89. Kwiaty - galeria zdjęć.

11:25

różowa róża, bokeh, olympus

Uświadomiłam sobie, że czasami chwytam się tylu rzeczy na raz, że nie skupiam się na wykonaniu tego na czym mi najbardziej zależy... Stwierdzenie to dotyczy zarówno mojego życia codziennego jak i prowadzenia bloga.



Szczególnie zaniedbałam swoją naukę w dziedzinie fotografii. Pisałam Wam kiedyś o Nowym Wyzwaniu - kole fotograficznym i pokazałam parę swoich zdjęć (KLIK) . Jednak.. haha... to kompletny niewypał. Przewodnicząca koła nie organizuje żadnych spotkań, a później zaprasza mnie na wystawę "weteranów" tego koła. No dobra, ja jestem tam nowa, ale nie rozumiem dlaczego nigdzie wcześniej nie pojawiła się wzmianka o tej wystawie. W poprzednim tygodniu znowu dostałam zaproszenie na kolejną wystawę...
Myślałam, że dołączenie do takiego koła zainteresowań to świetny pomysł i pozwoli mi się to rozwinąć, ale znowu wychodzi na to, że muszę działać na własną rękę.

Ostatnio zapytałam kuzynki o czym dodać kolejny post. Wymieniłam jej chyba z 3-4 tematy o których mam zamiar napisać. A ona do mnie "dodaj jakieś swoje zdjęcia". Uuu, wtedy mnie odrobinę w środku zamurowało. Zakładając bloga chciałam pisać o fotografii - uczyć się jej i eksperymentować. A ja zabrałam się za taką ilość tematów, że fotografia zeszła całkowicie na dalszy plan. Brakuje mi czasu na robienie tego na czym zależy mi najbardziej.



Następnego dnia podczas bezsensownego leżenia w łóżku (a raczej podczas próby nauczenia się na kolosa) stwierdziłam, że wyjdę do ogródka. Zabrałam aparat i przez 10-15 minut robiłam zdjęcia kwiatów. Sprawiło mi to ogromną radość i spokój ducha.



obiektyw 45 mm bokeh olympus

zdjęcie kwiatów na niskiej przysłonie

Stwierdziłam, że właśnie to chcę robić...





Teraz mam do zrobienia jeszcze projekty na studia i naukę na egzaminy, ale gdy tylko to wszystko się skończy to mam zamiar porządnie zabrać się za bloga. Ograniczyć odrobinę tematykę i "uspokoić" szablon. Mam nadzieję, że zmiany przypadną Wam do gustu. Crowded Dreams nadal pozostanie blogiem lifestylowym. Kolejną zmianą będzie to, że dowiecie się o mnie czegoś więcej... ;)


♥♥♥
Zapraszam Cię na mój Instagram.
Tu bardziej spełniam się fotograficznie ;)




O jakich tematach lubisz czytać na różnych blogach? Które tematy na moim blogu interesują Cię najbardziej? :)
-

You Might Also Like

36 komentarze

  1. Cudowne zdjęcia! Kocham kwiaty z całego serca. Mój pokój wygląda jak jedna, wielka kwiaciarnia ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w swoim pokoju mam tylko kaktusy i bukiet, który dostałam na urodziny ;)
      A tak to w domu w kuchni mamy najwięcej kwiatów.

      Usuń
  2. Zdjęcia są na prawdę fantastyczne. Rób ich jeszcze więcej :D Ja też często nie robię tego na czym mi najbardziej zależy, jednak zawsze staram się do tego w jakimś stopniu nawiązać.
    Pozdrawiam
    just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W sumie często sięgam po aparat, ale głównie są to zdjęcia robione do postów.
      Czasami zastanawiam się czy to naprawdę brak czasu, czy inne wymówki.

      Usuń
  3. Zdjęcia są bardzo ładne a wygląd bloga już teraz jest świetny :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Kadr z niezapominajkami i trzy ostatnie zdjęcia najlepsze. :) Z niecierpliwością czekam na więcej wpisów fotograficznych! C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezapominajki to taka mała metafora ;)
      Mam nadzieję, że porządnie się wezmę za te wpisy fotograficzne. Trzeba się rozwijać.

      Usuń
  5. Uwielbiam, kiedy dana osoba zajmuje się fotografią natury. Takie zdjęcia relaksują, uszczęśliwiają i uspokajają znerwicowane głowy :) Śliczne zdjęcia!
    Bardzo podoba mi się seria włosowa na Twoim blogu!

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję :) Włosowa pielęgnacja pozostanie taka rozbudowana ;)
      A co do zdjęć to jeszcze szukam swojej drogi. Na razie fotografuję roślinki, bo pozwalają na to:P

      Usuń
  6. Bardzo mi się podobają zwłaszcza te irysy, ale wszystkie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia natomiast kwiaty to coś co kocham najbardziej ! :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/06/styl-boho.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam kwiaty :) Chyba jak większość kobiet ;)

      Usuń
  8. Fajnie, że szykujesz zmiany :) Zdjęcia są świetnie wykonane! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też ostatnio zaniedbałam fotografię. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnie zdjęcie najcudowniejsze!
    O czym lubię czytać? Hmm, to zależy od mojego nastroju i danego miesiąca właściwie. A u Ciebie interesuje mnie większość tematów, bo piszesz bardzo ciekawie i różnicujesz tematykę, co jest bardzo dobre. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź na to pytanie :) To, że sporo osób nie czyta treści posta to wiem (bo komu by się chciało). No, ale chociaż pytanie można by było przeczytać i w jakiś sposób odpowiedzieć ;)

      Usuń
  11. Drugie zdjęcie jest piękne!!!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ha! Widzę takie same rozkminki jak u mnie! Najważniejsze, to robić to co się lubi... i pracować, pracować pracować... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie ze względów oczywistych na pewno fotografia, będzie u Ciebie bardzo mile widziana :) Chociaż tak naprawdę czy to przepisy czy włosowe aktualizacje, zawsze się Ciebie miło czyta. Wracając do zdjęć, kwiaty przecudne. Lubię też takie minimalistyczne ujęcia, jak te niezapominajki na białym tle :) Masz oko do zdjęć, bez wątpliwości. Ja właśnie od października będę chodzić na kursy kwalifikacyjne do zawodu fotograf i fototechnik. Zobaczymy co z tego wyniknie. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, aż Ci zazdroszczę :D Aczkolwiek jak skończę studia, to chyba czegoś takiego dla siebie też poszukam.
      Bo później mogę żałować, że nie robiłam nic w tym kierunku. Mam nadzieję, że o tych kursach napiszesz coś więcej u Ciebie i dowiem się jak to wygląda.

      Usuń
  14. Wspaniałe zdjęcia. Zdecydowanie jestem zdania, że powinnaś rozwijać swoją pasję i doskonalić się w tym kierunku bo już na chwilę obecną zdjęcia są naprawdę imponujące. Bardzo jestem ciekawa zmian jakie pojawią się na blogu i chętnie dowiem się o Tobie czegoś więcej. Świetnie, że masz tyle zapału i chęci rozwoju. Trzymam więc kciuki za zaliczenia i pozytywnie zaliczone egzaminy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Ja mam pełno słomianego zapału... Aczkolwiek to, że prowadzę bloga od ponad pół roku i potrafię być w tym systematyczna pomimo różnych innych zajęć to dla mnie sukces.

      Usuń
  15. Cóż, z fotograficznymi kółkami zainteresowań tak jest... mogą nauczyć obsługi aparatu, wyłożyć definicje, ale nie nauczą robić dobrych zdjęć, do tego trzeba dojść samemu. Fotografia jest cholernie specyficzna i indywidualna, nie ma jednego przepisu na to, jak robić to dobrze. Rzuć to i poświęć ten czas na samorozwój. Szukaj inspiracji i zdjęć które uważasz za świetne. Analizuj to, co według Ciebie czyni je świetnymi. Podróżuj. Wszędzie. Nawet do ogródka z kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni mnie niczego nie uczą :D W tym tkwi "problem". Zapisałam się do koła a nie ma żadnych spotkań, no nic. A nagle organizują wystawę dla osób, które do tego koła należą od zeszłego roku.
      Dziękuję za taki piękny komentarz, przyjemnie się go czytało:)

      Usuń
  16. Czasem tak jest, że mamy bardzo dużo tematów, którymi nie że trzeba, ale należny się zająć. Wydaje mi się że nic w tym złego, bo jak naprawdę kochamy swoje hobby zawsze do niego wrócimy (miałam prawie dwa lata przerwy od blogowania zanim powstała Ayuna) w fotografii jesteś doskonała i nie powinnaś nigdy z niej rezygnować, nawet jeżeli działasz na własna rękę czerp z tego szczęście i satysfakcję! Właśnie po to jest hobby, by dawało radość :) widać że właśnie dzięki fotografii jesteś szczęśliwa, obyś znalazła jak najwięcej inspiracji :)
    zdjęcia śliczne, podobają mi się niezapominajki na białym tle :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonałą bym się nazwać nie mogła. Wielu rzeczy jeszcze po prostu nie umiem i robię nie tak jak trzeba. Jednak mam zamiar się tym wszystkim lepiej zająć.
      Tak ogólnie to ślicznie to napisałaś ;) No i nie pomyślałabym, że miałaś taką sporą przerwę od blogowania, gdyż widzę, że na Ayunie ruch masz spory, więc wiele pracy w ten blog poświęciłaś i zapewne czasu.

      Usuń
  17. niesamowite zdjęcia *.* widać, że naprawdę masz talent i robisz zdjęcia z pasją :) Oby tak dalej ^^ chętnie zobaczę wiele postów bogatych w takie niesamowite zdjęcia ^^
    Pozdrawiam cieplutko :)
    http://lifebyyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Owszem, na razie to zdjęcia robię tylko dla siebie. Jednak z czasem chciałabym pójść bardziej w tym kierunku. A to wymaga sporej pracy przede mną.

      Usuń
  18. Jeju jakie pięknie są te zdjęcia :) dawno nie widziałam takich pięknych zdjęć z kwiatami, na prawdę mega mi się podobają :* życzę byś znalazła wiele inspiracji i miała pomysły na kolejne wpisy :* pozdrawiam cieplutko :*

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam zdjęcia kwiatów! Makro i kwiaty.. ach! żyć nie umierać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam czytać o muzyce - to zdecydowanie mój ulubiony temat, bo muzyka jest moją pasją. Myślę, że ty też powinnaś pisać o tym, co lubisz, co cię najbardziej interesuje, zwłaszcza, gdy np. robienie zdjęć sprawia Tobie taką radość :) Swoją drogę śliczne te twoje fotografie, a blog niech pozwala Ci rozwijać swoją pasję ;*
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, blog naprawdę pomaga w rozwijaniu się. Często czegoś mi się nie chce robić, ale na rzecz posta sięgam po aparat i staram się chociaż spróbować zrobić jakieś zdjęcia.
      Mam nadzieję, że na planach się nie skończy i zacznę działać ;)

      Usuń
  21. Sercem jestem za fotografią, ale też lubię kiedy opisujesz kosmetyki do włosów, lubię zbierać opinie z różnych źródeł nim osobiście przetestuję produkt na moich rudych kudłach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) Też zazwyczaj zbieram opinię z różnych źródeł.

      Usuń
  22. Ja uwielbiam tulipany :) Szkoda, że sezon na nie minął ;/

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)