30. Ludowe ozdoby choinkowe.

grudnia 02, 2015



Co roku moja choinka wygląda inaczej. Czasami przez kolorystykę światełek, innym razem przez różnorodny dobór ozdób choinkowych. W tym roku zakochałam się w ludowych motywach. Wiem, że coś w tym klimacie koniecznie musi się znaleźć na moim drzewku. ;)



Z ludowych ozdób mam kilka słomianych gwiazdek, aniołków, zwierzątek. Do tej kolekcji chętnie dodałabym bombki albo zawieszki z motywem ludowym. Ogromnie spodobały mi się również serwetki, które stanowiłyby niebanalną ozdobę świątecznego stołu.

Poniżej umieściłam kilka ozdób i pomysłów na prezenty w stylu ludowym. Może ten post pomoże komuś z Was przy wyborze prezentu lub ciekawej ozdoby choinkowej. :)



OZDOBY CHOINKOWE
_____________________
ozdoby choinkowe


ozdoby choinkowe

folklor


folklor





BOMBKI
_________

folklor









DO DEKORACJI
_______________







NA PREZENTY
______________












PREZENT DLA ZWIERZAKA
___________________________




A Wam podobają się ludowe motywy? ;) Czy raczej wolicie proste, jednorodne ozdoby choinkowe? 


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Śliczne są ozdoby na choinkę i prezenty w stylu ludowym. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne. Też mam parę takich kolorowych bombek.

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.