STRONY

wtorek, 15 grudnia 2015

35. Dieta dr Budwig - twarożek na słodko.

twaróg z olejem lnianym, olej lniany


Dzień dobry. :) Dziś pierwsze moje danie składające się z twarożku i oleju lnianego. Nie przepadam za serami ani twarogami, dlatego pomyślałam, że pierwsza moja pasta będzie zrobiona na słodko. Śniadanie takie może być idealną przekąską przed lub po treningu. Niewielka porcja nasyci i da nam sporo energii na część dnia, a w dodatku jest bardzo zdrowa i korzystnie wpływa na urodę. ;)
O oleju lnianym możecie przeczytać w poprzednim poście - KLIK.



Składniki:
- chudy twaróg (około 100 g)
-olej lniany, 2-3 łyżki
-jogurt naturalny (połowa małego jogurtu)
-miód, 1 łyżka
-płatki śniadaniowe
-pomarańcze lub inne owoce

Przygotowanie:
Twaróg wraz z olejem włożyłam do miski, po czym zaczęłam miksować składniki blenderem. Niestety blender nie chciał połączyć tych składników, dopiero po dodaniu jogurtu, całość przemieniła się w jednorodną masę. Dodałam jeszcze miód dla smaku. Można użyć także cynamonu. Miksować przez około 3-4 minuty.

Gotową pastę wyłożyłam na talerz i posypałam płatkami śniadaniowymi. Obok ułożyłam kawałki pomarańczy.


trening, dieta



13 komentarzy:

  1. Świetny przepis. Bardzo cenię sobie dietę dr Budwig i bardzo często do niej powracam. W pracy nawet udało mi się zarazić kilka osób moim twarożkiem z olejem lnianym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepisy częściej będą się pojawiać, więc zapraszam :) A preferujesz twarożek w wersji na słodko czy raczej z warzywami?

      Usuń
    2. Na pewno będę zaglądać :) Do tej pory wybierałam zawsze warzywa - z przyprawami fajnie przełamywały mi smak oleju lnianego, ale po Twoim poście na pewno się to zmieni bo bardzo zachęciłaś mnie tym połączeniem z pomarańczą :)

      Usuń
    3. Nie miałam zamiaru dodawać pomarańczy, ale gdy ją zauważyłam, to stwierdziłam, że może pasować do takiego dania. Dzisiaj nie miałam żadnych owoców i potrawa wydawała się być sucha. :C

      Usuń
  2. Mega przepis, szkoda ze u mnie w kraju tak trudno znalesc twarog ;< przepysznie wyglada !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.:) Powiem Ci, że nawet ja w Polsce miałam problem ze zdobyciem chudego twarogu, bo na półkach sklepowych głównie były tłuste.

      Usuń
  3. Pycha!
    Obserwuję Ciebie na G+

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, wczoraj Cię odwiedziłam.:) Również obserwuję.

      Usuń
  4. Smacznie wygląda :D

    rasberrrt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)