! (oprócz szarych wiązanych bodów, podobno tylko na zdjęciu wyglądają ładnie) a moje największe marzenie to wiazane baleriny ^^ szczerze, mam nadzieję że współpraca będzie dla ciebie owocna. Jesteś mega sympatyczna, miła, kochana, piszesz cudowne komentarze- w pełni zasługujesz na najlepsze współprace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Może i nie ma nic złego w pytaniu o kliki, ale gdy założyłam bloga i ktoś zamiast napisać coś na temat mojego posta to pisał "Mogę Cię prosić o poklikanie" to nie byłam z tego zadowolona ;)

      Mam różowe, wiązane body i jestem z niego zadowolona, chociaż ten dekolt nie jest tak głęboki jak w tym.
      Aaa, dziękuję bardzo za takie miłe słowa :D

      Usuń
  23. Ja również dostałam propozycję współpracy, ale nie wiem co z tego wyjdzie. Ogólnie to nie znalazłam na ich stronce nic ciekawego i byłam zdania, że mają mało do zaoferowania. Jednak Twoja wishlist'a spodobała mi się i jeszcze raz przejrzę ich stronkę. Trzymam kciuki za Ciebie i siebie! Oczywiście kliknęłam w linki!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W sumie też musiałam się trochę naszukać. Później wchodziłam na Wishlisty innych dziewczyn a tam takie cuda.
      Mam nadzieję, że dla Ciebie współpraca też okaże się owocna.

      Usuń
  24. Życzę ci powodzenia. Moim zdaniem, jeśli tylko ma się okazję na współpracę, zawsze warto spróbować. Często nie mamy pieniędzy na wymarzoną rzecz, a taka współpraca może być naszą nagrodą na ciężką pracę ;D

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Też nie mam nic przeciwko współpracy, ale wtedy jesli to jakiś dodatek do bloga a nie priorytet ;)

      Usuń
  25. Kliknęłam trochę :D
    Lubie banggood :d mają świetna ofertę i wgl korzystne zasady współpracy ;D
    grlfashion.blogspot.com
    obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam podjętej żadnej współpracy, ale muszę przyznać, że wiadomości od Banggood są bardzo treściwe i dobrze objaśnione.

      Usuń
  26. Gratuluję współpracy, zazdroszczę - sklep ma naprawdę fajny asortyment!
    Body mnie urzekło. Ale co jak co - tych skarpetek po prostu nie ogarniam :D
    Czekam na pierwsze stylizacje z ciuszkami wyżej!
    Buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden ciuszek z tej listy już do mnie idzie ;)
      A skarpetki do dodałam tylko tak :P Bo kiedyś tworzyłam post o przygotowaniach do wesela i doczytałam się gdzieś, że do butów z odkrytymi palcami nie należy ubierać rajstop, chyba, że takie z wycięciami (albo ewentualnie bezszwowe).
      A też miałam dodać link ze stronką z promocjami i tam zauważyłam różne dość dziwne rzeczy i między innymi te skarpetki ;)

      Usuń
  27. Mam nadzieję, że mimo wszystko coś z tej współpracy wyjdzie, bo to ciekawe urozmaicenie bloga. :) Kapelusz i plecak w kwiaty podbiło moje serducho! Świetne rzeczy wybrałaś, poklikałam w niektóre linki. No i czekam na stylizacje w wakacje! Obserwuję, trzymaj się ciepło. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo cieszę się z kolejnego obserwatora! :D

      Usuń

  28. Świetne mają rzeczy, aż trudno byloby się zdecydować tylko na jedną :) hehe
    Oczywiście szczerze pomagam i klikam w kilka:47,37 zl, 45,82 zl, 45, 10 zl, 35,41 zl, 39,84 zl

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczery klik w bluzkę Sheinside oraz ich baner boczny? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i nie trzeba było podawać cen ;) Powiedzmy, że wierzę na słowo ;p Oczywiście poklikam też u Ciebie.

      Usuń
  29. po klikane
    11.88
    11.49
    11.31
    17.98
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)