STRONY

wtorek, 15 marca 2016

66. Skrót bloga na telefonie.



Dzień dobry!:)
Część z Was zapewne lubi przeglądać blogi nie tylko na komputerze, ale i na swoich telefonach komórkowych i tabletach. Sama często tak robię. Zazwyczaj po wstawieniu posta sprawdzam jak wygląda on w wersji komórkowej. Czytam go jeszcze raz, by sprawdzić czy nie zakradły się jakieś błędy lub literówki.


Dzisiaj pokażę Wam jak utworzyć skrót do danego bloga/strony internetowej bezpośrednio z ekranu startowego Waszego telefonu. 

Dla niektórych będzie to spore ułatwienie, bo po co wchodzić w przeglądarkę i wpisywać cały adres, skoro wystarczy jedno kliknięcie?



JAK DODAĆ SKRÓT DO BLOGA NA PULPICIE


Klikamy na przeglądarkę internetową (np. Chrome, Mozilla, Safari itp.).
W adresie wpisujemy adres danego bloga lub strony internetowej.
Np. www.crowded-dreams.blogspot.com
Na ekranie pojawi nam się podana witryna.

Moja instrukcja pokaże Wam jak zrobić to na Samsungu, iPhonie i LG. Jak zauważycie, to w każdym przypadku wyglądało to bardzo podobnie, więc raczej nie będzie problemu z wykonaniem tego na telefonie innej firmy.;)

SAMSUNG

1) Klikamy w kółeczka u góry ekranu.


2) Rozwinie nam się pasek z różnymi opcjami do wyboru. Należy wybrać "Dodaj do ekranu głównego".



3) Możemy zmienić nazwę danego bloga/strony internetowej. Wybraną opcje trzeba będzie zatwierdzić, klikając w "DODAJ".


4) Tak wygląda ekran mojego telefonu. Teraz wystarczy nacisnąć w ikonkę i jeżeli mamy połączenie z Internetem, to automatycznie zostaniemy przeniesieni we wskazany adres. ;)

*****
Teraz w bardzo podobny sposób możemy wykonać to na innych firmach telefonów komórkowych. Sądzę, że nie muszę kolejny raz tego rozpisywać, chyba, że jest to dla kogoś niezrozumiałe.

iPhone






LG





Mam nadzieję, że instrukcja okazała się zrozumiała i pomocna. ;) 

A jak to jest u Was? Przegladacie blogi na komputerze, czy też na telefonie, bądź tablecie?

27 komentarzy:

  1. Bardzo przydatna instrukcja. Ja również często przeglądam blogi właśnie w telefonie, ale wcześniej nie pomyślałam o tym by tak fajnie ułatwić sobie życie i wprowadzić na pulpit telefonu skróty do tych najczęściej odwiedzanych blogów. Dziękuję za podpowiedź. Na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przydała Ci się moja instrukcja.:) Takie skróty to naprawdę spore ułatwienie. Można dodać też daną stronę i mieć ją pod ręką, zaoszczędzając czas. który byłby poświęcony na jej poszukiwania.;)

      Usuń
  2. Ja zazwyczaj przeglądam blogi na telefonie :) Świetna instrukcja, z pewnością wiele osób z niej skorzysta :) Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.:) Czasami przeglądam na telefonie, ale częściej z laptopa, bo wtedy przy okazji mogę coś skomentować.;)

      Usuń
  3. Znam ten sposób :D I oczywiście mam swojego ^^ Tak to wolę nie zaśmiecać sobie ip. Blogi czytam tylko na komputerze. Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no ja w sumie też mam tylko swojego.:D Bo patrzę jak wyglądają treści albo czy pojawił się jakiś nowy komentarz, wymagający szybkiej odpowiedzi. ;)

      Usuń
  4. Fajny, szybki sposób, żeby zaglądnąć na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście blogi czytam na komputerze. Na telefonie z aplikacji społecznościowych mam tylko messengera, instagrama i twittera..no i facebooka, ale ten ostatni zdecydowanie bardziej wolę przeglądać na komputerze... nie muszę się tak bardzo wpatrywać. :D
    Ale kto wie.. może skorzystam z Twojego patentu, nie znałam go, ale ja w ogóle jestem mało techniczna :)

    Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten sposób pokazała mi moja kuzynka, która własnie miała na pulpicie skróty do czytanych przez nią blogów. Długo nie korzystałam z tego patentu i wpisywałam adres w przeglądarkę, ale teraz stwierdzam, że ten skrót bardzo ułatwił mi sprawę.;)

      Usuń
  6. Ja blogi czytam na komputerze, ale z posta na pewno skorzystam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam to i korzystam, ale nie jeśli chodzi o blogi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również tak robię ;) Ostatnio nawet pokusiłam się ,żeby ściągnąć sobie na telefon aplikacje Blogger ale nie polecam ,jest jednym słowem po prostu dziwna. Można tam tylko i wyłącznie edytować i dodawać posty, nie ma możliwości zobaczenia ich ''na żywo'' na blogu bezpośrednio z tej aplikacji. Ale zajmuje mało miejsca więc warto spróbować, może Tobie przypadnie do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o tym, ale stwierdzam, że nie. Bo ja nigdy nie mam miejsca na telefonie i ciągle coś muszę usuwać z niego. :P
      Poza tym pisać bym nic nie dała rady z takiej aplikacji, bo muszę mieć cały tekst przed sobą, dostęp do zdjęć itp.
      Tak czy inaczej, dziękuję.;)

      Usuń
  9. Ja przeglądam blogi tylko na laptopie. Bardzo przydatny poradnik, muszę spróbować zrobić coś takiego na moim telefonie. Będę mogła monitorować mojego bloga nawet gdy jestem poza domem. Dziękuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę.:) To naprawdę bardzo wygodne. Sama własnie sprawdzam czasami bloga, gdy jestem poza domem.;)

      Usuń
  10. Ja zawsze przeglądam na telefonie, czytam, a komentarz dopiero piszę na komputerze. Co prawda tej kombinacji nie lubię robić, bo zawsze mam potem za dużo aplikacji na pulpicie, ale zawsze dodaje do ulubionych ^^

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja własnie zastanawiałam się nad tym, by zrobić trochę miejsca na jednej stronie i tam poukładać ikonki z blogami. Tak by własnie nie było ich za dużo na ekranie głównym.;)

      Usuń
  11. Bardzo przydatne. Ja osobiście najbardziej lubię przeglądać blogi na komputerze, najlepiej wieczorkiem, gdy wszystkie sprawy są już ogarnięte i mam chwilę dla siebie, jednak instrukcja przydatna :)

    velvetheart96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zasadzie taki skrót mam tylko do swojego bloga i jeśli nie wchodzę na laptopa, to sprawdzam czy pojawiły się jakieś komentarze i czy jest coś wymagającego szybszej odpowiedzi. ;)

      Usuń
  12. Bardzo przydatne, nie znałam tego sposobu xD

    ZAPRASZAM NA KONKURS!!!
    http://markovaallie.blogspot.com/2016/03/1000-odson-mojego-bloga-konkurs.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejuu ,czemu ja o tym wcześniej nie słyszałem *-*!Dzięki za pomoc!Nie jestem zwolennikiem pisania notatek na telefonie,ale czytanie lub przeglądanie w wolnym czasie, uwielbiam! Pozdrawiam! http://blueroyallife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.:) Cieszę się, że instrukcja okazała się przydatna.

      Usuń
  14. Bardzo mi się przydadzą Twoje rady! :P) dzięki :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna instrukcja, na pewno przyda sie wielu osobom :)

    http://wooho11.blogspot.com Nowy post-zapraszam! 😊 Jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj, to duża motywacja-dopiero zaczynam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie motywując nowi obserwatorzy. :>

      Usuń
  16. Super post, właśnie ja często przeglądam w telefonie i strasznie mnie wkurza te wpisywanie.Teraz juz wiem jak sobie to ułatwić :) Naprawdę mega fajny i pomocny post :)
    Mam do Ciebie prośbę, czy mogłabyś poklikać we wszystkie ,,KLIK,, w tych 3 postach, które są podane niżej w linkach?. Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ dzięki ,,KLIKANIU,, mam możliwość rozwoju mojego bloga. Oczywiście zawsze się odwdzięczam. :) Pozdrawiam i Zapraszam:
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/cndirect-wishlist.html
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/wishlist-wholesalebuying.html
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/dresslink-wishlist-2.html

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)