41. Bokeh.

grudnia 28, 2015



Bardzo podoba mi się efekt na zdjęciach gdzie zamiast okrągłych punktów światła widać kształt serduszek, gwiazdek i innych figur. Sama spróbowałam zrobić zdjęcia z takim efektem. Niestety oczekiwania nie pokryły się z rzeczywistością. :( Być może nie wyszło mi to przez zbyt ciemny obiektyw albo po prostu źle ustawiłam parametry w aparacie.


***

Moje próby:









Jak widać, światełka zaczynały zmieniać swój kształt i przypominać wycięty przeze mnie otwór. Jednak nie udało mi się uzyskać dokładnego kształtu, gdyż serduszka były zbyt zaokrąglone, a na innych zdjęciach odwrócone. Nie zrażam się tym jednak i będę próbować dalej.;) 



Udało Ci się zrobić kiedyś bokeh o ciekawym kształcie? :) Jeżeli tak, to możesz wstawić link do niego w komentarzu. 

You Might Also Like

5 komentarze

  1. sama kiedyś robiłam mnóstwo bokehów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodziły Ci różne kształty czy jedynie rozmazane kółeczka? :)

      Usuń
  2. Ja mam tylko aparat kompaktowy, więc to nie dla mnie zabawa. Szkoda, bo efekty mi się bardzo podobają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poradniku z bloga Jest rudo jest wzmianka o tym jak zrobić bokeh aparatem kompaktowym. Gigo, może spróbujesz?;)

      Usuń
  3. Dziękuję, zapisałam sobie jak takie zdjęcia robić i spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.