54. Zegarek Geneva.

lutego 04, 2016

bransoletka ze znakiem nieskończoności, infinity, clock, watch


W ostatnim poście wspomniałam, że kupiłam sobie zegarek. Klasyczny, z czarnym paskiem i białą tarczą. Odpowiedniego zegarka dla siebie zaczęłam szukać już jakiś czas temu. Przede wszystkim zależało mi na prostocie, by pasował do większości rzeczy mojej garderoby. Cena też nie mogła być wygórowana. Ogromnie podobają mi się zegarki Daniel Wellington, szczególnie te dwa modele :






















                                   [1] [2]


Sądzę, że to one stały się inspiracją w poszukiwaniach mojego przyszłego zegarka. Na te z DW nie mogłam sobie pozwolić, gdyż jak dla mnie cena jest za wysoka. Zależało mi, by kupić coś poniżej 100 zł.


Na wystawie sklepowej zauważyłam wiele modeli zegarków. Od motywów kwiatowych, po kropki i paski. Moja uwagę przykuł jednak najprostszy z całej tej gromady. Gdy tak na niego teraz patrzę, to troszkę przypomina zegarki, którymi się inspirowałam :)

bracelet, ifinity

Zegarek/40 zł; Bransoletka/15 zł

Ma dość dużą tarczę i  trochę się obawiałam, że źle będzie wyglądać na mojej chudej ręce. Musiałam dorobić też do niego dwie kolejne dziurki, bo był stanowczo za luźny ;)


Dokupiłam do niego bransoletkę ze znakiem nieskończoności, gdyż ogromnie podoba mi się połączenie bransoletek i zegarków.
Jestem zadowolona z tego zakupu i chwilowo jest moim ulubionym dodatkiem codziennych stylizacji :)

watch, sweater





Jeżeli wciąż nie masz swojego wymarzonego zegarka, to może zainspirujesz się moim wcześniejszym mixem : MIX ZEGARKI.


You Might Also Like

28 komentarze

  1. Ja też lubię proste zegarki. Ten jest bardzo ładny, a bransoletka jest świetnym uzupełnieniem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeszcze sobie dokupię do niego jakieś inne bransoletki ;)

      Usuń
  2. Zegarki Daniel Wellington są piękne. Klasyczne i eleganckie, ale muszę przyznać, że Twój bardzo mi się podoba i pod względem wyglądu niewiele różni się od DW.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z wyglądu może i nie tak bardzo, ale zapewne z wykonania już tak. No, ale jestem z niego zadowolona :)

      Usuń
  3. Wow, na ręce wygląda niesamowicie! Tylko dodać pasek od DW i cieszyć się ładnym, tanim zegarkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chociaż pewnie taki pasek kosztuje więcej niż mój cały zegarek :P Ale właśnie pasek w tym zegarku nie jest zbyt dobrze wykonany, bo jest sztywny, a, że mam szczupłą rękę to już troszkę się pogniótł.

      Usuń
  4. Mi też się strasznie podobają zegarki Daniela Wellingtona, kiedy przechodzę obok nich w galerii to zawsze na nie spoglądam czy nie ma przypadkiem jakiejś promocji ;P
    Zegarek śliczny ,prosty i klasyczny ;)
    Trzymam kciuki za egzaminy ;D

    www.zdobywacszczyty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam podobnie z tym patrzeniem na zegarki ;p Pewnie o jakąś większą promocję to ciężko na nie. Jedynie widziałam na kilku blogach, że z jakimś kodem można było kupić je 15-20 % taniej.

      Usuń
  5. Ale ladny zegarek! Sliczny :D Musze w koncu jakis miec, dodatki do moich codziennych ubran to najwyzej jakis naszyjnik.
    Ale to swietne wyglada z ta bransoletka :D

    Pozdrawiam!

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny jest ,lubię takie delikatne i klasyczne drobiazgi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się tez podoba taki czarny, klasyczny, tylko że ze srebrną obramówką :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny, a jeszcze bardziej podoba mi się portfel :)
    A tych zegarów jest bardzo dużo na Aliexpress, jakbyś chciała jeszcze jakiś kupić, to tam wyjdzie Ci o wiele taniej, ja już kilka zamawiałam po 7-12 zł, kilka pokazywałam u siebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, zaraz zobaczę :) Chociaż rzadko zamawiam coś przez Internet.

      Usuń
  9. super zegarek,ale bransoletka też cudowna!


    ~~~*~~~
    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też bardzo podobają się zegarki DW. Szukałam czegoś takiego, jaki kupiłaś Ty. Ten zegarek z Genevy jest cudowny, szkoda że na niego nie natrafiłam i mam inny z tej samej firmy, który nie satysfakcjonuje mnie w 100%. Bransoletka też świetna, obie rzeczy bardzo w moim klimacie - prostota i minimalizm, kocham to. :)
    Mogę wiedzieć, gdzie je kupiłaś?

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w jakimś prywatnym sklepiku, więc nawet nie znam jego nazwy, a na paragonie jest tylko imię i nazwisko właścicielki :(

      Usuń
    2. Aha, dziękuję. No cóż, będę szukać. :)

      Usuń
    3. Ach, znalazłam na allegro. Chyba taki jak mój, a dwa razy tańszy.
      http://allegro.pl/zegarek-zloty-skorzany-blogerek-geneva-czarny-braz-i5627215148.html

      Usuń
  11. Marzy mi się aby mieć zegarek Daniela Wellingtona, ale twój z Genevy jest równie piekny :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo, bardzo ładny i całkiem niedrogi. Patrząc na sam obrazek śmiało bym stwierdziła, że kosztował znacznie więcej. Świetnie się komponuje z bransoletką... a w każdym razie zdjęcia świetnie ujmują piękno ich prostoty :D
    Cudowny jest ten sweter.
    A ostrość tych zdjęć to moja miłość, serio.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Nawet nie wiesz ile się musiałam nagimnastykować aby zrobić zdjęcie zegarka na ręce :P No i w sumie za bardzo nie widziałam co pstrykam.

      Usuń
  13. Jaki ładny! Sama szukam takiego, żeby był klasyczny, pasował do wielu okazji i tani. Bardzo mi pomogłaś ;) bransoletka też śliczna, bardzo pasuje do siebie jedno jak i drugie :)

    www.bloginipl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękny jest! i faktycznie bardzo podobny do DW ! :) dziękuje kochana za komentarz u mnie i zapraszam ponownie ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zestaw. Co myślisz o takich drewnianych zegarkach woodworld.pl/3-drewniane-zegarki, do czego je nosić? :)
    Swoją drogą, odnośnie zegarków Geneva - ta firma ma naprawdę świetne niektóre wzory, jak jest z ich jakością? Pasek na zdjęciu wygląda tak marnie że mam wrażenie że skóra skruszy się już po jednym wyjściu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację... Pasek bardzo szybko się skruszył i oczywiście nie wyglądał estetycznie. W późniejszym czasie zamówiłam kolejny zegarek na chińskiej stronce, noszę go często, a pasek wygląda świetnie :)

      Piękne zegarki. Uwielbiam drewno :) Od razu pomyślało mi się, że do białej koszuli albo męskiego garnituru, czy marynarki ;)

      Usuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.