51. Cashback na obiektyw.

stycznia 22, 2016

cashback olympus


Nareszcie weekend! Nie mogłam się już doczekać, gdyż mam za sobą bardzo intensywny tydzień na uczelni ;) Przeżyłam wzloty i upadki. Na szczęście dzisiejszy dzień należał do tych szczęśliwych.

Początkiem stycznia kupiłam obiektyw do aparatu, ale wciąż nie zrobiłam na niego zwrotu. Post ten kieruję do osób, które być może również przymierzają się do zakupu obiektywu lub nawet aparatu fotograficznego. Jak wiadomo taki sprzęt do tanich nie należy, a zaoszczędzenie 200-400 zł na pewno uszczęśliwi naszą kieszeń ;)



Mam aparat z firmy Olympus. To właśnie na ich stronie można poczytać o tej "Gorącej ofercie".
Link do strony - OLYMPUS GORĄCA OFERTA.
Wymienione są na niej obiektywy i aparaty, których zwrot dotyczy.

OBIEKTYWY:

M.ZUIKO DIGITAL 45mm 1:1.8 - zwrot 220 zł
M.ZUIKO DIGITAL 25mm 1:1.8 - zwrot 320 zł
M.ZUIKO DIGITAL 17mm 1:1.8 - zwrot 430 zł
M.ZUIKO DIGITAL ED 60mm 1:2.8 Macro - zwrot 430 zł
M.ZUIKO DIGITAL ED 75mm 1:1.8 - zwrot 650 zł

APARAT:

OM-D E-M1 - zwrot 430 zł

Na czym taki zwrot polega?
- Należy kupić jeden z powyższych produktów w okresie od 1 października 2015 do 31 stycznia 2016.
-Aby otrzymać bonus, prześlij kompletne zgłoszenie wraz z dowodem zakupu. Zgłoszenie musi dotrzeć do pólnocy 29 lutego 2016.

Swój aparat również kupiłam, gdy był na niego zwrot (ale w Letniej Ofercie). Gdyby nie ta promocja, to nie zdecydowałabym się na niego, gdyż jego koszt przekraczał limit pieniędzy, który zamierzałam wydać na sprzęt.

Zgłoszenie zwrotu znajduje się w linku do strony.
Należy wypełnić je i dodać skan albo zdjęcie dowodu zakupu. Ważny też jest numer seryjny produktu. Na mój e-mail przyszło zawiadomienie o przyjęciu zgłoszenia, a do około 10 dni pieniądze wpłynęły na konto bankowe.

Mała uwaga:
W sklepie musimy zapłacić całą cenę obiektywu/aparatu. Czyli jeśli sprzęt kosztuje 1500 zł i zwrot na niego wynosi 220 zł, to musimy zapłacić 1500 zł, wysłać formularz zgłoszeniowy, a pieniądze po kilku dniach trafią na nasze konto.

CASHBACK INNYCH FIRM:

Nikon - od 1.10.2015 r. - 31.01.2016 r.

Canon - od 02.11.2015 r. - 17.01.2016 r. - termin co prawda minął, ale zgłoszenia można wysyłać do 31.01.2016 r.


Mam nadzieję, że dla niektórych z Was post ten okazał się być przydatny ;) A ja zabieram się za wypełnienie formularza mojego zwrotu.

olympus





You Might Also Like

14 komentarze

  1. Ja już mam swój sprzęt, więc niestety nie skorzystam, jednakże dla osób nie posiadających aparatu jest to ciekawa inicjatywa, skorzystałabym na ich miejscu. :)
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oferta wydaję się być ciekawa :)

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Za bardzo się nie znam na aparatach, ale oferta jest ciekawa.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja koleżanka ma taki sam aparat i mówi że jest z niego zadowolona :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  5. O popatrz, nawet nie wiedziałam, że jest taka możliwość! Niestety jak na razie jestem na etapie zbierania na mój sprzęt, więc a takimi ofertami będę szperać dopiero po wakacjach...
    Śliczne zdjęcia, takie trochę minimalistyczne.. w każdym razie przedstawiają coś, co z pewnością bym pominęła, spiesząc się gdzieś. Tyle mnie omija, a Ty potrafisz to tak cudownie uchwycić na zdjęciu!
    Ps. we wcześniejszym poście też się zadomowiłam
    Pozdrawiam,
    http://hunulv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam zamiar zakupić w najbliższym czasie aparat, więc warto wiedzieć o takich rzeczach :) Pomocny post!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł :D Ja już niestety dawno kupiłam nowy obiektyw, wiec teraz nie planuję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa oferta. Dobrze wiedzieć o takich promocjach kupując droższy sprzęt nawet jeśli początkowo trzeba wydać całą kwotę to myślę, że warto skorzystać. Zdjęcia świetne. W szczególności pierwsze robi ogromne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra oferta i chętnie z niej w najbliższym czasie skorzystam!
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam http://xlivi00.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  10. O proszę ciekawa oferta ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za komentarz ;)
    Świetny blog, oby tak dalej!!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.