23. Narzutka w kratkę.

listopada 10, 2015



Moim nowym zakupem jest bawełniana narzutka w kratkę. Od dawna szukałam czegoś cieplutkiego, długiego i z kapturem :)



Kupiłam ją w sklepie stacjonarnym, ale taką samą znajdziecie na stronie sklepu VUBU.
Link do narzutki: http://www.vubu.pl/product-pol-64348-Welniana-czarno-biala-narzutka-w-krate.html

vubu, sweter, sweter vubu
Zdjęcie ze strony sklepu VUBU

Jest cieplutka, dzięki czemu może czasami zastąpić płaszczyk lub kurtkę. W swojej stylizacji połączyłam ją z białą bluzka i burgundowym szalem.

burgun, bordo, paznokcie


sweterek w kratkę, stylizacja vubu




A.


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Haha, no to mamy tę samą narzutkę :D Uwielbiam ją! Jest ciepła i pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w tym samym dniu co ją kupiłam, to przyjaciółka podesłała mi link do Twojego bloga i wpisu z nią :D

      Usuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.