18. Kosmetycznie. Szminka KOBO & lakier Rimmel.

października 29, 2015



Cześć! :)
Dzisiaj pora na mój pierwszy kosmetyczny wpis. Ostatnio kupiłam szminkę z KOBO i lakier do paznokci  firmy Rimmel.
Oba te produkty były na promocji, a gdy kupuję jakieś nowości, to tylko wtedy gdy są odrobinę tańsze. W ten sposób zaoszczędziłam około 7 zł.







Dlaczego wybrałam lakier Lakier 60 SECONDS SUPER SHINE by Rita Ora?
408 PEACHELLA

Po pierwsze dlatego, bo był na promocji ;) a po drugie, bo szukałam wesołego koloru lakieru. Ostatnie dni takie szare i ponure działały na mnie naprawdę przytłaczająco. Ponadto mam już 3 lakiery z tej serii i nie narzekam na nie.

Po pomalowaniu lakier trzymał się na paznokciach bez odpryskiwania przez 5 dni. Co w moim przypadku i tak jest sukcesem, gdyż czasami na drugi dzień lakier potrafi odpryskiwać mi na końcówkach.


Pomalowałam paznokcie przezroczystą bazą, a później nałożyłam dwie warstwy lakieru. Przyznam, że był wyjątkowo wodnisty, jak na tę serię, ale dobrze się rozprowadzał.




A wybór szminki KOBO Colour Trends był odrobinę przypadkowy.


Nie maluję ust na co dzień. Zdarza się to okazjonalnie. Ale ostatnio przeglądając inspiracje na Internecie stwierdziłam, że naturalny kolor szminki mógłby wzbogacić moją kosmetyczkę.

Postawiłam na odcień: 302 NATURAL BEAUTY. Szminka ta jest praktycznie koloru moich ust, ale i tak cieszę się z tego zakupu. Kosmetyk pozostawia na wargach uczucie nawilżenia, utrzymuje się świetnie przez kilka godzin.



Na zdjęciach usta mam pomalowane jedynie szminką, bez wcześniejszego nałożenia bazy na nie i bez konturówki.

Tak prezentuje się na ustach:



You Might Also Like

0 komentarze

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.