STRONY

niedziela, 11 października 2015

12. Sukienka na jesień.

Stylizacja z sukienką, jesień, talia.


Jesienne stylizacje nie powinny ograniczać się do grubych swetrów i szalików, dlatego zdecydowałam się stworzyć stylizację z sukienką w roli głównej :) Urzekły mnie jej kolory - kojarzące mi się z barwami jesieni. W dodatku jej krój i wzór, nadaje sylwetce kobiecych kształtów. Sądzę, że jest idealna dla kobiet, które chciałyby podkreślić swoją talię albo zatuszować jej brak.

Do sukienki dobrałam równie wzorzystą torebkę, którą wygrzebałam z szafy mojej mamy ;) A do tego ramoneskę i buty na niewielkim obcasie.

Zdjęcia tej stylizacji robiłam tydzień temu, gdy jeszcze było cieplutko i można było w pełni cieszyć się złotą, polską jesienią :) Kolejne moje stylizacje będą zapewne "cieplejsze".















A.


7 komentarzy:

  1. Urzekł mnie wzór tej sukienki...jest genialna! Mogę wiedzieć gdzie ją kupiłaś? :) PS. Masz świetną figurę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za miłe słowa :) Sukienka została kupiona w Anglii. Jest marki Miss Selfridge. Znalazłam ich adres internetowy i może tu uda Ci się ją znaleźć - http://www.missselfridge.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja. Piękne włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) Chociaż teraz moje włoski przeżywają jesienny kryzys ;p

      Usuń
  4. sukienka i burty są przepiękne, ramoneski chyba nigdy nie wyjdą z mody ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, pewnie nie wyjdą z mody, a co najważniejsze pasują do wielu stylizacji.:)

      Usuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)