52. Twarożek z olejem lnianym + musli.

stycznia 29, 2016

zdrowe i pyszne śniadanie z musli


Mam dla Was kolejną propozycję na twarożek z olejem lnianym. Tym razem wersja egzotyczna ; )
Zdjęcia tego śniadanka zrobiłam już tydzień temu, ale byłam tak pochłonięta projektami, egzaminami i kolokwiami, że dopiero dzisiaj się nimi z Wami podzielę. Najpierw obowiązki a później przyjemności. Prowadzenie bloga i robienie do niego zdjęć sprawia mi ogromną przyjemność :)



trening, fit, motivation, breakfast


SKŁADNIKI:
- chudy twaróg (około 100 g)
-olej lniany, 2-3 łyżki
-jogurt naturalny (połowa małego jogurtu)
-miód, 1 łyżka
-musli (płatki ryżowo-pszenne z owocami egzotycznymi)
-ananasy z puszki

PRZYGOTOWANIE:
Twaróg włożyć do miski. Dodać do niego olej, miód i jogurt naturalny. Zgnieść łyżką, a następnie miksować za pomocą blendera do otrzymania jednolitej konsystencji (przez około 3-4 minuty).

Wyłożyć na talerz, dodać musli i owoce. Do tego posiłku idealnie pasuje kawa sok pomarańczowy ;)

SMACZNEGO!!!




Mam nadzieję, że taka odmiana zdrowego śniadania przypadnie Wam do gustu :) Mi bardzo smakowało i żałuję, że skończyły mi się już płatki śniadaniowe :(

Studentom również polecam, bo zawarte w oleju lnianym kwasy omega-3 korzystnie wpływają na pracę mózgu i zapamiętywanie;)



You Might Also Like

18 komentarze

  1. Myślę, że by mi to też smakowało. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda naprawdę przepysznie, uwielbiam takie zdrowe śniadania :) A zdjęcia robisz przepiękne, nie dziwię się że to lubisz i sprawia ci to przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Już wcześniej wstawiłam kilka podobnych przepisów i zdjęcia za każdym razem są trochę inne. Zauważyłam, że się w tym poprawiłam ;)

      Usuń
  3. Wygląda pysznie aż chce się spróbować ;)

    http://want-cant-must.blogspot.com
    Jeśli podoba ci się blog, zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowicie wygląda, polubiłam ostatnio takie lekkie i zdrowe jedzenie! :)
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam, wygląda prześwietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alee smacznie wygląda *.*

    bajeerancko.blogspot.com Zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      No cóż, też możesz zaobserwować ;)

      Usuń
  7. Jak zwykle bardzo kusząca i apetyczna propozycja. Jak pewnie się domyślasz, ja na pewno wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio walczę z tym ,żeby wrócić do zdrowych nawyków żywieniowych ale marnie mi to idzie. Jak to bywa a to wypad ze znajomymi ,a to godzina wolna w szkole i niestety tak wychodzi.
    Obserwuję ;)

    Zapraszam na swojego bloga http://zdobywacszczyty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda pysznie, aż nie moge się napatrzeć! <3
    Mmm, takie śniadanie do łóżka :P :*
    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. o kurde wyglada rewelacyjnie a w dodatku zdrowe sniadanko to podtsawa<3
    z wielką przyjemnoscia dodałam cię do obserwowanych przeze mnie blogów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I smakuje świetnie. :) Dzisiaj właśnie jadłam. :D

      Usuń
  11. Wow! ale smakowicie to wygląda, pycha! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam pastę dr Budwig. Jadam ją z pietruszką, dużą ilością pieprzu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam :). Pomysł na pyszne zdrowe śniadanie! :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.