22. Strony do tworzenia stylizacji.

21:44



Przeglądając różne blogi modowe natrafiałam na stylizacje składające się z samych ubrań. Niejednokrotnie z podanymi adresami sklepów i cenami danego produktu. Zastanawiałam się wtedy czy dana osoba sama je tworzy i np. łączy elementy w Photoshopie czy jednak korzysta z gotowej aplikacji. Jeśli tak to z jakiej?
Stwierdziłam też, że sama chętnie pobawiłabym się w stworzenie wymarzonego, wirtualnego zestawu:)
Poniżej linki do stron, które znalazłam:



♥ http://www.polyvore.com/  - bez logowania.
http://stylio.pl/ -z logowaniem.
♥ http://allani.pl/ - z logowaniem.
http://stylistki.pl/ - z logowaniem.

Jak na razie to przetestowałam jedynie polyvore, dlatego, że nie trzeba było się logować.

Po wejściu na stronę klikamy "stwórz". Mamy do wyboru dwie kategorie: moda i home. Dostępne podkategorie pokazane na poniższych screenach.
Jeżeli naciśniemy "open", znajdujące się po lewej stronie to otrzymujemy kilka szablonów do wyboru (wyglądających jak kartki za magazynów mody). Ja zaczęłam po prostu przeciągać ubrania w pole po lewej stronie. W tym miejscu można zmieniać ich wielkość, warstwy, kopiować dany element.
Dostępne są również czcionki, tła, strzałki, efekty, ramki. Także pole do popisu jest spore ;)





Moja stylizacja przedstawia się następująco:
stylizacja online

Do ubrań dodałam jedynie czcionkę i tło. Problem pojawił się jedynie przy zapisie. Nie wiedziałam, gdzie mam nacisnąć. Po naciśnięciu "opublikuj" ukazało się pole do logowania. Można zalogować się przez Facebook albo przez adres e-mail. Postąpiłam w trochę inny sposób i zrobiłam printscreen mojej stylizacji, po czym zapisałam ją na dysku ;) 

A.

You Might Also Like

2 komentarze

  1. polyvore znam, ale nie korzystam. wolę ogarnąć zdjęcia z dysku komputera i skleić je w najprostszym programie typu photoscape i gra muzyka (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się też teraz przerzuciłam na Photoscape ;)

      Usuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)