STRONY

wtorek, 29 grudnia 2015

42. Twarożek z bananami i płatkami owsianymi.

dieta dr Budwig, płatki owsiane


Kolejny przepis, którego głównym składnikiem jest twarożek i olej lniany. Nie wiem czy już zdążyłam przyzwyczaić się do smaku oleju lnianego, ale teraz praktycznie go nie wyczuwam. Twarożek zaczął smakować mi coraz bardziej, a w dodatku jest bardzo pożywny i zdrowy.





 Poprzedni pomysł wersji na słodko znajdziecie tutaj KLIK . :)


SKŁADNIKI:
- chudy twaróg (około 100 g)
-olej lniany, 2-3 łyżki
-jogurt naturalny (połowa małego jogurtu)
-miód, 1 łyżka
-płatki owsiane
-banany

PRZYGOTOWANIE:
Twaróg włożyć do miski. Dodać do niego olej, miód i jogurt naturalny. Całość miksować do otrzymania jednolitej konsystencji (przez około 3-4 minuty).

Wyłożyć na talerz, dodać płatków owsianych i bananów.

SMACZNEGO!:)

4 komentarze:

  1. Od dzieciństwa nie lubię płatków owsianych, więc ten smakołyk nie dla mnie. * Ja też jestem zmarzluch i nie przepadam za zimą. Ona jednak jest i troszkę śniegu mogłoby być. Życzę szczęśliwego i spokojnego 2016 roku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj u mnie jest bardzo mroźno i czuć jakby lada dzień miał spaść śnieg. Dziękuję bardzo za Noworoczne życzenia!:)

      Usuń
  2. Posiłek w sam raz dla mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zachęcam Cię do zrobienia go;) Dzisiaj dodałam winogrona do tego posiłku i smakował jeszcze lepiej.

      Usuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)