9. Jak wyczyścić gumowe elementy trampek.

października 05, 2015


czyszczenie gumy w trampkach

W mojej parze trampek, tylko w jednym z butów gumowe elementy noska stały się pożółkłe. Nie wiem dlaczego tak się stało, bo przecież traktuję swoje buty jednakowo ;)

Próbowałam wyczyścić je wacikiem nasączonym CIF, bo słyszałam, że doskonale radzi sobie z takimi zabrudzeniami, ale w tym przypadku nie przyniosło to zamierzonego efektu.



Trampki przed wyczyszczeniem


Po użyciu mleczka CIF

Jak  widzicie, z białego noska zabrudzenia zeszły, a na tym drugim kolor pozostał bez zmian. Jednak udało mi się go doczyścić. W jaki sposób?
Na nosek nalałam troszkę mleczka CIF i poczekałam, aż odrobinkę zaschnie.
Delikatnie tarłam po nim pumeksem, aż stopniowo zaczynała pojawiać się biała barwa buta. 
Przy złączeniach gumy było ciężej, dlatego ponownie nalałam na nie płynu i ścierałam pilnikiem do paznokci. 

Wyczyszczone, bialutkie noski :) :


Uwaga: Wpis został przeniesiony z poprzedniego bloga, całość wraz ze zdjęciami jest mojego autorstwa ;)

A.
 

You Might Also Like

0 komentarze

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.