STRONY

piątek, 18 grudnia 2015

36. Kartki czy SMS?

sms czy kartki

W dzisiejszych czasach, gdy większość osób ma telefon komórkowy i dostęp do Internetu, wysyłanie świątecznych kartek stało się staroświeckie i niepraktyczne. Ja jednak co roku poświęcam trochę czasu i wysyłam kartki z życzeniami do moich najbliższych znajomych.:)


rysunek sharpie


Staram się by moje życzenia miały indywidualny charakter. Czasami dodam coś od siebie, skierowanego jedynie do tej jednej osoby, innym razem coś narysuję. Głównie w formie humorystycznej, by na twarzy mojego odbiorcy zagościł uśmiech. :) 

kartki świąteczne

W tym roku na kopertach dorysowałam śmieszne zwierzątka. Każda z osób otrzyma kopertę z innym rysunkiem. 



Najchętniej własnoręcznie wykonywałabym kartki, ale niestety nie miałam na to tak wiele czasu. Kartki można kupić w większości sklepów, nawet w supermarketach. Dla rówieśników wybrałam wesołe i humorystyczne, a dla moich dziadków religijne.



Jeszcze część życzeń wypiszę jutro i wyślę na poczcie. To w sumie ostatnia chwila, aby zdążyły dojść do odbiorców przed świętami. 



A jak to jest z Wami? Wolicie wysłać i otrzymać SMS'a albo e-mail z życzeniami, czy papierowe kartki świąteczne? 

A.

8 komentarzy:

  1. my dostajemy kartki od rodziny i sami chętnie wysyłamy, jednak ja znajomym nie wysyłam. Mieszkaja za blisko mnie i jakos tego nie praktykujemy. Moze kiedys...:D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku jedna moja kartka trafi, aż do Szkocji, ponieważ tam przeprowadziła się moja najlepsza przyjaciółka. ;) A tak to tym "lokalnym" znajomym kartek również nie wysyłam.

      Usuń
  2. Ja raczej wysyłam smsy albo daje własnoręczne prezenty i życzenia, jeszcze chyba nie zdarzyło mi się wysłać żadnej kartki ;)

    Może wspólna obserwacja? :)
    Zapraszam, blog-kliknij:)
    Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnoręczne prezenty to świetny pomysł:)
      Jeżeli naprawdę interesuje Cię mój blog, to zaobserwuj. ;)

      Usuń
  3. W tym roku wysłałam 43 ręcznie napisane kartki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie :D Ja zaledwie 7, a moja mama 24.;)

      Usuń
  4. Zdecydowanie kartki, są o wiele milsze od sms-ów. :)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)