55. Foto - zima.

19:45















You Might Also Like

19 komentarze

  1. Zazdroszczę Ci zimy. U mnie bez śniegu :(
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://looyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta zima była jednodniowa. Dzisiaj po śniegu nie ma ani śladu ;)
      Bałam się, że nie uda mi się zrobić żadnych zimowych zdjęć.

      Usuń
  2. Ależ piękna ta zima była u Ciebie :) Fajnie, że udało Ci się utrwalić tegoroczne oznaki zimy bo zbyt długo nie było nam dane się nią nacieszyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak była u mnie piękna zima, to musiałam spędzać czas na zajęciach. Wracałam późno przez co nie było warunków do robienia zdjęć. Cieszę się, że chociaż wczoraj znalazłam na to chwilkę.

      Usuń
  3. Była piękna zima i równie ładne zdjęcia. Jak dla mnie dobrze, że już poszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to moje dzisiejsze zdjęcia wyglądają, jakby były robione w jesieni:p Może wstawię je tu za niedługo.

      Usuń
  4. Piękne, cudowne zdjęcia. Decyduję się zostać z Tobą na dłużej, przejrzałam inne posty i robisz świetne ujęcia. A także dobrze piszesz. Dołączam do grona obserwatorów. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne są te zdjęcia. Najbardziej spodobało mi się to z kotkiem. :)
    Obserwujemy :*
    http://evelinololove.blogspot.com/2016/02/vita-liberata.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kotek właśnie wtedy spoglądał na ptaszki za oknem ;)

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia :)
    tęsknie za taką zimną , u mnie bardziej wiosennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia :D
    Obserwuje i zapraszam do siebie :D
    http://lolqienjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zdjęcia !

    obserwuję i zapraszam do tego samego ;*
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia zwłaszcza ostatnie jest cudowne !
    Szkoda, że zima w tym roku była tak krótko :(
    *Bykocur~klik*

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, to przed ostatnie-cudowne :)
    zapraszam do siebie: http://julianocun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobre fotografię, aż nam się zachciało zimy :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia. Widzę, że robienie fotek masz na wysokim poziomie ;) Szczególnie ławka wyszła świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzecie oraz ostatnie zdjęcie od góry wydają mi się najfajniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)