43. Haul zakupowy - po przecenie.

20:11



No cóż, po świętach sklepy zachęcają nas największymi zniżkami. Ja również pokusiłam się na zakup paru nowych rzeczy. Kupiłam spodnie z wysokim stanem, koszulkę i naszyjnik. Oczywiście podobało mi się jeszcze wiele innych ubrań i akcesoriów, które mogłabym kupić o wiele taniej, ale jednak przystałam na te, które są mi potrzebne. Dzięki obniżkom za swoje zakupy zapłaciłam o około 60 zł mniej. W cenie regularnej zapewne nigdy bym ich nie kupiła ;)





Zestaw 3 naszyjników/Pull&Bear/14.99 zł

Podobało mi się wiele bordowych i burgundowych ubrań, ale mam ich już za dużo. Do tego kusiły mnie sztyblety i inne botki na wysokim obcasie. Skórzane plecaczki również wyglądały bardzo zachęcająco. No, a swetry - szczególnie te długie i wzorzyste niemalże wołały "wybierz mnie!". Przeceny przecenami, ale pamiętajcie by nie dać się zwariować i jednak róbcie przemyślane zakupy. Tak, aby nie wylądować później ze stertą niepotrzebnych rzeczy.



T-shirt z nadrukiem/Stradivarius/15.99 zł


Spodnie/Stradivarius/59.99 zł


A najważniejszym przedmiotem, który kupiłam to obiektyw stałoogniskowy. Był po części prezentem na gwiazdkę. Jestem mega szczęśliwa i zadowolona :) Od razu widzę sporą różnicę w robieniu zdjęć. Mam nadzieję, że wkrótce będę mogła pokazać Wam na blogu efekty mojej pracy.

Do końca stycznia na ten obiektyw jest cashback, czyli po przesłaniu paragonu i podaniu danych firma Olympus zwróci na konto część pieniędzy. Na kilku blogach widziałam też kody rabatowe, dzięki którym do 10 stycznia niektóre aparaty i obiektywy można kupić o 25% taniej.


A jak wyglądały Wasze zakupy w galerii? :) Udało Wam się znaleźć coś o wiele tańszego?

You Might Also Like

0 komentarze

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)