32. MiX - ZEGARKI.

grudnia 08, 2015


Ostatnio dużą uwagę zwracam na zegarki. Zastanawiam się czy nie kupić sobie jakiegoś w najbliższym czasie. Jednak kompletnie nie mam pojęcia czy wolę z jasną czy ciemną tarczą. Jedynie wiem, że musi być prosty i klasyczny. No i mieć na tarczy oznaczone godziny. ;)

Zbliżają się święta i może ktoś z Was również planuje kupić komuś bliskiemu zegarek. Przygotowałam dla Was trochę inspiracji.



zegarek na prezent, biżuteria

stylizacja, zegarek













______________________________________________________________________________






DW, Daniel Wellington, watch, zegarek









You Might Also Like

5 komentarze

  1. Świetne inspiracje. Ja planuje w tym roku kupić zegarek dla męża, ale patrząc na te zdjęcia już wybrałam 3 lub dla siebie :) zegarki po prostu uwielbiam, w każdej ilości, nigdy ich za dużo. Uważam, że świetnie podkreślają charakter każdego, nawet najprostszego stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zegarki, lubię zdjęcia z ich głównym motywem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham zegarki , nie ważne jaki wygląd :D
    Ładny wygląd bloga :3
    Pozdrawiam !

    rasberrrt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka zegarków jednak nie lubię ich nosić. Kilka razy zakładałam "na siłę" by się w końcu do nich przekonać, ale nie.. To nie dla mnie.. I tak z przyzwyczajenia sprawdzałam godzinę w telefonie. Jednak u mężczyzn zegarki jak najbardziej na tak! To taki męski uzupełniacz codziennej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie miałam zegarka na ręce od paru ładnych lat ;) Ale teraz jakoś się przekonałam i jeden zakupiłam. Raz spotkałam się z cytatem, że "prawdziwy mężczyzna powinien mieć inny zegarek do każdego stroju":P

      Usuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.