48. Czarna sukienka z kołnierzykiem + zakolanówki.

stycznia 10, 2016



Przeglądając różne inspiracje sporą uwagę zwracałam na sukienki z kołnierzykami. Najbardziej podobają mi się klasyczne czarne, z białym kołnierzykiem. Są dla mnie eleganckie i dziewczęce. Idealne na egzamin lub spotkanie rodzinne;)





Ucieszyłam się gdy natrafiłam na taką sukienkę w Sinsay. Niestety była dostępna jedynie w sklepie Internetowym, a w stacjonarnym brak towaru.

Zostałam jednak pozytywnie zaskoczona i dostałam ją od mojego chłopaka jako prezent na gwiazdkę.

knee socks


Ubrałam ją na Sylwestra w połączeniu z czarnymi zakolanówkami i małą torebeczką. Biżuterię stanowił zestaw srebrnych bransoletek i malutki pierścionek ze znakiem nieskończoności. Zapewne założę ją jeszcze nie raz, w bardziej skromnej wersji.



black dress with colar



***

Sukienka - Sinsay
Naszyjnik - Paul&Bear
Bransoletki - Butik I Like!

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Ja zakochałam się we wszystkim, co ma kołnierzyki. Największy wybór najczęściej ma Mohito, dlatego często tam zaglądam :) Sukienka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak będę na zakupach to tam wstąpię ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie wyglądasz, lubie takie połączenia a zakolanówki to poprostu mój hitt!

    www.marijory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też bardzo lubię takie zestawienia. Niestety częściej je oglądam zamiast nosić ;)

      Usuń
  3. Urocza sukienka i pięknie się w niej prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Mimo, że nie miałam okazji przymierzyć jej wcześniej, to rozmiar trafiony.

      Usuń
  4. ślicznie!

    http://want-cant-must.blogspot.com
    ps jeśli podoba ci się blog-zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  5. elegancko, ale i mega dziewczęco ;)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna. Bardzo dziewczęca, a zakolanówki nadają jej fajnego, indywidualnego charakteru. Ostatnio bardzo polubiłam zakolanówki. Najczęściej zestawiałam je z grubszym, dłuższym swetrem. Muszę jednak popatrzeć i połączyć je teraz z jakąś sukienką bo wygląda to naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze swetrami tylko po domu :P Uwielbiam zakolanówki, ale szczerze to nie wiem z czym je nosić i może też odrobinę się wstydzę. Bo jakby nie było ten element stroju zwraca na siebie uwagę.

      Usuń
  7. Śliczna sukienka!

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Bloga odwiedziłam i również byłoby mi miło, gdybyś została ze mną na dłużej;)

      Usuń
  8. piekna sukienka i sylwetka!
    http://raspberrydizziness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Sukienka ma taki krój, że podkreśla kształty.

      Usuń
  9. Jejku kooocham takie stylówki. Aż chce już wiosne haha
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna sukienka!
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze szukałam takiej sukienki♡ Jednak jakoś mój styl tak się strasznie zmienił. Ale naprawdę ślicznie to wygląda*.*
    http://imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadza się, takie sukienki mają w sobie urok ;) Sama mam jedną w szafie. Śliczna i prosta, ale i bardzo efektowna ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi też spodobały się takie sukienki, a połączenie z zakolanówkami wygląda świetnie! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna sukienka *.*

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna sukienka i oczywiście wygląd bloga. :)
    Obserwuję :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny wygląd bloga (jestem tu po raz pierwszy,ale na pewno nie ostatni). Mi też podobają się takie sukienki :)

    ~~~~*~~~~
    Zapraszam :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super :) Też uwielbiam kołnierzyki i od dłuższego czasu poszukuję takiej sukienki, jak na razie udało mi się upolować jedynie czarną bluzkę z takim kołnierzykiem ;)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.