STRONY

piątek, 11 marca 2016

65. Stylizacja - Look like Ariana.

Ariana Grande white sweater, black jeans, cup


W swoim codziennym ubiorze i stylizacjach nie mam określonego stylu. Ubieram się raczej prosto i wygodnie. Czasami jednak lubię się wystroić i połączyć swoje rzeczy w jakiś nowy, niecodzienny sposób. Gdy kupuję nowe ubrania to najpierw patrzę na cenę, a później zastanawiam się z czym i jak mogłabym daną rzecz połączyć. Na pewno nie skuszę się na zakup bluzki, która nie pasowałaby do żadnych moich spodni.

sesja w lesie




Na różnych stronach z inspiracjami widzę ogrom stylizacji, które bardzo mi się podobają. Myślę sobie wtedy, że sama chciałabym też mieć takie ubrania. Często jest to jednak nieosiągalne. Przez za wysoką cenę danego produktu albo dlatego, że po prostu nie znajdę tego w sklepie. Jednak gdy zaczynam przyglądać się swojej garderobie to stwierdzam, że niektóre rzeczy mam nawet podobne (np. pod względem kroju, wzoru lub koloru).

sesja w lesie, biały sweter, długie włosy


Gdy zakładałam bloga miałam zamiar robić stylizacje podobne do tych znalezionych w Internecie i zachęcać Was, byście wysyłały mi swoje kombinacje w podobnym rodzaju. Miało to na celu pokazanie, że nie musisz mieć identycznej rzeczy jak dziewczyna z obrazka, a też możesz podobnie i fajnie wyglądać.;)



Oczywiście nie chodzi mi tu o zgapianie stylu danej osoby, ale jakby nie było, to jednak kobiety często chcą się ubrać podobnie do swojej idolki albo czerpią inspiracje z kobiecych magazynów.

Na pierwszy ogień poszła stylizacja Ariany Grande. Biały sweterek, czarne spodnie, szara czapka i czarne buty na platformie. Nie posiadam takich samych rzeczy jak ona, a mój sweter na pewno jest wykonany z innego materiału. Jednak łącząc swoje ubrania udało mi się stworzyć choć trochę podobną stylizację. Butów na obcasie również nie posiadam. Jedyne moje wyższe buty to czarne koturny.

długie nogi, czarne rurki, zara



Jak widzicie moja sesja odbyła się w lesie. Nie polecam zakładania takiego obuwia i chodzenia nim po ściółce leśnej. Praktycznie się nie da. Nie byłam w stanie ustać prosto na nogach, a co dopiero w jakiś sposób pozować. Szybko przebrałam koturny na coś o wiele wygodniejszego.;)



Spodnie - ZARA
Sweterek - Armani Jeans (moja perełka z Second Handu)
Koturny - Pull&Bear
Buty - CCC
Czapka - Auchan








48 komentarzy:


  1. Loving your blog <3
    Would you like to follow each other on gfc? If you follow,let me know, i will follow back =))

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/BeautorgeousWorld/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie, ale masz cuuudowne włoski! ♥ Zazdroszczę! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa.:) Za chwilkę odwiedzę.;)

      Usuń
  3. Świetna stylizacja. A choć kocham buty na obcasach, tym razem stawiam na płaskie, według mnie bardziej ci tutaj przypasowały ;)

    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardziej pasują mi do tego płaskie buty, ale koturny mam tylko dlatego, że miała to być stylizacja "na Arianę".;) Ogólnie to bardzo rzadko zakładam buty na obcasie.

      Usuń
  4. Jeju cudne buty. Piękna figura, ale nic dziwnego jeśli ktoś się zdrowo odżywia. Super zdjęcia przyrody.
    http://plannalepszezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.:) Zdrowo się odżywiam niecałe pół roku (choć i tak nie do końca, bo jem wszystko co akurat jest w domu) i troszkę ćwiczę, jak mi się przypomni.

      Usuń
  5. Twoja stylizacja bardziej podoba mi się z tymi drugimi butami. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga opcja podoba mi się zdecydowanie bardziej :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje zestawienie przypadło mi do gustu bardziej niż to Ariany, a to chyba za sprawą tego świetnego sweterka! Sama przygarnęłabym taki do swojej szafy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję. Szczerze mówiąc, to go mamie podwędziłam :D Dlatego jest na mnie trochę za duży... ale jeśli o swetry chodzi to mi to nie przeszkadza.

      Usuń
  9. Obserwuję i zostaję na dłużej! Cudowny ten sweterek!
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam jakiegoś bardzo wyróżniającego się stylu. Ubieram się mniej więcej tak jak inni. Bardzo fajny pomysł na post i ładne zdjęcia. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się, że pomysł na post Ci się spodobał.:)

      Usuń
  11. Co jak co, ale sweterek to masz przepiękny. Czasem w second handach można natknąć się na coś naprawdę ładnego i co najważniejsze- unikatowego. Jeśli chodzi o styl Ariany- zazwyczaj jej outfity bardzo przypadają mi do gustu.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Właśnie to lubię w takich zakupach, że można trafić na coś unikatowego, a nawet wyglądającego jak nowe.

      Usuń
  12. Cudownie wyglądasz! Wystarczy się na kimś wzorować choć odrobinę i mogą wyjść naprawdę super rzeczy! Świetny sweter, uwielbiam zakupy w sh, można znaleźć niesamowite perełki za śmiesznie małe pieniądze :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.:) Już mam kilka takich perełek kupionych właśnie poniżej 10 zł. A w sklepie by mnie to wyniosło po kilkadziesiąt złotych.

      Usuń
  13. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz! Sliczna jestes ;))
    Zapraszam do mnie:
    fotmagstyle.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę takiego udanego zakupu w second handzie :D Świetne zdjęcia i stylizacja ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ :
    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz :) Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Byłoby miło gdybyś zaobserwowała:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej obserwuję swoich obserwatorów, jeśli treści na ich blogach mnie ciekawią albo, gdy jest w nich coś co przykuło moją uwagę. Jednak sama pierwsza nie rozpoczynam takiej proponowanej obserwacji. ;)

      Usuń
  17. cudowne zdjęcia! <3 szkoda tylko, że nie pokazujesz twarzy :<

    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, właśnie nawet mi się jakieś zdjęcie z twarzą spodobało i sama pomyślałam "Kurcze, szkoda, że nie pokazuję twarzy.".;) Jednak na razie tak pozostanie.

      Usuń
  18. Masz rację, czasami połączając ubrania z własnej garderowy można się naprawdę dobrze wyglądać.
    Zapraszam do mnie :P [Klik] ♥ Byłoby miło gdybyś zaobserwowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do Twojego bloga nie działa.:( Weszłam na niego tylko przez klik w nazwę nicku.
      Też byłoby mi miło, gdybyś zaobserwowała.:)

      Usuń
  19. Piękne zdjęcia. Super stylizacja - sama też tak się ubieram.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uważam że to fajny pomysł, z tymi stylizacjami.. Te koturny.. jeju są przepiękne!
    FrenchFriesSmile

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.:) Uwielbiam je.;) Za niedługo pojawią się w eleganckiej stylizacji.

      Usuń
  21. Buty do lasu niepraktyczne, ale jakie piękne. Jestem nimi naprawdę zachwycona :) Cała stylizacja również przypadła mi do gustu, jak również sama przyświecająca jej idea. Super pomysł. A Twoje włosy zachwyciły mnie po raz kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.: A ja jakoś ostatnio bardzo na nie narzekam. Nie układają mi się tak jakbym chciała.;) Posty o włosach są w trakcie tworzenia.:)

      Usuń
  22. Piękne zdjęcia i cudowny sweterek :)
    Zapraszam, http://magda-ola.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się z tobą, Ariana ma fajny styl :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia są magiczne - najlepsze jak dla mnie spośród wszystkich tych blogowych :) i nie chodzi tylko o stylizację, ale o klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ogromnie miło mi się zrobiło!:)

      Usuń
  25. Niesamowite zdjęcia - tajemnicze i intrygujące

    http://www.otwartysalon.pl/2016/03/szkolenie-dalton-w-zamosciu_12.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja Ale o wiele lepiej wygląda z tymi zimowymi butami :) ludzie czasami nie zdają sobie sprawy ile fajnych rzeczy można znaleźć na ciuchach. Mam podobnie często podobają mi się bardzo drogie ubrania lecz szkoda mi na nie po prostu pieniędzy ,ostatnio zaczęłam zasilać moją szafę ubraniami znalezionymi na ciuchach . Czasami można znaleźć coś w przyzwoitej cenie a naprawdę świetne gatunkowo :)


    www.zdobywacszczyty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, że lepiej z zimowymi butami, ale nie o to w tym poście chodziło.:)
      Ja właśnie też nie lubię przepłacać. Często mam tak, że dana rzecz mi się podoba, ale jak zobaczę jej cenę, to przestaje mi się podobać. :> A na ciuchach często można coś naprawdę fajnego znaleźć.

      Usuń
  27. Brawo, za stylizację obie i w pięknym miejscu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.:) Miejsce rzeczywiście piękne, ale żeby można było się tam dostać, to musiałam przedzierać się przez jakieś chaszcze i dzikie maliny. :D

      Usuń
  28. Super pomysł! Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)