STRONY

sobota, 3 października 2015

8. Stylizacja: bordo & czerń.



W dzisiejszym poście przedstawiam stylizację, inspirowaną zdjęciem, które ostatnio pojawiło się w poście numer 4. :) Nie ubrałam się tak samo jak dziewczyna ze zdjęcia, ale próbowałam zachować podobną kolorystykę.;)  Zamiast brązowych botków, dobrałam czarne ze złoceniami na klamrach i do tego torebkę, która również ma złote elementy. Zamiast klasycznych, czarnych rajstop wybrałam, rajstopy z paskami.

INSPIRACJA:



MOJA STYLIZACJA:










A Ty w jaki sposób łączysz bordową górę z czarną spódnicą? Jeżeli chciałabyś aby Twoja stylizacja pojawiła się na moim blogu, to możesz wysłać zdjęcie na adres throngofdreams@gmail.com ! ;)

Dziewczyny, inspirujmy się nawzajem :)

A.

4 komentarze:

  1. Piękny sweter! Torebka natomiast zdobyła moje serce, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ta torebka należy do moich ulubionych i zapewne jeszcze się tu pojawi ;)

      Usuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)