73. DIY - skrzynka i podkładki. Drewniane dekoracje do domu praktycznie za darmo.

15:01



Dzień dobry! W dzisiejszym poście nareszcie coś z DIY. Czyli dekoracje, które możemy wykonać własnoręcznie.;)

Drewniane dekoracje do domu ogromnie mi się podobają. Ostatnio mam bzika na punkcie podkładek zrobionych z kawałków drzewa. W chwili obecnej skradły moje serce. Do tego dochodzą drewniane skrzynki.

Łącznie za całość dekoracji, które Wam tutaj przedstawię zapłaciłam 10 zł... Czyli był to tylko koszt farby w sprayu.





DREWNIANA SKRZYNKA
Drewnianą skrzynkę przywiózł mi mój tata. Nawet niepomalowana bardzo mi się podobała, ale stwierdziłam, że jeszcze lepiej będzie wyglądać pomalowana na biało. Tata chyba wywróżył mi to, że malowanie jej zajmie mi 2 miesiące... Nie, nie przerażajcie się. Całość wykonania nie zajęła mi nawet godziny, ale w trakcie malowanie skończyła mi się farba i nigdzie nie mogłam zdobyć takiej samej.;)

diy, drewniana skrzynka


Potrzebne będą:
-skrzynka (często sprzedawcy wystawiają na zapleczu sklepu i można sobie zabrać)
-biała farba w sprayu (kupiłam matową), 10 zł
-papier ścierny (to do wygładzenia skrzynki, bo była trochę zdarta)
-rękawiczki (jeżeli nie chcemy sobie ubrudzić rąk)


Celowo malowałam cienkimi warstwami, dlatego, że podobały mi się prześwity słojów drewna. Niestety farba w sprayu okazała się mało wydajna. Moja wcześniejsza była już trochę zużyta, a druga ledwo starczyła na pomalowanie jednej skrzynki. Gdybym znów miała malować, to wybrałabym farbę i pędzel, a nie spray.;)

EFEKT KOŃCOWY

DIY małym kosztem


ozdoba do pokoju DIY

Chwilowo drewniana skrzynka przyozdabia mój pokój tak jak pokazane to jest na ostatnim zdjęciu. Myślałam, żeby obwinąć ją światełkami, ale niestety mama chyba wyniosła je wraz ze świątecznymi ozdobami. Tak naprawdę w jaki sposób wykorzystamy skrzynkę zależy od naszej wyobraźni. W jednej pizzerii spodobała mi się opcja gdzie były powieszone na ścianach zamiast półek, a w nich były kwiaty i latarenki.

DREWNIANE PODKŁADKI POD KUBEK
Czasami człowiek nawet nie wie co ma w domu. Pierwszą podkładkę dostałam od mamy, bo oderwała ją z jakiegoś tam koszyka. Byłam mega szczęśliwa, gdy mi ją wręczyła.:)
Kolejne dostałam od taty. Pojechał do znajomych na tartak i tam odcięli mu po kawałku drewna. Jeszcze obiecał mi, że przywiezie z innego gatunku drewna.
Ja z nimi nic kompletnie nie robiłam, tylko teraz próbuję je wysuszyć, bo drewno jest zawilgocone.
O dziwo takie podkładki znalazłam do kupienia w Internecie w cenie 40 zł za dwie sztuki i z wypalonym napisem. Jednak jeśli dysponujesz kawałkiem drewna i odpowiednią piłą, to uważam, że lepiej wyciąć je sobie samemu.;)


Osoby, które obserwują mnie na instagramie miały już okazję zobaczyć różne zastosowanie takich podkładek.

diy, kawa na drewnianej podkładce




kubek słoiczek

****
Chcesz być na bieżąco? :) Zapraszam Cię do zaobserwowania mnie na instagramie. Więcej zdjęć i małe zapowiedzi.:)





You Might Also Like

25 komentarze

  1. Efekt końcowy jest naprawdę rewelacyjny :) Troszkę pracy z tym jest, ale dla takiego efektu warto. Bardzo podoba mi się Twoje kreatywne podejście do wystroju wnętrz. Podkładki drewniane pod kubki i doniczki również robią wrażenie. Będę musiała o takich pomyśleć. U mnie w szczególności sprawdzą się pod doniczki i świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pracy nawet nie było dużo, ale przeciągało mi się to w czasie przez brak farby. No i nie każdy ma możliwość ucięcia drewna na tartaku. ;) Ogromnie podobają mi się drewniane dekoracje. Niestety nie mam możliwości zrobienia wystroju pokoju takiego jak bym chciała, więc chociaż niektóre dekoracje są takie jak to sobie wymyślę. :)

      Usuń
  2. Takie dekoracje zawsze spoko :) Ja dużo dłubię w drewnie, uwielbiam to :) Z takich plastrów robiłam podstawki do choinek i organizer na szydełka. Z większego plastra fajnie by było zrobić tacę albo stolik :) A wystrój pokoju możesz zrobić taki, jaki chcesz - bardzo tanio i własnymi rękami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystrój tak, ale dwóch szaf i kredensu wywalić z niego nie mogę.;) Stare szafy po babci i nie ma ich gdzie dać. Może dlatego moje łóżko i biurko zmieniają swoje lokalizacje co jakiś czas.
      A pomysł z tacą bardzo dobry.:)

      Usuń
    2. E tam, zawsze możesz przemalować, obkleić, zmienić gałki/uchwyty - możliwości jest tyle, że głowa mała :D Ja sama ciągle coś przerabiam, dorabiam i przestawiam :D

      Usuń
    3. Właśnie nie mogę, bo same w sobie te szafy są ładne i bym je tylko zniszczyła.;) One po prostu mi nie pasują w moim pokoju.;) A to co mogę to próbuję przerabiać według swoich potrzeb i upodobań.:) Jeszcze czeka mnie przemalowanie pokoju i będę zadowolona.
      O, z tego co widzę na Twoim blogu to ciekawe przeróbki.:D

      Usuń
    4. Ano chyba że :) W sumie ja też mebli nie przerabiam, przemalowałam tylko regał z odzysku, bo był czarny. Ogólnie to jestem kiepska w malowaniu :D
      U mnie zawsze jest ciekawie, bo jak się czegoś nie ma, to trzeba to sobie zrobić :D

      Usuń
  3. Woow! Jakie świetne DIY. Nie wpadłabym na to. ;D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie DIYs z drewna, świetnie wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przymierzam się właśnie do przygotowania skrzynki DIY jak tła do zdjęć:) Uwielbiam wszelkie rustykalne aranżacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam zamiar zrobić ze skrzynki tło do zdjęć. ;) Miałam w zanadrzu drugą do pomalowania i ponownego zmontowania, ale farby mi zabrakło.

      Usuń
  6. Brawo! Ja na działce ze Skrzynek po owocach zrobiłam sobie regał na taras! Niesamowite ile wspaniałych rzeczy można zrobić samemu niemal za darmo. Zdjęcia jak zwykle wspaniałe. Rozpływam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. : ) Też jestem pod wrażeniem inspiracji, które widzę na różnych stronach. Niby drewniana, niepozorna skrzynka a tak wiele możliwości.

      Usuń
  7. Drewniane dodatki do domu bardzo mi się podobają. Ja jako miłośniczka lasu, jestem jak najbardziej na tak! Przepięknie to wszystko wygląda.

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie DIY! To wprowadza duszę do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te drewniane podstwki chyba wykorzystam w swoim pokoju ;)
    Dzięki za pomysł!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co.;) Jednak jak będziesz mieć gdzieś cięte, to najpierw je osusz.. Bo moje niestety popękały.:( Drewno było wilgotne, położyłam je na parapecie i na drugi dzień były pęknięte.

      Usuń
  10. Super to wygląda :) Zawsze mi się podobały drewniane dodatki. Pomysły z chęcią bym wykorzystała, jak nie w domu, to na moim ogródku. I zdjęcia piękne, ostatnie dwa (bo oczywiście z jedzeniem) skradły moje serduszko :D A ten kubek z kotkiem, uroczy :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Kubeczek należy do moich ulubionych. Często piję w nim kawę, mimo, że na nim widnieje napis "TEA". :D

      Usuń
  11. kreatywnie i bardzo mi się t o podoba !

    Mogę prosić o poklikanie w linki? Bardzo zależy mi na kontynuacji współpracy :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny ten DIY, aż mi smutno, że nie mam talentu do takich rzeczy, bo wygląda naprawdę przecudownie ;3 Kreatywnie, super ;]
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat do tego nie potrzeba żadnego talentu.:D Bierzesz farbę (tak jak ja w sprayu) i opryskujesz nią drewnianą skrzynkę.;)
      Ale macie fajny avek!:)

      Usuń
  13. Podoba mi się pomalowana skrzynka, no i podkładki drewniane. Czasami można mieć coś ciekawego bez specjalnych wydatków. Wystarczy dobry pomysł i chęci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Lubię proste rozwiązania, bo nie czuję się na siłach, by te trudniejsze mogły mi efektywnie wyjść. ;)

      Usuń
  14. Uwielbiam takie rozwiązania.Akurat mam w domu taką drewnianą skrzynkę na pewno skorzystam z twojego sposobu.

    POZDRAWIAM:)
    M.M.MUCHA

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)