60. Oznaki wiosny - foto galeria.

lutego 22, 2016


Dzisiejszy dzień był naprawdę piękny:) Słońce przyjemnie grzało, a wiatr delikatnie muskał po policzkach i włosach. Przed południem zabrałam się za robienie zdjęć w domu, a później pełna uśmiechu wybrałam się na spacer. Chwila na świeżym powietrzu wpłynęła na mnie bardzo pozytywnie. Odpoczęłam od telefonu i komputera.
Myślę, że czasami warto zrobić sobie chwilę przerwy od wszystkiego i  skupić się na pięknie przyrody. 







Miałam teraz parę dni wolnego, ale od jutra rozpoczynam zajęcia. Ten semestr był naprawdę ciężki, ale udało mi się prawie wszystko zdać bez poprawek. Została mi tylko jedna rzecz do napisania, ale myślę, że dam radę. 






Pomimo dni wolnych posty pojawiały się trochę rzadziej, ale to dlatego, że mam zamiar wprowadzić tutaj małe zmiany i rozmyślam ciągle o tym. Jeżeli macie jakieś propozycje co do tematyki albo nawet wyglądu, to możecie napisać w komentarzu ;)



A u Was pojawiły się już pierwsze oznaki wiosny? :)

You Might Also Like

38 komentarze

  1. U mnie w domu wiosna podobna do Twojej, ale w troszkę innych kolorach. Będąc z Pepą na spacerze widziałam i ja przebiśniegi. Całe szczęście, że ona jest, bo jest prawie przymusowym odpoczynkiem od komputera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przebiśniegi mam akurat w ogródku ;) Jak jest pogoda to spacerki z Pepą to pewnie sama przyjemność :)

      Usuń
  2. Oh, zazdroszczę ładnej pogody, u mnie dziś ciągle wiało i padało. :x
    Zdjęcia są świetne! A zwłaszcza podobają mi się ujęcia przebiśniegów. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      U mnie tylko odrobinę wiało. W sumie pogoda ciągle płata nam figle, ale mam nadzieję, że tak pogodnie będzie przez większą część tygodnia. ;)

      Usuń
  3. wiosna zawsze była tak cudowna .. te słonko ta powracająca zieleń .. a teraz to wszystko będzie albo za wcześnie albo nie będzie bo pogoda zniszczy .. ehh ale zdjęcia masz śliczne ! :) zapraszam do mnie http://modnemadam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kwiaty ,uwielbiam mieć ich dużo w domu bo wtedy wszystko staje się bardziej radosne :)
    Zdjęcia śliczne !

    www.zdobywacszczyty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja siedzę w domu, wieje i pada.. wiem że marudzę, ale nie znoszę takiej pogody. Na wiosnę jest jeszcze za wcześnie, więc mamy cholernicko długie przedwiośnie brrrrr.. Powinno być biało i mroźnie!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj też jest u mnie szaro, buro i ponuro... Śnieg pada, ale bez tej magicznej białej aury.

      Usuń
  6. Ależ piękna ta wiosna u Ciebie. U mnie w domu i w ogródku także pojawiły się pierwsze kwiaty. Od razu nastrój się poprawia mimo, że pogoda wciąż zmienna. Ja również staram się już jak najczęściej wybierać na dłuższy spacer i złapać trochę świeżego powietrza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj wiosna, a dzisiaj śnieg spadł i było bardzo zimno.
      Przykra pogoda :( Cieszę się, że wczoraj wybrałam się na taki długi spacer.

      Usuń
  7. Ja żadnych oznak wiosny w swojej okolicy nie znalazłam, niestety. Jedynie w poniedziałek na muzyce śpiewaliśmy jakąś piosenkę pt. ''Dziś przyszła wiosna'', haha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna, której oznak nie widać i jak się tu wczuć w śpiewanie:P

      Usuń
  8. Pięknie wyszło!
    Już od tylu lat interesuję się fotografią, ale jakoś nigdy nie mogę trafić na żadnego przebiśniega.. Zazdroszczę Ci tych pięknych kadrów!
    Pozdrawiam, Klaudia.
    http://klajdikaads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Przebiśniegi są z przydomowego ogródka ;)

      Usuń
  9. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :)
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, wreszcie wiosna. Czekam na cieplejsze dni, chyba każdy czeka. Widok zielonej trawy i kolorowych kwiatów za oknem motywuje mnie do działania, i sprawia, że wpadam w dobry nastój. Super wpis ;)
    Zapraszam do mnie
    http://plannalepszezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzisiaj jest całkiem biało za oknem... Sama nie mogę się doczekać tych cieplejszych dni, bo pogoda ciągle płata nam figle.;)

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia, uwielbiam gdy wszystko rozkwita, wszędzie pachnie zielenią
    Mój Blog
    Konkurs

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia! Jaki masz aparat? Niektóre są jakby zywcem wyrwane z Tumblr :D

    shareyourlifest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to dobrze, bo chciałam coś dodać na Tumblr ;D Mam bezlusterkowca. Olympus OM-D EM-10.

      Usuń
  13. Zakochałam się w tych przebiśniegach <3
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia! Uwielbiam wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia! :)
    http://budziook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia, piękne hiacynty!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam hiacynty! muszę koniecznie kilka kupić !

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam Hiacynta ostatnio w domu ale oczywiscie szybko zwiądł :/. Ale przebiśniegi juz, tez pojawiły się u mnie na podwórku :) Pozdrawiam i zapraszam http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie piękne zdjęcia! ja już wprost nie mogę doczekać się wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne zdjęcia :) jakim aparatem fotografujesz? U mnie jak na razie na próżno szukać oznak wiosny... poza śpiewem ptaków - mieszkam tuż przy lesie, zresztą wokół mam mnóstwo zieleni a i tak nie widzę specjalnie wiosny. Może za słabo się przyglądam :)
    www.bloginipl.blogspot.com (poprzedni komentarz usunęłam bo miałam pomyłkę w linku)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ta wiosna trwała tylko jeden dzień, bo znowu spadł śnieg.
      Fotografuję bezlusterkowym Olympusem OM-D E-M10.

      Usuń
  21. Nawet bukiet kwiatów nie cieszy tak jak te pierwsze pojawiąjące się i dające oznaki wiosny.. Piękne!<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Też mnie jakoś wyjątkowo teraz cieszy widok kwiatów.

      Usuń
  22. Przepiękne zdjęcia.:) Wiosna u mnie przyszła w postaci jednego przebiśniega. A niedaleko mojego domu zakwitła leszczyna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję. :) Przebiśniegów mam całą gromadkę przed domem, a w sadzie 3 kwitnące leszczyny. Coraz bardziej doceniam posiadanie własnego ogrodu i sadu z drzewami i krzewami owocowymi. :)

      Usuń
  23. Chwała Ci, że dajesz mi nadzieję, że będzie wiosna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Oj, będzie. Już dzisiaj widziałam żółte i fioletowe krokusy. Lada dzień zakwitną.

      Usuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.