31. List do Mikołaja.

grudnia 05, 2015





,, Ludzie listy piszą", tak jak to możemy usłyszeć w piosence Skaldów.



 Co prawda czasy się zmieniają i papierowe listy, zastępowane są tymi elektronicznymi, ale chyba pamiętacie swoje listy do Świętego Mikołaja? Jako dziecko miałam nawet w szkole za zadanie napisanie takiego listu. Było to już bardzo dawno temu, ale pamiętam nadal o co w nim prosiłam.
Napisałam, że bardzo chcę dostać małego pieska i wolę go nawet bardziej niż komputer (który też chciałam kiedyś dostać). Miło było po latach znaleźć takie coś w swoim zeszycie. ;)
Pieska dostałam 4 grudnia i jest ze mną już 11 lat. :)



Napisanie tego postu nasunęło mi się po tym jak siedziałam z przyjaciółkami i rozmawiałyśmy właśnie na temat takich listów. Jedna z moich znajomych mówi, że znalazła list w którym jako 10-letnie dziecko prosiła Św. Mikołaja o biustonosz w kwiatki. Natomiast jej siostra napisała, że chce dostać telefon. Podała konkretny model i dopisała, że jeśli go nie dostanie, to się obrazi na Mikołaja i już nigdy o nic go nie poprosi.



A Ty pamiętasz swój (lub Twojego dziecka) najzabawniejszy albo najpiękniejszy list napisany do Świętego Mikołaja? ;) Nie wstydź się i podziel się nim w komentarzu pod tym postem!;) 

You Might Also Like

0 komentarze

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.