STRONY

czwartek, 17 września 2015

1. Ruszamy z blogiem.

" Jeśli możesz coś zrobić 
lub marzysz, że mógłbyś to zrobić,
 zabierz się za to. 
Odwaga ma w sobie moc geniuszu. "
                   Johann Wolfgang Goethe

Bloga chciałam założyć już parę lat temu. Wyobrażałam sobie treści, które byłyby dodawane przeze mnie, ogólny wygląd, tematykę. Na wyobrażeniach jednak się zakończyło, ponieważ nie zrobiłam nic w  kierunku, aby tego bloga mieć. Lata mijały, a w mojej głowie wciąż pojawiały się nowe posty i to co mogłabym zrobić.
Przez ten czas mój światopogląd również uległ zmianie. Teraz uważam, że jeżeli czegoś chcę to muszę zacząć to realizować, aby po latach nie żałować, że czegoś nie zrobiłam. Często widzę ludzi, którzy są już starsi i narzekają, że nie zrobili tego czy tamtego, że nie byli tu i tam, że nie założyli własnej firmy, nie spełnili się zawodowo. Jest to przykre, ale szczerze mówiąc Ci ludzie nie robili nic, aby zrealizować swoje cele i marzenia. Stanęli w miejscu, a gorycz i niedosyt pozostały.


Często ograniczeniem w naszych planach są pieniądze, ale zastanów się i pomyśl ile jest rzeczy, które mógłbyś zrobić już teraz (a nawet w tej chwili), gdyby tylko Ci się chciało, gdybyś przezwyciężył swoje lenistwo, brak systematyczności i niedbalstwo. Ile masz planów w swojej głowie, które wcale nie wymagają wkładu finansowego, ale Twojego działania.

Mam wiele pomysłów, ale nie realizuję ich. Głównie przez swoje lenistwo, zapominalstwo, strach, że to nie wyjdzie, że nie będzie perfekcyjne. Nic jednak od początku nie jest perfekcyjne, mówi się, że człowiek uczy się na błędach. Dlatego warto próbować nowych rzeczy i udoskonalać je w trakcie, bo rzadko się zdarza, że coś na samym początku jest idealne i takie jakie byśmy chcieli.
Chcę otwarcie powiedzieć "tak, zrobiłam to". Nie chodzi w tym jednak o założenie bloga, ale o ogólne życie codzienne. Ten internetowy pamiętnik ma mi pomóc w realizacji moich planów. Będzie poniekąd motywacją do działania, tak, abym odnalazła czas na tworzenie postów i realizowania pasji. Swoje postępy w moich działaniach, będę umieszczać w Crowded Dreams. Bloga założyłam dla samej siebie, ale być może jego treści przydadzą się również Tobie ;) 
Dlatego wszelkie uwagi i komentarze są mile widziane. Chcę, aby to było przyjazne miejsce również dla moich czytelników. 



Pozdrawiam A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)