26. MIX.Dekoracje z farby tablicowej.

listopada 19, 2015



W chwili obecnej jestem zafascynowana farbą tablicową i rzeczami, które można wykonać przy jej użyciu :)
Poniżej garstka zebranych przeze mnie inspiracji:


  • PRZEDMIOTY:
kubek z farby tablicowej



plants







chalboard netbook


  • WNĘTRZA:

pokój ze ścianą z farby tablicowej




moon













Ciekawi Cię jak małym kosztem zrobić własną farbę tablicową? ; ) Odsyłam Cię do mojego poprzedniego wpisu --> http://crowded-dreams.blogspot.com/2015/11/25-sciana-pomalowana-farba-tablicowa.html

A.

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ta farba tablicowa to świetne rozwiązanie, bardzo podobają mi się dekoracje z jej udziałem :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  2. Ciekawy post, fajnie napisany <3 zdjęcia mega
    Śliczny wygląd bloga, pozdrawiam :*
    Czekam na kolejny wpis <3
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ;) Twój blog również mi się bardzo podoba :)

      Usuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.