2. Coś na temat...

września 19, 2015

Crowded Dreams będzie blogiem lifestylowym, podzielonym na kilka kategorii. Nie dam rady skupić się na jednej rzeczy i pisać na jeden temat, ponieważ mam bardzo rozbieżne upodobania. Na pewno z czasem niektóre kategorie znikną, pojawią się nowe. Tak naprawdę cały czas szukam swojej drogi w życiu i czegoś przy czym zostanę na dłużej. Niestety jestem osobą ze słomianym zapałem, czyli zaczynam robić coś bardzo ambitnie, a z czasem odchodzę od tego... Mam nadzieję, że nie stanie się tak w przypadku tego bloga i, że zatrzyma mnie tu on na dłużej ;)


W Internecie cenię sobie bycie osobą anonimową, dlatego raczej nie przedstawię się wam z imienia ani nazwiska. Posty będę podpisywać inicjałem swojego imienia- literką A.

















TEMATYKA:

MODA
Nie podążam za modą, ale lubię urozmaicać swój wygląd i ubrać się raz na jakiś czas inaczej, niż zazwyczaj. Jak większość dziewczyn chcę dobrze wyglądać, równocześnie nie wydając zbyt dużo pieniędzy na swoje ubrania.

GOTOWANIE
Nie gotuję zbyt często i uważam, że najwyższy czas zacząć :) Zapewne pojawią się tutaj proste przepisy dla początkujących.

ZDROWIE I URODA
Ta kategoria obejmie również SPORT. Moje treningi co ćwiczę, co polecam, jakie zmiany zauważyłam w swoim organizmie poprzez ćwiczenia. Pojawi się tutaj również temat MIGRENY, kosmetyków (domowych jak i z drogerii). Skupię się głównie na cerze, włosach i paznokciach.

ART
Rysunki a także rzeczy robione własnoręcznie DIY. Bardzo lubię rysować i robię to raczej na luzie, a chciałabym się nauczyć cieniować, rysować w perspektywie. Dlatego będę umieszczać tu swoje postępy.

FOTOGRAFIA
W obecnym czasie jest to moje ulubione zajęcie. Aparat mam niecałe trzy miesiące i nie mam zamiaru ograniczać się do trybu automatycznego. W tej dziedzinie jestem samoukiem, czasami będę umieszczać tu proste poradniki dla początkujących i objaśniać niektóre błędy, które sama robię.

INNE
Wszystko co nie nadaje się do kategorii podanych powyżej. Możliwe, że czasami umieszczę tu cytaty i ogólne uwagi dotyczące życia codziennego.

KONTAKT
Adres e-mail:
throngofdreams@gmail.com


KOMENTUJ...
Co do komentarzy, to bardzo proszę, aby nie były obraźliwe ani chamskie. Bo czegoś takiego nie znoszę. Jeżeli nie zgadzasz się z tym co piszę na blogu albo jakieś porady są błędne to proszę o wyjaśnienie sprawy drogą e-mailową albo w komentarzach w kulturalny sposób.

Porady oraz wskazówki dotyczące FOTOGRAFII są dla mnie zawsze mile widziane.

Jeżeli masz bloga o podobnej tematyce albo fotograficznego, możesz pozostawić link w komentarzu, chętnie go odwiedzę. :)

A.

You Might Also Like

0 komentarze

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.