7. Rzeczy, które pomogą być bardziej zorganizowanym (nie tylko w roku szkolnym).

20:54


Dzisiejszy post będzie o kilku przedmiotach, które mogą pomóc nam w byciu bardziej zorganizowanym. :)

Z organizacją bywa u mnie różnie. Często planuję co będę robić, w jakich godzinach i ile czasu na to poświęcę. Najczęściej te plany są utworzone tylko w mojej głowie i szybko o nich zapominam. Od dzisiaj chcę sobie wszystko zapisywać, aby nie pominąć żadnej ważnej rzeczy! ;)



  • KALENDARZ
W tym celu kupiłam sobie kalendarz szkolny. Akurat w Empiku była przecena na kalendarze, a to tym bardziej podkusiło mnie do jego zakupu.


Oprócz planu zajęć, dołączę do kalendarza harmonogram planu treningowego, aby w końcu wykonywać ćwiczenia systematycznie, a nie tylko od czasu do czasu.

  • PENDRIVE


Będę na niego zgrywać najważniejsze zdjęcia i aktualne notatki, bo niestety ciężko utrzymać mi porządek na komputerze i znalezienie czegokolwiek zabiera mi sporo czasu. Będzie to też zabezpieczeniem, gdyby zepsuł mi się komputer albo z jakiegoś powodu plik zostałby uszkodzony.

  •  ZESZYT Z PRZEKŁADKAMI  
  •  


Taki zeszyt sprawdza się szczególnie wtedy, gdy zapisujesz w nim kilka przedmiotów. Dzięki przekładkom, dużo szybciej można odnaleźć się w swoich notatkach ;)


  • KARTECZKI SAMOPRZYLEPNE


Jeżeli Twój zeszyt nie ma przekładek, to możesz użyć karteczek samoprzylepnych, które nie tylko ładnie wyglądają, ale również są pomocne w zaznaczaniu najważniejszych treści.

A co jest pomocne dla Ciebie przy codziennej organizacji?:)

A.

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Śliczny kalendarz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja np. ustalam które zadanie jest najważniejsze i czym trzeba się w pierwszej kolejności zająć, to pomaga:) świetny tekst o tym: http://blog.impel.pl/jak-priorytetyzowac-zadania-kilka-technik/ . Czasem trzeba też prosić o pomoc, to żaden wstyd!

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)