85. MIX: White room inspirations.

12:46



W niedalekiej przeszłości przemalowałam swój pokój z żółtego na bardzo jasny (niemalże biały kolor). Przez wyjazd nie miałam czasu zająć się moja przestrzenią. Chcę aby mój pokój stał się miejscem schludnym, estetycznym, ale równocześnie przytulnym. Tak, abym mogła z przyjemnością do niego wracać i cieszyć się możliwością przebywania w nim.

Na pewno muszę kupić karnisze (gdyż stare zostały zdemontowane), chcę kupić nową lampę, rolety, odnowić drzwi, rozwiesić światełka, powiesić zdjęcia na ścianie oraz plakaty z motywującymi tekstami. Jeszcze czeka mnie sporo pracy, ale myślę, że małymi krokami stworzę przestrzeń z której będę zadowolona. 

Sporo inspiracji czerpię z Internetu, dlatego w tym poście pokażę Wam pokoje, które szczególnie mnie zaciekawiły. 



































Co prawda mój pokój nie przypomina żadnego z powyższych. Moje meble są brązowe, a łóżko fioletowe. Dlatego w pokoju mam sporo fioletowych dodatków. Jednak sądzę, że z tych inspiracji wyniosłam sporo nowych pomysłów. Np. mam zamiar powiększyć swoją kolekcję kaktusów oraz lepiej zorganizować swoje miejsce pracy przy biurku!;)
Mam nadzieję, że te zdjęcia zainspirowały również Was.

Źródło: pinterest, weheartit.

Mój INSTAGRAM:



Często przy zmianie wystroju korzystacie z Internetowych inspiracji? Czy robicie to raczej na własne wyczucie? ;)







You Might Also Like

54 komentarze

  1. Śliczne pomysły na udekorowanie domu!
    Pozdrawiam cieplutko! ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje, ja uwielbiam biel i szarości. Ale w przyszłości postawiłabym właśnie na białe ściany i to w całym mieszkaniu czy domu. Bardzo podoba mi się taka spójność, zobaczymy jak to będzie mam jeszcze czas żeby to dokładnie zaplanować. Powodzenia w remoncie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja akurat nie chciałabym zrobić całego domu na biało, ale będę celować w jasne kolory. Chciałabym mieć sporo drewnianych i ceglanych elementów. Zobaczymy jak to w przyszłości wyjdzie i czy w ogóle będę mieć możliwość urządzenia domu od podstaw ;)

      Usuń
  3. Mamy podobny gust co do urządzenia pomieszczeń, widzę. :) Bez wahania porzuciłabym swój pokój i przeprowadziła się do obojętnie którego miejsca ze zdjęć, są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Wrzucałam te co mi się szczególnie spodobały lub jakiś element z nich. Inspiracji takich mam jeszcze więcej ;)
      Bo ogólnie z chłopakiem kompletujemy pomieszczenia w różnych stylach. Tak, aby przekonać się co najbardziej naszej dwójce się podoba ;)

      Usuń
  4. Wow, bardzo inspirujące. Uwielbiam pokoje urządzone na biało <3

    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze?
    Urządzając swoją przestrzeń, zawsze kieruję się swoim gustem. Internet ostatnio stał się taki do bólu przewidywalny. Biel i szarości, szarości i biel.. styl skandynawski. Podoba mi się to nawet, ale na dłuższą metę to takie sterylne i zimne. Jeśli nie ma ciepłego oświetlenia to ...
    Ja kocham kolory. W sypialni np. mam zielone ściany serio.
    Najważniejsze, żeby czuć się dobrze we własnej przestrzeni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mówiłam sobie, że nie chcę białych ścian(bo wydają mi się puste i zimne(ale już nie mogłam patrzeć na swoje żółte...) Jednak wiedziałam, że chcę jasny kolor, gdyż potrzebuję go do zdjęć. Tym bardziej, że mam meble każdy z innej parafii. Dlatego zdecydowałam się na kolor o nazwie wanilia. Nie jest biały, ale bardzo jasny, przez co głównie kieruję się inspiracjami z bielą w roli głównej.
      Jednak u mnie jest też sporo fioletu i brązu.

      Dobrze, że kierujesz się swoim gustem. Ja wcześniej w swoim pokoju nie czułam się zbyt dobrze, nie podobał mi się. Teraz w końcu jest mi w nim dobrze.

      Usuń
    2. I bardzo dobrze! Najważniejsze, by czuć się dobrze w swojej przestrzeni.

      Usuń
  6. Ogólnie nie lubie białego koloru ścian. Kojarzy mi się z pustką, której nienawidzę. Jednakże jeśliby powieścić na ścianach zdjęcia czy plakaty to pokój wyglądałby o niebo lepiej. Niektóre z powyższych inspiracją są naprawdę intrygujące.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne inspiracje! Mnie bardzo podobają się białe pokoje <3
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega do mnie przemawia biała drewniana podłoga ;)
    Świetne inspiracje!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że nie tylko ja spędzałam czas na Pintereście w poszukiwaniu inspiracji :) Pokoje, które przedstawiłaś są cudowne! Uwielbiam taki styl! I właśnie niedawno sobie powiększyłam moją kolekcję zdjęć na ścianie o dodatkowe ramki ze zdjęciami i grafikami. Pokój przemalowałam już prawie dwa lata temu, z bordowego na oliwkę. I też mam sporo fioletowych dodatków :) Jestem ciekawa efektu końcowego, twojego pokoju. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A plakaty pobierałaś z jakiejś stronki czy robiłaś sama? Bo widziałam właśnie chyba na Instagramie czy na blogu ;)
      Pewnie tu coś pokażę gdy już wszystko skończę. Choć teraz skupię się na nauce, więc pewnie dopiero w wakacje ruszę dalej z ozdabianiem i tworzeniem.

      Usuń
  10. Niektóre zdjęcia są naprawdę ciekawe i inspirujące :) Chociaż ja preferuję ściany delikatne, ale jednak z odrobiną koloru.

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja farba nie jest biała, kolor to vanilia ;) Daje nutę czegoś ciepłego, więc pokój nie wygląda na zimny i sterylny ;)No, ale ściany są bardzo jasne, dlatego posiłkuję się inspiracjami do białych wnętrz.

      Usuń
  11. uwielbiam tego typu posty<3 zdjęcia- po prostu genialne i meeega inspirujące!;)
    justbasicstyle.blogspot.com pozdrawiam i zaprasza,

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam białe pomieszczenia! Sama nad takim pracuję. U mnie króluje biel (meble, ściany, niektóre dodatki), ale poza tym pojawia się także czerń i gdzieniegdzie czerwień <3

    → borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobają mi się białe meble i pokoje, ale akurat sama bym takiej całkowitej bieli nie chciała mieć;)

      Usuń
  13. Ja niedługo będę malować pokój i zastanawiam się właśnie nad dodatkami;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego typu pokoje są cudowne <3 Też niedawno swój wyremontowałam i wygląda jak z marzeń :)
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój nie wygląda jak z marzeń, ale cieszę się, że coś w nim zmieniłam :)

      Usuń
  15. Mi marzy się biały pokój! Wiem, że wtedy może się jednak szybko pobrudzić ;< Bardzo ładne zdjęcia wybrałaś! Pozdrawiam ;)

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może tak jak ja nie stawiaj na biały kolor, ale na coś bardzo zbliżonego a cieplejszego niż biel ;)

      Usuń
  16. każda propozycja przedstawiona przez Ciebie jest świetna! <3
    zapraszam do obserwacji! <3 locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam pokoje w takim stylu :) Sama zastanawiam się nad nad zmianą wystroju pokoju :P Twój post z inspiracjami na pewno mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne inspiracje - uwielbiam biel dodaje przestrzeni w małych pomieszczeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też zawsze marzyłam o białym pokoju i w zeszłym roku moje marzenie spełniło się ;)
    Pozdrawiam i zapraszam MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne inspiracje :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne inspiracje, jednak ja nie jestem fanką białego koloru. Nie rozumiem dlaczego większa część młodzieży chce mieć taki sterylny pokój. Wszystko białe i białe ...
    Ja przy remoncie pokoju wybrałam swoje ulubione kolory na ściany.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne inspiracje. Mnie też się podobają białe pokoje, a jak są jeszcze czarne i szare dodatki to dla mnie wymarzony pokój. Jestem ciekawa efektu końcowego )

    Pozdrawiam :*
    Zapraszam http://paulina-juni.blogspot.com (może wpadniesz w wolnej chwili )

    OdpowiedzUsuń
  23. Ważnymi elementami prócz jasnych ścian (nie muszą być śnieżno białe) jest gołe drewno (najlepsza jest podłoga, belki, ewentualnie meble - ale nie za dużo) i kolory ziemi: szarości (c-b obrazki, mebelki), naturalna zieleń, bardzo stonowane odcienie brązu. Jasne ściany są ponadczasowe, ale chyba trzeba do nich dorosnąć, w sensie - znudzić się kolorami. Ja kiedyś też nie lubiłam takiego skandynawskiego stylu, teraz coraz bardziej mi odpowiada. Oczywiście, każdy niech robi tak, jak mu się podoba :) To jest podstawa. Życie byłoby nudne gdyby każdy lubił to samo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne słowa i bardzo trafne :) Właśnie mi się kolory znudziły i bardziej stonowałam swój pokój, ale to też dlatego, że mam w nim pełno fioletowych dodatków i kolorów w nim nie brakuje.
      W zbiorze moich inspiracji mam dużo zdjęć domów z drewnianymi i ceglanymi elementami. Już tak powoli gromadzę to co być może w przyszłości zrealizuję;)

      Usuń
  24. Wszystkie piękne ale pierwszy pokój to jakieś CUDO wyróżnia się , jest bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy dodałam go na zszywkę, to ktoś mi napisał, że to pokój z szatańskimi rekwizytami :> Czacha na stoliku, czacha na ścianie. Co prawda nie chciałabym mieć takich elementów w pokoju i nie zwróciłam na to uwagi. Bardziej skupiłam się na kaktusie i kominku;)

      Usuń
  25. Białe pokoje są idealnym miejscem do stworzenia genialnych projektów. Ja niestety mam ściany w kolorze pomarańczy, a nie opłaca mi się ich przemalowywać, bo i tak będę się wyprowadzać ;) jednak nie mogę się napatrzeć na inspiracje tego typu, marzę o takim pokoju, pewnie bym z niego nie wychodziła :D teraz gdy razem z chłopakiem będziemy remontować nasze mieszkanie, będę miała duże pole do popisu i na chwilę zmienię się w projektantkę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że będziesz miała taką możliwość :) Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z tego co razem stworzycie ;) Gdyż niestety często czynnikiem ograniczającym nas są koszty ;(

      Usuń
  26. Kocham białe pokoje ze względu na design. Dużo można z nimi zrobić, ale ja jestem zwolennikiem kolorów i nie udałoby mi się wytrzymać w ich braku! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory też lubię i chciałam zrobić jedną ścianę wrzosową albo lawendową, lecz niestety nadawałoby się to tylko na ścianie przy której mam meble a to połączenie zepsułoby cały efekt :( Nie mam możliwości wymiany swoich mebli, dlatego postawiłam na jeden i jasny kolor.

      Usuń
  27. wooow, piękne! :) uwielbiam taki styl, a prezentowane tu pokoje wyglądają niesamowicie przytulnie i miło! :)


    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne inspiracje ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja polegam na swoim guście, ale jeśli brak mi inspiracji to Internet jest bardzo pomocnym miejscem. :) Bardzo podobają mi się te zdjęcia.

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własny gust to podstawa, a takimi inspiracjami można się posiłkować :)

      Usuń
  30. Uwielbiam białe pomieszczenia. Szczególnie w zimie. Dlatego mam w pokoju białą cegłę na ścianie, białe biurka, krzesła i szafę. Dzięki temu często mogę często zmieniać kolory dodatków w pokoju, bo w końcu do białego wszystko pasuje ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  31. Troche z intertenowu, a troche z władnych wyczuć. Śliczne inspiracje!
    Anans.lover:)

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam takie biale pokoje:) obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam takie jasne przestrzenie. Chętnie wykorzystałam bym wiele z tych inspiracji w swoich wnętrzach. Jednak jeszcze nie czas na zmiany, ale w przyszłości na pewno czymś się zainspiruję ;) Bardzo często szukam inspiracji w internecie i katalogach. Zwykle takie poszukiwania i odzwierciedlania kończą się lepiej niż ślepe, samodzielne próby ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. właśnie pomalowałam na biało swój pokój i szukam dodatków, zainspirowałaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)