37. DIY. Zimowy lampion ze słoiczka.

19:36

tealight, diy, ozdoba bożonarodzeniowa


W dzisiejszym poście mam dla was pomysł na bardzo szybką ozdobę :) Jeżeli macie odpowiednie materiały, to wykonanie takiego lampionu zajmie Wam może 5-10 minut. Do zrobienia tej ozdoby zainspirował mnie wpis Valery, choć moje wykonanie troszkę się różni.



POTRZEBNE NAM BĘDĄ
  • słoiczki 
  • świeczki - tealight
  • sznurek
  • sól lub cukier


WYKONANIE

1. Do jednego słoiczka wsypałam odrobinę cukru, a do drugiego soli.
2. Brzegi naczynia zwilżyłam i wytoczyłam w cukrze (aby sprawiały wrażenie obsypanych śniegiem).
3. Włożyłam świeczki.
4. Zawiązałam na słoiczku sznurek. 

Dekoracja gotowa!

handmade, christmas

sugar, tealisght


Myślałam o tym, by do sznureczka przywiązać jakąś świąteczną ozdobę, ale prostota tych lampionów tak mnie zauroczyła, że zrezygnowałam z innych dodatków. :) 



christmas diy



A.


You Might Also Like

10 komentarze

  1. Niby nic... a wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Proste wykonanie, ale sama bym nie wpadła na niego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też nie jest mój pomysł, ale podpatrzony z innego bloga;)

      Usuń
  3. Świetny pomysł jak i samo wykonanie. Bardzo lubię takie samodzielnie wykonane świąteczne i zimowe ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.:) Żałuję, że nie zrobiłam więcej ozdób, ale chociaż tyle.;)

      Usuń
  4. Taki prosty w przygotowaniu a jak ślicznie wygląda ;) W tamtym roku też sama robiłam coś podobnego, może i w tym pobawię się w jakieś DIY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać, jeśli coś uda Ci się własnoręcznie zrobić.;)

      Usuń
  5. Łatwe i szybkie do wykonania, a efekt świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, miło jest zapalić sobie taki lampionik wieczorem.:)

      Usuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)