45. Fotograficznie - zdjęcia zimnych ogni.

stycznia 01, 2016


W poprzednim poście zamieściłam kilka inspiracji związanych z Sylwestrem i Nowym Rokiem. Znalazły się tam zdjęcia zimnych ogni i fajerwerków. Sama również próbowałam wykonać takie zdjęcia. Poniżej krótka galeria :)






hands and fireworks



Zimne ognie idealnie nadają się również do "malowania światłem". Wystarczy ustawić w swoim aparacie dłuższy czas naświetlania i wykazać się kreatywnością malując w powietrzu przeróżne kształty.

zimne ognie

serce

zimne ognie





You Might Also Like

7 komentarze

  1. ciekawy efekt- zwłaszcza to ostatnie serce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Serce jak najbardziej od serca;)

      Usuń
  2. Świetne efekty udało Ci się uzyskać wydłużając czas naświetlania. Zimne ognie uwielbiam od dziecka i do dzisiaj została mi ta radość, którą daje pojawienie się już pierwszego płomyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Żałuję, że nasze zapasy zimnych ogni szybko się skończyły, bo mieliśmy więcej pomysłów na kreatywne malowanie światłem ;)

      Usuń
  3. Jejku, jakie piękne :D
    Ostatnie zdjęcie wymiata :))
    Może obserwujemy?

    http://z-pasja-do-fotografii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli interesują Cię treści na moim blogu, to zaobserwuj :) Ja przeważnie odwdzięczam się tym samym, jeśli blog innej osoby ma w sobie to co mnie interesuje;)

      Usuń
  4. Najbardziej podoba mi się klimat zdjęcia z dobrze widoczną dłonią, paznokciami. Ma taki urok w sobie, tajemnicę. :)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.