58. Walentynkowa klapa - fotograficznie.

23:55

torebka cropp, płaszcz ff
Na cóż zdał się trud moich poszukiwań inspiracji odnośnie Walentynek. Gdyż okazało się, że sesja Walentynkowa przerodziła się w zimowo-portretową. Jestem zadowolona z kilku zdjęć, ale jednak nie to autor miał na myśli ;)



Do przyjaciółki przyjechałam około godziny 14, gdyż wtedy jeszcze światło dzienne idealnie nadawało się do zdjęć. No, ale jak to kobietki, musiałyśmy sobie najpierw pogadać o wszystkim i o niczym, wypić dobrą kawę i dopiero zabrać się za zdjęcia. Wróć... Modelka nie gotowa i musiała umyć najpierw włosy i zrobić delikatny makijaż. Ja w tym czasie zachwycałam się jej pokojem i robiłam zdjęcia różnym przedmiotom.
Przyszedł czas, aby zacząć naszą sesję. Padło pytanie :
- A może nie robimy zdjęć? Patrz jak ja dziś wyglądam...
-Ej, no robimy... Wycinaj serduszka.
-A może pojedziemy w plener, patrz jaka piękna pogoda.

Nie zastanawiając się dwa razy ubrałyśmy się i pojechałyśmy nad jezioro. Słońce zdążyło schować się za chmurami i było bardzo zimno. Naszym jedynym rekwizytem było wielkie, białe serce.

Grunt, że świetnie się bawiłyśmy i było wesoło. Podzielę się z Wami moimi przemyśleniami na temat zdjęć i dorzucę parę słów o obróbce.





Z kilku portretów jestem zadowolona, ale skoro sama twarzy nie pokazuję, to nie zrobię też tego odnośnie przyjaciółki ;)





Zdjęcia przerabiałam w programie PhotoScape i Picasa. Wykonałam mały retusz, rozjaśniłam, zwiększyłam nasycenie. Na niektórych zdjęciach są nałożone "efekty kliszy" z PhotoScpape. No i oczywiście wykadrowałam, wycinając niepotrzebne elementy.

MOJE WNIOSKI:
- wybrać się na zdjęcia przy sprzyjającym świetle
- zabrać rękawiczki
- zwiększyć wartość przysłony, by tło nie było tak mocno rozmazane
- zabrać coś do jedzenia dla ptaków, aby zechciały współpracować, a nie pokazywały nam swój kuper :p



You Might Also Like

33 komentarze

  1. Zdjęcia mimo słabego światła i tak wyszły cudowne :) Jednak zdjęcie filiżanki wymiata! Śliczne jest, wygląda jak 3D ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Też miałam wrażenie, że wygląda jak w 3D i zastanawiałam się czy ktoś jeszcze to zauważy :D

      Usuń
  2. Prześliczne zdjęcia. Świetny pomysł z sercem. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę cudne zdjęcia <3

    http://amatorskie-rysowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadna tam klapa, zdjęcia wyszły świetnie. Nawet jeśli Walentynkowego motywu jest mało. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klapa, że miało być słodko i Walentynkowo, a nie jest ;p ale może to i lepiej.

      Usuń
  5. Amazing pictures! The last one is my favourite!

    xo
    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! I pomysłowe ^-^ Ahh i ta kaczka ;D Masz rację- następnym razem bierz coś do jedzenia ^.^ Mnie kiedyś goniła- nigdy więcej nie chcę tego przeżyć ;]

    Pozdrawiam, Ilonciaa

    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To były łabędzie ;p Kaczki do nas nawet nie chciały podpłynąć i odpływały gdy się do nich zbliżałyśmy ;)

      Usuń
  7. Zdjęcia w plenerze są świetne i może nawet ciekawsze, jak z przygotowanej sesji zdjęciowej by mogły być. Spędziłaś ponadto miło czas. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Było miło, ale straaaasznie zimno. Na drugi dzień jeszcze było mi zimno w palce ;)

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia :) Ta kaczka jest najlepsza :D Pozdrawiam i Zapraszam do mnie! Jeżeli masz ochotę to proszę poklikaj w linki nad zdjęciami http://macreateart.blogspot.com/2016/02/paczka-od-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! Piękne łabędzie. Zdjęcia w plenerze są najlepsze :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są świetne i chodzi własnie o dobra zabawę ;D

    December

    OdpowiedzUsuń
  11. Grunt że dobrze się bawiłyście :D a zdjęcia wyszły bardzo ciekawie!
    Najbardziej urzekło mnie to krajobrazowe, uwielbiam takie widoki. Jezioro, góry, mogę tam zamieszkać, przeprowadzam się od zaraz :p
    Te ptaki były chyba zawstydzone nagłą sesją zdjęciową! Przecież się nie umalowały porządnie :D
    Cały czas wracam wzrokiem do kubka. Wyostrzyłaś go, rozmazując lekko wszystko inne, przez co wygląda jakby był wypukły... jakby zdjęcie w 3D :D mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi :x
    Ostatnie zdjęcie to ujęcie walentynek XD próbujesz komuś dać swoje serce, a ten jak najszybciej ucieka, nawet pod wodę i wypina się tyłkiem :P
    Pozdrawiam!
    http://hunulv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za taką interpretację zdjęć :D Podobnie myślałam o tych łabędziach i tym, że się wypinają zamiast przyjąć serce ; )
      A co do filiżanki, to nic tam nie wyostrzałam. Po prostu miałam ustawioną małą wartość przysłony i ostrość skierowaną na kubek. Zdjęcie jasne, bo ekspozycja sporo na plusie. Później jedynie przerobiłam zdjęcie z koloru na sepie ;) I o to cała tajemnica.

      Usuń
  12. A ja myślę, że mimo tych licznych przeszkód ostatecznie zdjęcia wyszły Wam naprawdę fajne. Naturalne i urzekające w swej prostocie. A najważniejsze, że przy okazji dobrze się bawiłyście :) Kilka ujęć z pokój koleżanki wyszło świetne. Kubek rewelacja. Proste ujęcie, a jakie efektowne :) A rekwizyt w kształcie serca fajnie ożywił całą sesję przez co nabrała walentynkowego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę fajne i przyjemne dla oka zdjęcia! :) Ujęcie filiżanki i ostatni kadr - genialne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Filiżanka to teraz jedno z moich ulubionych zdjęć ;)

      Usuń
  14. Pierwsze zdjęcie cudowne! Takie delikatne i urocze. Ogólnie wszystkie są bardzo ładne :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. To pierwsze jest cudowne, mi się najbardziej podoba :)
    Nam pogoda dzisiaj też okropnie popsuła plany ;/

    Pozdrawiam
    http://stylbycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcia, mają cudowny klimat.
    Obserwuję zapraszam do mnie i pozdrawiam
    http://plannalepszezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne zdjęcia! :)
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczne zdjecia, to serce jest świetnym rekwizytem

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Miło się oglądało zdjęcia. Fajny pomysł z sercem. :)
    www.gwiezdnemarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę zdjęcia są takie typowo tumblr'owe, a ten ptak to ma mistrza :*

    zapraszam ;)
    http://sisters-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja, a nie próbowałam robić typowo tumblrowych zdjęć.;) Ale może tyle się ich naoglądałam, że, aż się takie zrobiły. Bardziej kolejne moje zdjęcia przypominają mi klimatem te z tumblr - KLIK

      Usuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)